Fitness Seller

Heb ik een klein pikkie?

Bezoekers in dit topic

shabaz zei:
ik heb ergens gelezen vandaag dat elke vagina zo is gemaakt dat het zich zal aanpassen aan de lul die ze krijgt .


Klopt wel ongeveer maar als zich eenmaal een kinderkoppie zich een weg naar buiten heeft gebaand door dat krappe gangetje kan je krappe-k*tjes-coïtus wel vergeten ;)

Juraiaan hoe zat dat met die O.M.A. (uhm...ik bedoel M.I.L.F.) van jou ;)
 
Pumpin' zei:
Klopt wel ongeveer maar als zich eenmaal een kinderkoppie zich een weg naar buiten heeft gebaand door dat krappe gangetje kan je krappe-k*tjes-coïtus wel vergeten ;) ...
Dat is ook weer afhankelijk van verschillende factoren... vriendin van mij is nadien zelfs krapper geworden...
 
Laatst bewerkt:
dj_phreak zei:
Uit persoonlijke ervaring moet ik dit helaas tegenspreken. Ik heb ze gehad waar ik hem er zelfs dwars nog wel in had gekregen. :(

Ik moet het ook tegenspreken ik heb ze gehad waar die met geen mogelijkheid paste.
 
denysis zei:
Ik moet het ook tegenspreken ik heb ze gehad waar die met geen mogelijkheid paste.

dan moet je het eens proberen met meisjes BOVEN de 12 .....



;) :D
 
Pumpin' zei:
dan moet je het eens proberen met meisjes BOVEN de 12 .....



;) :D
Die lag zooo voor de hand :D :P
 
Lauw zei:
LOL @ lexxx :D




Mijn huidige schatje is 1,87m en ik moet zeggen dat we uitstekend in elkaar passen. :)

what a huge bitch :eek: sorry ik kon het niet laten mijn spijt is groot ;)
 
Tractortje zei:
tot welke leeftijd groeit je staafmixer eigenlijk door?

Goede vraag man!
Borsten van een meid groeien tot hun 21ste, geelof ik, maar hoe zit het bij een man?Wanneer is de penis nou volgroeid, tot welke leeftijd groeit ie?

Ik dacht tot de 25ste of zo, maar weet niet zeker.

Iemand?
 
Tot je 25ste? Dat lijkt me wel erg hoopvol denken. Die van mij is na mijn 16e of 17e volgens mij niet groter geworden.
 
denysis zei:
Ik moet het ook tegenspreken ik heb ze gehad waar die met geen mogelijkheid paste.

was het geen man?
 
dr. Gonzo zei:
Tot je 25ste? Dat lijkt me wel erg hoopvol denken. Die van mij is na mijn 16e of 17e volgens mij niet groter geworden.

Tot je 16de/17de?
dat kan afwijken, niet bij alle meisjes groeien de borsten tot hun 21ste.
bij mannen kan dat ook zo zijn,toch?
Ik zei trouwens dat ik dat niet zeker wist hoor.Daarom vroeg ik het ook!
Ik denk wel dat ie dikker wordt!
 
Toch wel lullig, ben je ****ing huge lijkt je derde beentje weer zo klein..

Trouwens..even een snel dom vraagje tussendoor, ik hoor van allemaal mannetjes van 16/17 in de gym dat je pik enorm uitlubbert als je anabolica gebruikt. Is dit waar?
Toont mijn kennis-niveau over anabolica maar weer eens aan :D
 
Laatst bewerkt:
louis zei:
meisjes groeien de borsten tot hun 21ste.

Bij vrouwen kunnen de borsten op hun dertigste nog groeien, als ze vol met melk komen te zitten. Of dat een blijvend effect is weet ik trouwens niet...
 
Tractortje zei:
ik hoor van allemaal mannetjes van 16/17 in de gym dat je pik enorm uitlubbert als je anabolica gebruikt. Is dit waar?
Gebruik je bijv. alleen deca, dan krijg je hem moeilijk omhoog.
Gebruik je test of zo, dan krijg je hem moeilijk omlaag. :D
 
Back
Naar boven