XXL Nutrition

Heb ik potentieel? (1 bezoeker)

do i have potential?

  • geweldig!

    Stemmen: 12 22,6%
  • goed

    Stemmen: 9 17,0%
  • gemiddeld

    Stemmen: 12 22,6%
  • matig

    Stemmen: 8 15,1%
  • slecht :(

    Stemmen: 10 18,9%
  • Dit is onzin

    Stemmen: 2 3,8%

  • Totaal stemmers
    53

Bezoekers in dit topic

Klopt niet, want de lengte van de bovenarm speelt ook mee. Als je een lange bovenarm hebt kan de afstand tussen bicep en elleboog groot zijn terwijl je toch een grote bicep hebt.
 
Een goede 3 cm, gemiddeld dus, net wat ik dacht.
 
Wat een gigantische onzin wat weer verzonnen is door obsessieve bodybuilders.
 
Dan heb ik geweldig potentieel. Klopt dus niet :roflol:
 
Wat een onzin :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier kunnen toch wel wat vingers tussen. Lijkt me niet dat deze hij weinig potentieel heeft :D
 
Wat een onzin :roflol:

Hier kunnen toch wel wat vingers tussen. Lijkt me niet dat deze hij weinig potentieel heeft :D

uhu maar het gaat over zone gericht potentieel ronny heeft bv niet de beste armen die er zijn... zo is het bedoeld niet BAM mindere aanhechtingen op je arm u potentieel is weg, nee uw armen hebben minder natuurlijke potentie om echt groot te worden =)
 
Laatst bewerkt:
Wat een bullshit. Wat boeit het trouwens of je 'potentieel' hebt? Ga je anders stoppen met trainen of wat?

Ik vind je avatar eng.

ik zit bij beiden bij 'goed' potentieel maar wist ik al :D goed potentieel heeft ook beetje nadelen he, duurt veel langer in mijn ogen om het 'vol te bouwen'
train met maatje die echt korte biceps heeft een beetje ecto is :D maar die heeft dan wel zeer snel een leuke piek gekregen :D

Dit probeerde ik uit te leggen in mn log Mark :P

Hier kunnen toch wel wat vingers tussen. Lijkt me niet dat deze hij weinig potentieel heeft :D

Grote vingers he ;)

Voor de liefhebbers een potential calculator pak je meetlint en have fun..ding schijnt gebasseerd te zijn op 6 jaar studie...maargoed oordeel zelf ;)

(inch = 2.54 cm + een cm to feet converter vind je hier http://www.convertunits.com/from/cm/to/feet / http://www.metric-conversions.org/length/feet-to-inches.htm)

potential calculator:

http://www.weightrainer.net/maximum_bodypred.html

Jeej, puzzelen :D
 
Dit is echt de grootste BS die ik ooit gelezen heb, kan zo in het rijtje binnenkant borst en andere fabeltjes.
 
Idd, pure kolder.
Ik ben anders een genetisch wonder:)
 
Heb ik 'potentie'

Kan allebei maar ik vond 'potentieel' beter klinken.

Klopt niet, want de lengte van de bovenarm speelt ook mee. Als je een lange bovenarm hebt kan de afstand tussen bicep en elleboog groot zijn terwijl je toch een grote bicep hebt.

Klopt, bij langere armen zou je ook waarschijnlijk ook gemiddeld langere pezen verwachten, maar ik denk dat die afwijking maar erg klein is.

Dit is echt de grootste BS die ik ooit gelezen heb, kan zo in het rijtje binnenkant borst en andere fabeltjes.

Weer iemand die in de categorie 'slecht' valt :)
 
uhu maar het gaat over zone gericht potentieel ronny heeft bv niet de beste armen die er zijn... zo is het bedoeld niet BAM mindere aanhechtingen op je arm u potentieel is weg, nee uw armen hebben minder natuurlijke potentie om echt groot te worden =)

Heb je Coleman's armen weleens bekeken? :) Zijn armen zijn fantastisch.
 
Heb je Coleman's armen weleens bekeken? :) Zijn armen zijn fantastisch.

Ik weet het niet, als je bijvoorbeeld vergelijkt met sergio, waar zijn biceps haast naadloos aansluiten dan vind ik zijn biceps toch wel massiever ogen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En hij zat niet op het spul dat ronnie tot zijn beschikking had :D
 
Ik weet het niet, als je bijvoorbeeld vergelijkt met sergio, waar zijn biceps haast naadloos aansluiten dan vind ik zijn biceps toch wel massiever ogen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En hij zat niet op het spul dat ronnie tot zijn beschikking had :D

Zet Sergio 10% droger en het ziet er ook anders uit :) De theorie gaat niet echt op.
 
zal zo eens kijken.
 
Klopt niet, want de lengte van de bovenarm speelt ook mee. Als je een lange bovenarm hebt kan de afstand tussen bicep en elleboog groot zijn terwijl je toch een grote bicep hebt.
Enige juiste antwoord op deze bull.
 
geen potentie, zal altijd klein blijven :sad:
 
Weer iemand die in de categorie 'slecht' valt :)
Ik? Nee, maar dat boeit verder niet, want dit is nergens op gebaseerd. Geen wetenschappelijke onderbouwing. Gewoon een gok van de HIIT jongens (als ik het goed heb begrepen).

Waar de spier op de aanhechting begint bepaald helemaal niet in grote mate je aanleg, het geeft gewoon aan wat voor vorm je spier heeft, niet hoeveel potentie voor massa ze heeft.

Ik snap ook niet waar het idee vandaan komt dat zegt dat het goed is om een heel korte aanhechting te hebben bij de biceps. Mensen met een heel korte aanhechting hebben gewoonlijk een minder mooie piek in de biceps, mooi voorbeeld is Dorian (korte aanhechting) vs Ronnie (langere aanhechting):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het gaat dus gewoon over de vorm van de spieren, niet de massa!!
 
Back
Naar boven