Fitness Seller

Heb ik mijn doelen bereikt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
van verre niet en door mijn eigen mieterig gedoe...

**** pee ik kan 220 squatten ZEKER (heb 180 raw gedaan in de gym en gemakkelijk) en op wedstrijd mis ik 200kg 2 keer, ****!

bench oek ni! snap ik ni echt ni... 130 was lucht, en 140 scheef gebencht, 3 rooi, 2de keer terug uit evenwicht...

deadlift besloot ik van **** it ben het hier beu, ik trek alles uit en doe da raw. 175 was lucht, 190 conventional gemist (uit evenwicht een beke) en dan maar sumo getrokken, redelijk gemakkelijk. die 190kg is eigenlijk het enige gewicht waar ik blij mee ben.... en dan slechts matig...


en dat omdat ik maar bleef zagen dat het zeer deed en zo....
bij de squat niet goed genoeg kunnen doorzakken, waardoor ik de 200kg mis, en de 2de keer verlies ik het evenwicht en viel ik naar voren... **** **** ****


volgende keer hou ik mijn muil en bijt ik op men tanden, pijn helpt mij terug naar boven. niet zagen, concentreren en dervoor gaan.
 
Ik neem aan dat je coach je wel op je fouten heeft gewezen..

Kan er nix over zeggen was er niet bij. Je ziet in iedergeval dat het jou fout is. Eigenlijk zou ik daarom nix moeten zegen tegen je..

Maar toch wil ik ff kwijt dat je een eigenwijs ventje ben.:P
Je wilt altijd alleen maar je verhaal kwijt en luisterd niet naar andere. de enige naar wie je luisterd zijn gasten die tegen je liegen. gasten die zeggen nix te gebruiken en alleen maar sterk zijn omdat ze spuiten.

Amerikanen zijn sukkels die gasten krijgen bij hun geboorte al AS mee van de huisarts. Lees hun bullshit niet op internet.

Slaat nergens op wat ik nu allemaal zeg.. maar ja ik denk maak gebruik van het fout dat je negatief bent :p :p
 
Originally posted by Champ
Ik neem aan dat je coach je wel op je fouten heeft gewezen..

Kan er nix over zeggen was er niet bij. Je ziet in iedergeval dat het jou fout is. Eigenlijk zou ik daarom nix moeten zegen tegen je..

Maar toch wil ik ff kwijt dat je een eigenwijs ventje ben.:P
Je wilt altijd alleen maar je verhaal kwijt en luisterd niet naar andere. de enige naar wie je luisterd zijn gasten die tegen je liegen. gasten die zeggen nix te gebruiken en alleen maar sterk zijn omdat ze spuiten.

Amerikanen zijn sukkels die gasten krijgen bij hun geboorte al AS mee van de huisarts. Lees hun bullshit niet op internet.

Slaat nergens op wat ik nu allemaal zeg.. maar ja ik denk maak gebruik van het fout dat je negatief bent :p :p


hmm wat een GROTE hulp was dat man...

1) me coach heeft me niet op men fouten moeten wijzen, ik heb ze zelf ondervonden, dus daar gaan we samen aan werken.

2) ik kan best wel eigenwijs zijn, maar dit is omdat ik mezelf wel ken, anderen kennen me niet beter dan mezelf.

3) ik luister heus wel naar andere mensen, maar ik hoef niet alles van iedereen te slikken, en de laatste vijf zinnen, weet ik niet waarop ze slaan, en zijn voor niets nodig dus had je evengoed kunnen weglaten.


nou ja, zal nu maar gaan werken om de volgende keer beter te doen.
 
Wees even kwaad op jezelf, veel topsporters drijven namelijk op de frustratie dat ze het gevoel hebben dat ze beter konden/kunnen... is dus volkomen normaal. Sla ze op en gebruik ze om volgende keer harder te trainen, je weet dat je het kan.

Trouwens, niets dan respect voor iemand die voor de verandering eens wil zien hoe sterk je natuurlijk kan worden.
Champ, waar slaat die onzin van 90% gebruikt dus moet jij ook maar gebruiken nu op?
Je spreekt jezelf ook tegen - hij moet naar zijn eigen lichaam luisteren om iedereen te negeren die onzin verkoopt en eigenlijk alleen vooruit gaat omdat ze spuiten, maar als hij dat doet zeg je dat hij minder eigenwijs moet zijn?
Onzin... gewoon lekker verder doen Spike!


Rispetto.
 
ik zeg erbij dat het nergens op slaat..:p ik zeg helemaal niet dat hij moet gebruiken zeker niet..
Ik zeg alleen dat mensen veel leuke theorien verzinnen die niet of nauwelijks werken bij naturals..
Kan je dat begrijpen?
Ze verzinnen die theorien terwijl ze zelf alleen maar kuren!
 
Originally posted by Champ
ik zeg erbij dat het nergens op slaat..:p ik zeg helemaal niet dat hij moet gebruiken zeker niet..
Ik zeg alleen dat mensen veel leuke theorien verzinnen die niet of nauwelijks werken bij naturals..
Kan je dat begrijpen?
Ze verzinnen die theorien terwijl ze zelf alleen maar kuren!



hier cersta ik niets van en van dat vorige dat je poste ook niet.


spike, je kunt altijd een mindere dag hebben, je moet die tegenslagen gebruiken om harder te trainen. je doel volgende keer moet zijn 9 goeie beurten met de gewichten die je nu miste.

pijn is laqtig om mee te trainen en te heffen.
maar, wat je niet dood maakt je sterker.
ik heb al van het begin van het jaar pijn in mijn knie, na een tijdje wordt je dat wel gewoon.

van welke club ben jij nu weeral??
heb de uitslag gekregen van de derde ronde interclub powerlifting. zg er wel goed uit in het algemeen.
 
Physical Merchtem


(voor de mensen die het niet zouden weten, de pijn was te wijten aan de strakke pakken en de strakke banden)
 
Spike,
Doe ne keer de groeten aan den Hugo van mij.
Wim
 
ja da's goed zal ik zeker doen :D
 
Spijtig te horen dat het niet zo goed ging deze keer.

Een schrale troost: tegenslag maakt je harder en gemotiveerder om de volgende keer wel te slagen! Precies zoals Big Byron zegt, word even heel kwaad op je zelf....

En toch even persoonlijk: ik had het zaterdag ook, was kwaad op alles (rot fietspaden) en iedereen (onaardige mensen) maar wist het uit te buiten door dieper te gaan... ik moest ook maar eens flink kwaad in de sportschool worden, dan ga ik ook meer bankdrukken etc... o ja, die ROT-KOLERE-muziek!

Espi, die je veel succes met flink kwaad worden wenst!
 
hey thx voor de post, maar deze thread dateert al van Maart :D
 
Oeps had ik even niet gezien.. tja, ik was er toen niet hè!

Espi

PS: en ben je kwaad geworden en heb je jezelf verbeterd?
 
Back
Naar boven