MuscleMeat

Heb ik een spier gescheurd? Steek bij oksel als ik mijn armen omhoog strek!

Bezoekers in dit topic

prodee

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2010
Berichten
79
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
63kg
Vetpercentage
> 50%
.
 
Laatst bewerkt:
Spier gescheurd is wel heel extreem, het kan heel goed iets onschuldigers zijn.

Ik noem maar wat: als jij -om wat voor reden dan ook- daar een blauwe plek hebt, zit er vaak ook een zwelling omheen. Zon zwelling kan ergens tegen aan drukken wat voor irritatie kan zorgen (als het alleen bij de latpull is kan het bv tegen je biceppees aan drukken dacht ik).

Maar wat het ook is, gewoon op je gevoel af gaan. Doet het zeer, dan gewoon niet doen. Je trainingsresultaten zijn echt niet ineens waardeloos omdat je ergens omheen werkt. Beter dat, dan dat je het misschien erger maakt.
 
Ik heb beter gevoeld en ik denk dat het alleen de huid is. Zou het een stretch mark kunnen zijn? Ik ben bezig met aankomen en ik gebruik sinds een week creatine.
 
Spierscheur had je wel gemerkt lijkt mij! Wss geknapt bloedvaatje, heb ik ook welleens op me biceps gehad.
 
oke, dat zou heel goed kunne omdat het blauw erom heen. Deed dat ook pijn bij jou? Het is echt alsof je met een naaltje in je huid prikt en eht brand een beetje.
 
Hmm nee, ik ben welleens wakker geworden met een blauwe plek maar verder niets.
Kleine spierscheur kan natuurlijk wel altijd. Sowieso als het pijn doet even rust geven!
 
Lijkt me een scheurtje van de latissimus dorsi of de teres (major). Kan je objectief laten vaststellen dmv een echo of je kan ook gewoon verdertrainen binnen de pijngrens. Zou wel even oefeningen boven schouderhoogte vermijden.
 
Back
Naar boven