AndroidHealthClinic

Heb ik potentieel?

do i have potential?

  • geweldig!

    Stemmen: 12 22,6%
  • goed

    Stemmen: 9 17,0%
  • gemiddeld

    Stemmen: 12 22,6%
  • matig

    Stemmen: 8 15,1%
  • slecht :(

    Stemmen: 10 18,9%
  • Dit is onzin

    Stemmen: 2 3,8%

  • Totaal stemmers
    53

Bezoekers in dit topic

Big-t heeft gelijk. Daarnaast: Je meet 1 stukje tussen een spier en dan kan je gelijk stellen dat je aanleg hebt ja/nee? Door de afstand tussen 1 spier op te meten kan je volgens jou dus wat zeggen over het hele lichaam? Wat een crap..
 
2 vingers passen er tussen...
 
Enige juiste antwoord op deze bull.

bs .. dan is dit nog steeds niet ivh tot de arm dan.

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Ik? Nee, maar dat boeit verder niet, want dit is nergens op gebaseerd. Geen wetenschappelijke onderbouwing. Gewoon een gok van de HIIT jongens (als ik het goed heb begrepen).

Waar de spier op de aanhechting begint bepaald helemaal niet in grote mate je aanleg, het geeft gewoon aan wat voor vorm je spier heeft, niet hoeveel potentie voor massa ze heeft.

Ik snap ook niet waar het idee vandaan komt dat zegt dat het goed is om een heel korte aanhechting te hebben bij de biceps. Mensen met een heel korte aanhechting hebben gewoonlijk een minder mooie piek in de biceps, mooi voorbeeld is Dorian (korte aanhechting) vs Ronnie (langere aanhechting):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het gaat dus gewoon over de vorm van de spieren, niet de massa!!


Dorian heeft een redelijk lange biceps aanhechting..ook al kan hij dit hier prima maskeren door zijn handpositie en massieve voorarmen, bij zijn linkerarm valt dit nog veel minder op.. waarschijnlijk door een dichtere heraanhechting bij de elleboog na de tear.
 
Coleman kan net zo goed iets gebruikt hebben voor plaatselijke groei.
 
Laatst bewerkt:
Big-t heeft gelijk. Daarnaast: Je meet 1 stukje tussen een spier en dan kan je gelijk stellen dat je aanleg hebt ja/nee? Door de afstand tussen 1 spier op te meten kan je volgens jou dus wat zeggen over het hele lichaam? Wat een crap..

Nee, als je goed gelezen had wist je dat het sowieso om aanleg voor het lichaamsdeel waar je meet gaat.

En ik denk dat we wel onderscheid moeten maken tussen overall massa (waar het inderdaad niks mee te maken heeft denk ik) en de looks. 3kg biceps verdeeld over 20cm ziet er gevormder/piekender uit dan 3kg biceps verdeeld over 30cm. (Oke, dat was waarschijnlijk het glazigste voorbeeld wat ik ooit heb uitgetikt)
 
Kan bijna 3 vingers tussen mn bicep-elleboog leggen, ben ik nou een genetic failure?

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------



Idd!:mad::o

Het is de lengte tussen 2 vingers dus bij jou 1 ving = zeer groot potentieel .

Proficiat :)



Of heb ik het fout begrepen :o
 
Dorian heeft een redelijk lange biceps aanhechting..
Nee dat heeft ie niet.

dorian%2Byates%2Bwallpaper.jpg


Wat Dorian vooral mistte was piek.

Het idee van de lange aanhechting bij Yates komt van zijn latere bicep-blessure.
 
Of je hoge of lage aanhechtingen heb is juist wel heel bepalend voor massa, dat zie je bij iedereen terug, bullshit om dat bullshit te noemen.
 
Volgens mij is men op dit idee gekomen omdat ecto's vrij lange/dunne spieren, en ook vrij lange aanhechtingen hebben. Een ecto heeft minder potentieel voor massa, en dus dacht men maar dat je met iets langere aanhechtingen dus ook minder potentieel zou hebben. Dat slaat natuurlijk nergens op, want een meso kan aan de biceps ook iets langere aanhechtingen hebben. Bovendien is de aanhechting aan de biceps geen indicatie voor de andere aanhechtingen.

Dit is gewoon weer zo'n kort-door-de-bocht redenering zoals er wel meer zijn in het bb-wereldje.
 
Volgens mij is men op dit idee gekomen omdat ecto's vrij lange/dunne spieren, en ook vrij lange aanhechtingen hebben. Een ecto heeft minder potentieel voor massa, en dus dacht men maar dat je met iets langere aanhechtingen dus ook minder potentieel zou hebben. Dat slaat natuurlijk nergens op, want een meso kan aan de biceps ook iets langere aanhechtingen hebben. Bovendien is de aanhechting aan de biceps geen indicatie voor de andere aanhechtingen.

Dit is gewoon weer zo'n kort-door-de-bocht redenering zoals er wel meer zijn in het bb-wereldje.

Had ik toch niet verwacht van jou, dit spreekt zo voor zich en dan noem het je het ook nog onzin. Alleen dat de aanhechting van je biceps geen indicatie is voor andere aanhechtingen is logisch.
 
Had ik toch niet verwacht van jou, dit spreekt zo voor zich en dan noem het je het ook nog onzin.
Wat spreekt voor zich? Dat een iets langere aanhechting ter hoogte van de biceps niet hoeft te betekenen dat je minder potentie hebt als bb?
 
lange bicep = grote piek ?
 
Wat spreekt voor zich? Dat een iets langere aanhechting ter hoogte van de biceps niet hoeft te betekenen dat je minder potentie hebt als bb?

Minder potentie als bb heb je niet, maar wel voor die spiergroep, dat weet ik 100% zeker. Erik Fankhouser heeft de grootste kuiten omdat hij super lage aanhechtingen heeft, alle mensen die hun kuiten goed trainen en alsnog kleine kuiten hebben, hebben meestal hele hoge, korte kuiten. Alle gasten makkelijk groeiende/echt grote biceps (kijk maar die foto van verb) hebben 'lange' biceps, die echt tegen hun onderarm aanzit. Mijn biceps zijn erg kort en zijn dus ook erg klein, mijn tricep aanhechting stopt net boven m'n elleboog en daarom groeit m'n tricep keihard zonder er iets voor te doen. Als je foto's bestudeerd kom je gelijk tot de conclusie dat het daaraan ligt, de spier is vanzichzelf al groter dus ook meer potentie om nog groter te worden.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

lange bicep = grote piek ?

Nee piek heeft niet te maken met lang of kort.

Korte biceps:
mro2001p_kamali02.jpg

Erik+Fankhouser+_2.jpg

Lange biceps:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Larry%20scott_126.jpg


Hier zie je het verschil goed:
legendary_freddy_ortiz_n.jpg


Langste biceps die je kan hebben + super goede zware bicep training = beste biceps ooit (Arnold)

Zelfs joranr wist dit al...
 
Minder potentie als bb heb je niet, maar wel voor die spiergroep, dat weet ik 100% zeker. Erik Fankhouser heeft de grootste kuiten omdat hij super lage aanhechtingen heeft, alle mensen die hun kuiten goed trainen en alsnog kleine kuiten hebben, hebben meestal hele hoge, korte kuiten. Alle gasten makkelijk groeiende/echt grote biceps (kijk maar die foto van verb) hebben 'lange' biceps, die echt tegen hun onderarm aanzit. Mijn biceps zijn erg kort en zijn dus ook erg klein, mijn tricep aanhechting stopt net boven m'n elleboog en daarom groeit m'n tricep keihard zonder er iets voor te doen. Als je foto's bestudeerd kom je gelijk tot de conclusie dat het daaraan ligt, de spier is vanzichzelf al groter dus ook meer potentie om nog groter te worden.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------



Nee piek heeft niet te maken met lang of kort.

thx, karma onderweg.
 
Als het al invloed (verband heeft) heeft zal dit minimaal zijn, aangezien je bij de pro's alle soorten en maten tegenkomt. Al zegt dat natuurlijk ook niet alles. Verder vind ik de redenatie, zoals Big-T ook aangeeft, iets te kort door de bocht.
 
Minder potentie als bb heb je niet, maar wel voor die spiergroep, dat weet ik 100% zeker. Erik Fankhouser heeft de grootste kuiten omdat hij super lage aanhechtingen heeft, alle mensen die hun kuiten goed trainen en alsnog kleine kuiten hebben, hebben meestal hele hoge, korte kuiten. Alle gasten makkelijk groeiende/echt grote biceps (kijk maar die foto van verb) hebben 'lange' biceps, die echt tegen hun onderarm aanzit. Mijn biceps zijn erg kort en zijn dus ook erg klein, mijn tricep aanhechting stopt net boven m'n elleboog en daarom groeit m'n tricep keihard zonder er iets voor te doen. Als je foto's bestudeerd kom je gelijk tot de conclusie dat het daaraan ligt, de spier is vanzichzelf al groter dus ook meer potentie om nog groter te worden.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------



Nee piek heeft niet te maken met lang of kort.

Korte biceps:
mro2001p_kamali02.jpg

Erik+Fankhouser+_2.jpg

Lange biceps:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Larry%20scott_126.jpg


Hier zie je het verschil goed:
legendary_freddy_ortiz_n.jpg


Langste biceps die je kan hebben + super goede zware bicep training = beste biceps ooit (Arnold)

Zelfs joranr wist dit al...
ja kan toch nie geboren zijn met die kennis ?
ik moet het toch ooit is teweten komen ?
en joranr is een genie :p
 
Beste biceps ooit ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zelfs als het al waar is ,zou je dit niet relatief tov de lengte van je bovenarm oid moeten meten?

Ik zou geweldig potentieel hebben, maar alleen omdat ik een klein meisje ben en en alles nu eenmaal niet zo ver uit elkaar zit :D
 
Laatst bewerkt:
Als het al invloed (verband heeft) heeft zal dit minimaal zijn, aangezien je bij de pro's alle soorten en maten tegenkomt. Al zegt dat natuurlijk ook niet alles. Verder vind ik de redenatie, zoals Big-T ook aangeeft, iets te kort door de bocht.

De invloed is juist maximaal. Als je jezelf volpompt met veel AAS en synthol boeit het niet meer zoveel, iedereen kan daar dikke armen van krijgen maar de shape ziet er dan alsnog niet uit als je er niet echt goed aanleg voor hebt.

ja kan toch nie geboren zijn met die kennis ?
ik moet het toch ooit is teweten komen ?
en joranr is een genie :p

Nee maar als je fysieken en foto's van fysieken eens nader bekeken hebt mag je er toch wel vanuit gaan dat je dit weet.
 
Back
Naar boven