AndroidHealthClinic

Heb ik dat nou weer... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

the better dayz

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2006
Berichten
1.832
Waardering
0
Ik heb een vraagje aan jullie dbb-members...

Als iemand vragen heeft over anabolen, en ik antwoord voor de grap: ik weet niks over anabolen;):p...
Is dit negatieve karma waard???
Want ik ken anders 2 mensen die het blijkbaar niet kunnen vinden en oh, zo graag negatieve karma geven.

Akira's comment: Omg, kerel...
Steph@n's comment: dit kon je toch voor jezelf houden...

Ik geef persoonlijk nooit negatieve karma, alleen aan kloontjes en aan grove posts,dus wou ik weten of ik de enige was die er zo over dacht...

trouwens, Akira ****in C en Steph@n, reply aub niet, lees het toch niet en kan je alleen maar negatieve karma opleveren;)
 
Als iemand een vraag heeft over anabolen, dan is het toch dom om te replyen dat je er niets over weet, dan kan je beter gwn niets zeggen.
Maak je voor de rest niet druk om een beetje negatieve karma, je gaat er niet van dood :rolleyes:
 
Bwa,c'est la vie;)

Best is dat je er niet wakker van ligt,anders zou je wel eens nooit meer kunnen slapen in het leven;)

Nja,beter niets posten dan
 
ja, dat ik het beter niet had moete poste, vindik nu ook wel vrij logisch, maar om er negatieve karma voor te geven, vindik ook weer zoiets kinderachtig...

ik zeg het, grove posts en kloontjes zijn de enige die negatieve karma verdienen...
dat ze dan gewoon reply'en, of een PM'etje sturen ofzo...
ik loop toch ook niet voor elk klein dom dingetje negatieve karma te geven...

Mss heeft het iets te maken met mijn locatie, en is Steph@n mss wel een kloontje:p, of een buttplug van Akira:D
 
Stephan is aardig hij hielp me bij mn computer! :D
 
Damn man, heb je niks beters om je zorgen over te maken...:rolleyes:
 
negatieve karma voor enkel die opmerking ??? tja dat is idd wel overdreven.
iedereen maakt toch nutteloze posts? om daar gelijk negatieve karma voor te geven..
 
ja, dat ik het beter niet had moete poste, vindik nu ook wel vrij logisch, maar om er negatieve karma voor te geven, vindik ook weer zoiets kinderachtig...

Met kinderachtig gedrag lok je kinderachtige reacties uit. Wat wil je horen?
 
Nee overvloed aan negatieve karma :evilred:
 
Hurt 'em where it hurts the most ;)
 
Ach lekker boeien! Zet de bij elkaar geslette karma eens tegenover die negatieve karma en je houdt nog ruim over!
 
Wat is dat toch de laatste tijd??? Al dat gejank om wat negatieve karma? Wees blij, dat degenen, die neg. karma uitdelen geen Testo of DBC heten. Dan merk je het namelijk wel, als je het krijgt.;)
 
Ach lekker boeien! Zet de bij elkaar geslette karma eens tegenover die negatieve karma en je houdt nog ruim over!


Das dan ook wel weer waar, maar kvindet gewoon niet leuk als mijn bij-elkaar-geslette-karma word afgenomen door een frustro, die niet kan lachen:p;)
 
Voor de zoveelste keer: Hier hebben we een report knopje voor! :rolleyes: Maak er dus niet iedere keer maar weer een klaagtopic over!

De volgende die wéér een negatieve karma klaagtopic maakt zonder een report knopje aan te raken krijgt van mij gelijk een strafpunt bij z'n neg. karma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven