XXL Nutrition

Heb je een fijn rooster? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ahahahahahah.. ze zien mij al aankomen met 'n magnetron..!!

Heb je ook een blender op school om je maaltijdshakes te 'blenderen'?!...
 
Hoe moet ik me dat voorstellen, een magnetron op batterijen die je mee neemt net zoals een gameboy ???
 
Metal_Wolf zei:
Hoe moet ik me dat voorstellen, een magnetron op batterijen die je mee neemt net zoals een gameboy ???

ik denk dat hij hem aansluit op de dynamo van zijn fiets :p
 
Ik heb een geweldig rooster! Vorig jaar had ik 36 lesuren in de week, nu nog maar 24! Dat scheelt echt veel, en na december (de kerstvakantie) zijn dat zelfs nog maar 22 uur in de week.
 
Sneeuwvlokje zei:
Ik heb een geweldig rooster! Vorig jaar had ik 36 lesuren in de week, nu nog maar 24! Dat scheelt echt veel, en na december (de kerstvakantie) zijn dat zelfs nog maar 22 uur in de week.

zit je in de 5e klas ofzo???

EDIT:

Verjaardag:
April 11, 1988


en ik maar denken dat duckie een MILF-lover was :D Maar goed bezig duckie :thumb: 17 jaartjes.. erg mooie leeftijd :D
 
Pumpin' zei:
zit je in de 5e klas ofzo???

EDIT:

Verjaardag:
April 11, 1988


en ik maar denken dat duckie een MILF-lover was :D Maar goed bezig duckie :thumb: 17 jaartjes.. erg mooie leeftijd :D

6 VWO dear, ik ben een slimme meid ;)
 
Maandag 8 uur beginnen, dus 6 uur op. Dan hoef ik niet verder te kijken en verklaar ik het tot kloterooster.
Met wat selectief lessen volgen is het alles bij elkaar verder wel te doen denk ik.
 
Pumpin' zei:
maandag: 12-4
dinsdag:8-15
woensdag:8-11

de colleges beginne hier op de uni in kangaroe-land om 8 uur. je zult dus ook wel begrijpen dat deze colleges vaanmeer leeg dan vol zijn!! Enals ik wel ga dan zit ik half te slapeno mdat ik om 6.30 naast mijn bed stond.. bah!!

daarnaast nog veel project werk en vergeleken bij wat ik in NL deed voor schoolisdit echt veeeeel werk.

Uiteraard lijkt het wel een ok rooster, maar het nare is: je hebt geen pauzes tussen de lessen!! je hobbelt soms 4 lesuren achter elkaar van lokaal naar lokaal en als je honger hebt dan heb je P-E-C-H. Alleen voor school en in tussenuren kan je wat eten. Een ramp voor elke BB-er dus elke dag maar trouw mijn Ernie * Bert boterhammentrommeltje mee :)

EN WAAROM HEBBEN ZE IN GODSNAAM HIER GEEN KWARK!! :mad:

Na hopeloos zoeken vraag ik aan zo'n gozer in de supermarkt: do you have Kwoark? (natuurlijk wel met engels accent, zodat het helemaal debiel klinkt) kijk die gozer me aan van: wtf???


ik dacht dat het "cottage cheese" was op zn engels
 
nofear train! zei:
ik dacht dat het "cottage cheese" was op zn engels

Het Engelse woord voor kwark is 'curd' volgens mijn woordenboek. Volgensmij hebben ze trouwens in landen als Canada en Amerika (Australia, of waar zat je?) geen echte kwark, althans niet de magere kwark zoals wij hem kennen. Cottage cheese is inderdaad wel wat het dichst in de buurt komt, maar de voedingswaarden zijn net iets anders. Volgensmij heeft cotttage cheese gemiddeld genomen meer gram vet per 100g en minder eiwit.

Edit: Ik heb toch iets vergelijksbaars gevonden

Cottage cheese, nonfat, uncreamed
Total Fat 0.609g
Total Carbohydrate 2.68g
Protein 25.04g

De hoeveelheden zijn per 'cup', ik weet alleen niet precies hoeveel 1 cup is. :p
 
Laatst bewerkt:
Sneeuwvlokje zei:
De hoeveelheden zijn per 'cup', ik weet alleen niet precies hoeveel 1 cup is. :p
Ga maar uit van een volle D-cup.
 
ik moet die morgen ophalen. het CIOS is zo leuk om ons vaak elke dag om 8:15 te laten beginnen ??? en daar wen je dus egt NIET aan vooral op maandag niet
 
9:00 ontbijtles met nieuws op TV
10:00 laptop aan: IT les
11:00 pot volschijten, douchen, aankleden en nog maar eens vreten
12:00 Voortzetting IT les
13:00 Nog meer kanen
14:00 gym
15:30 pauze en voeren
18:00 werken

:D

Lul maar wat je wil over me foto in de contest, maar het negatieve interesseert me niet en alle positieve opmerkingen motiveren me enorm. Dus volgend jaar zal ik met veel progressie terugkomen.
En ja ik ben sinds kort een instructeurtje zo krijg ik alleen maar meer ervaring en kennis om me opleiding goed af te sluiten en me eigen gym te beginnen.

En zo is het maar net Marijn!!! :D :thumbs:

Deze kreeg ik pas, ook erg vleiend:

...'verder nog iets over je vakantie foto's. velen aanbidden je hier als een godheid maar hebben bij het zien commentaar in de trant van 'je traps, wijdte'enz.
wil ff zeggen dat je er top uitziet en die kleine garnalen met 75kg bij 1,80m gewoon moet negeren, maar dat deed je vast al'

:heart:
 
Marijn zei:
ik moet die morgen ophalen. het CIOS is zo leuk om ons vaak elke dag om 8:15 te laten beginnen ??? en daar wen je dus egt NIET aan vooral op maandag niet
Ik vind 8.45 al vroeg :D
 
Jullie kunnen wel zeiken, maar ik moet de komende 3 maanden maar liefst 2 uur per week op de universiteit zijn! :eek:






Maar gelukkig is dat niet verplicht. :D
 
Pumpin' zei:
een magnetron voor op school? Op welke school zit je dan?
Gewoon op een middelbare school, maar omdat ik daar inmiddels tot het meubilair behoor kan ik wel wat meer vragen. Maar hij staat gewoon in het kabinet biologie... :)
 
In het lab bij mij op school staat ook een magnetron. Zelfs een frituurpan en een koelkast! :p
 
di: 13:00 - 21:15
wo: 13:30 - 15:15
do: 13:30 - 15:15
vr: 10:00 - 15:15

Redelijk relaxed rooster, maar zal zeker nog een uur of 20 zelf bij moeten doen.
 
Back
Naar boven