AndroidHealthClinic

Heb ik gynaecomastie?

Bezoekers in dit topic

iordv

Novice
Lid geworden
15 jun 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
20%
Hi! Dit is m'n eerste post op het forum waarbij ik jullie direct om wat hulp wil vragen. Het is iets waar ik me erg voor schaam maar toch van wat ervaren leden advies wil vragen.

Ik heb mijn hele leven al 'grotere' tepels gehad. Sinds 1.5 jaar sport ik intensief en ben ik dus logischerwijs meer op mijn lichaam gaan letten, nu vind ik het zelf lijken dat ik gyno heb maar ik weet dit niet zeker. Wat vinden/denken jullie?

Kleine toevoeging: ik gebruik niets en heb ook nooit iets gebruikt.

IMG_7519.jpg

IMG_7520.jpg
IMG_7521.jpg
IMG_7522.jpg

Ik heb een aantal foto's toegevoegd.
 
Dan gaat het geen gyno zijn maar sta je nog te vet rond de borsstreek
Vet % zakken zal niet veel doen. Zijn gewoon 'puffy' nipples. Heb ik ook al altijd, toen ik 15was en 58kg en graatmager was. En nu ben ik 30 91kg en heb ze nog altijd. Is niet veel veranderd.

Moet je gewoon mee leren leven of opereren als je echt wilt
 
Beginnende gyno zou je kunnen voelen als een soort van erwt onder je tepel en dat weefsel is hard.
 
Vet % zakken zal niet veel doen. Zijn gewoon 'puffy' nipples. Heb ik ook al altijd, toen ik 15was en 58kg en graatmager was. En nu ben ik 30 91kg en heb ze nog altijd. Is niet veel veranderd.

Moet je gewoon mee leren leven of opereren als je echt wilt
Ik heb ook puffy nipples en bij mij is het wel weg als ik wedstrijd droog ben helaas komt het erna als ik een paar weken bulk wel weer terug.
 
Thanks allemaal! Het is niet zo dat ik me er enorm aan stoor op dit moment maar ik wil het wel in de gaten houden en voorkomen dat het wel tot gyno ontwikkelt. In ieder geval niemand die dus direct denkt: "Ja, dit is sowieso een vorm van gyno".
 
Back
Naar boven