Fitness Seller

Heb ik gynaecomastie?

Users who are viewing this thread

OP
MaxFit

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Bij gynecomastie gaat het om een stuk klierweefsel onder de tepel dat is gaan groeien. Er heeft zich dan een schijf gevormd onder je tepel die je (duidelijk) kunt voelen. Op je foto is dit - in elk geval voor mij - niet zichtbaar, dus daar zou ik het niet uit kunnen afleiden. Wel zie ik een opgezette tepel met tepelhof. Dat kan er mee samenhangen, maar hoeft niet. Je geeft zelf al aan dat je niks voelt; dan valt daar chirurgisch, naar mijn beste weten, ook niets aan te doen. Ook heeft het dan niets met je testosteronhuishouding te maken (sowieso is gynecomastie, in het algemeen, een zeer slechte indicator van een eventuele testosterondeficiëntie).

Dank voor je uitleg Peter! Gezien je kennis hoopte ik al dat je dit topic voorbij zag komen. Weet jij toevallig hoe ik dit probleem wél kan oplossen of eventueel verminderen? Moet ik het zoeken bij m’n voeding? Al die jaren eet ik namelijk ook regelmatig (veel) zuivel. Of is het iets waar ik mee ben geboren en bij moet neerleggen?

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Dank voor je uitleg Peter! Gezien je kennis hoopte ik al dat je dit topic voorbij zag komen. Weet jij toevallig hoe ik dit probleem wél kan oplossen of eventueel verminderen? Moet ik het zoeken bij m’n voeding? Al die jaren eet ik namelijk ook regelmatig (veel) zuivel. Of is het iets waar ik mee ben geboren en bij moet neerleggen?
Nou ja, misschien vergis ik mij en is hier ook iets chirurgisch aan te doen. Je zou kunnen vragen om een doorverwijzing van de huisarts in het kader van het willen bespreken van de opties. Wie weet. Ik denk in elk geval niet dat wijzigingen in je voedingspatroon en dat soort zaken zouden kunnen helpen.

OP
MaxFit

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Hoi allen, nog een korte vraag omtrent bovenstaande berichten. Denken jullie dat Nolvadex mij afhelpt van de puffy nips?

PartyMarty

Ex-Chubtub
Elite Member
Lid geworden
25 nov 2021
Lengte
1m74
Massa
79kg
Hoi allen, nog een korte vraag omtrent bovenstaande berichten. Denken jullie dat Nolvadex mij afhelpt van de puffy nips?
Wie niet waagt, blijft maagd, right?
Niet geschoten is altijd mis.

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Ik heb dus precies hetzelfde wanneer het warm is enzo.
Vandaag bij ziekenhuis geweest en daar hebben ze het misschien over de zenuwen onder de tepel verwijderen alleen weten ze niet precies wat het zal doen

Robin

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Lengte
1m80
Vandaag bij ziekenhuis geweest en daar hebben ze het misschien over de zenuwen onder de tepel verwijderen alleen weten ze niet precies wat het zal doen
Zouden het geen opgezwollen tepels zijn (met vet & vocht) ipv gyno?

Bullshark

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Klierweefsel of vet is wat anders dan zenuwen

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Klierweefsel of vet is wat anders dan zenuwen
Snap ik maar misschien dat de tepels dan niet zo uitzetten door warmte omdat de zenuwen weg zijn ?
Ben vandaag bij ziekenhuis geweens bij en chirurg over die tepels die kon zo snel geen klieren vinden en begon toen over de zenuwen .
Waarom worden ze wel normaal als je er in knijpt snap ik niet

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Zouden het geen opgezwollen tepels zijn (met vet & vocht) ipv gyno?
Ja die vraag heb ik ook binnenkort moet ik bij ziekenhuis langs voor echo dan gaan ze het verder onderzoeken

Bullshark

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Als je vetpercentage lager is, is het dan nog zo ?

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Als je vetpercentage lager is, is het dan nog zo ?
Ja dat weet ik niet heb nooit echt heel laag percentage gehad ben nu aan het cutter en ga proberen richting 10% te gaan en kijken of het minder word

Naar boven