MuscleMeat

Heb je een fijn rooster? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Voor de mensen hier die nog naar school gaan, heb je een fijn rooster?

Ik dus niet :( Ik volg de opleiding Medewerker Beheer ICT niveau 3. Gister moeten beginnen van 8.45 tot 16.30, hebben we een of andere film genaamd The Terminal met Tom Hanks in de hoofdrol verplicht moeten kijken. Vandaag om 8.45 begonnen en blijkbaar hadden ze wat lessen omgewisseld en moesten we zojuist dezelfde film weer in een propvol lokaal kijken en dan vragen over de film invullen. Onze klas paste er niet meer tussen dus we zijn met z'n allen 'm gesmeerd :o Had me voorgenomen dit jaar niet meer te spijbelen maar ze moeten maar es een fatsoenlijk rooster maken.
 
Laatst bewerkt:
Nee, want het rooster is nog steeds niet bekend. Wat een faalhazen hè? :)
 
*belt leerplichtinsteling*
 
The Terminal is best wel een geinige film, dus wat klaag je nu man!
 
Leviathan zei:
The Terminal is best wel een geinige film, dus wat klaag je nu man!
Ik vond het ook een mooie film, 2x achter elkaar kijken vind ik ook geen probleem maar ik heb geen zin om op de gang te staan kijken. We wisten niet dat we les hadden omdat ze met het rooster aan het kloten zijn.
 
Ik ga me rooster om 2 uur ophalen in breda..zal me benieuwen
 
Yzord zei:
*belt leerplichtinsteling*
Hup aan het werk jij! Wat doe je hier op DBB *belt Yzord z'n baas* :D
 
Mijn baas kan op dit moment de grootste bult op zijn lever krijgen. Het mag nog wel behandelbaar zijn, maar hijmoet wel ff peentjes zweten, de lul
 
Yzord zei:
Mijn baas kan op dit moment de grootste bult op zijn lever krijgen. Het mag nog wel behandelbaar zijn, maar hijmoet wel ff peentjes zweten, de lul
:roflol:
 
ik heb wel relaxt rooster opzich, altijd maar 5 of 6 lesuren per dag :) En ik moet om de dag vroeg en laat beginnen. Op maandag begin ik bijvoorbeeld half 9 en ben ik half 1 klaar, en op dinsdag begin ik 10:20u en ben ik 15:10 klaar. Zo gaat dat ongeveer elke dag :)
 
ik stel mijn rooster zelf samen...
Maakt ook niet zoveel uit: als dit jaar veel op de vorige twee lijkt, dan ga ik ongeveer 2 uur per week nr de les :D
En maar 1 herexamen op 13 vakken... Het enigste waar ik uberhaubt nrtoe ben geweest :rolleyes:

Heb ik mijn les wel geleerd voor dit jaar:D -> nergens meer nrtoe
 
maandag: 12-4
dinsdag:8-15
woensdag:8-11

de colleges beginne hier op de uni in kangaroe-land om 8 uur. je zult dus ook wel begrijpen dat deze colleges vaanmeer leeg dan vol zijn!! Enals ik wel ga dan zit ik half te slapeno mdat ik om 6.30 naast mijn bed stond.. bah!!

daarnaast nog veel project werk en vergeleken bij wat ik in NL deed voor schoolisdit echt veeeeel werk.

Uiteraard lijkt het wel een ok rooster, maar het nare is: je hebt geen pauzes tussen de lessen!! je hobbelt soms 4 lesuren achter elkaar van lokaal naar lokaal en als je honger hebt dan heb je P-E-C-H. Alleen voor school en in tussenuren kan je wat eten. Een ramp voor elke BB-er dus elke dag maar trouw mijn Ernie & Bert boterhammentrommeltje mee :)

EN WAAROM HEBBEN ZE IN GODSNAAM HIER GEEN KWARK!! :mad:

Na hopeloos zoeken vraag ik aan zo'n gozer in de supermarkt: do you have Kwoark? (natuurlijk wel met engels accent, zodat het helemaal debiel klinkt) kijk die gozer me aan van: wtf???
 
ben ik blij dat ik werk, is het elke dag hetzelfde heerlijk ritme hahaha
 
Joyce zei:
ben ik blij dat ik werk, is het elke dag hetzelfde heerlijk ritme hahaha

nog een jaartje en dan ben ik ook van het gelazer af.. "lekker" werken :)
 
Pumpin' zei:
nog een jaartje en dan ben ik ook van het gelazer af.. "lekker" werken :)

nog even afzien dan hahaha.

sommige mensen zeggen weleens, ik wou dat ik nog op school zat, dat heb ik nu echt helemaal niet he. werk nu een jaartje of 5 en geen dag aan school gedacht heerlijk
 
Pumpin' zei:
nog een jaartje en dan ben ik ook van het gelazer af.. "lekker" werken :)
Grappig, wedje leggen dat je over 5 jaar weer naar school wilt? Werken zuigt echt optimaal gewoon. Nu doe je je ding voor jezelf, straks mag je dat doen voor even of andere pafferige dikzak.
 
Yzord zei:
Grappig, wedje leggen dat je over 5 jaar weer naar school wilt? Werken zuigt echt optimaal gewoon. Nu doe je je ding voor jezelf, straks mag je dat doen voor even of andere pafferige dikzak.

als het ff mee zit niet ;) er is een grote kans dat ik over 2 jaartjes bedrijfsleider wordt en dat werkt toch een stuk lekkerder dan voor een baas die elke dag op je fikken zit kijken....

Ik heb al fulltime werkervaring overigens dus ik weet wat het inhoudt....na en tijdje went het wel. nu met school heb je soms meer vrije tijd, want ik zit nu savonds ook vaak genoeg in de boeken of op school. Ik heb het nooit bijgehouden maar volgens mij ben ik meer tijd (en energie) kwijt met naar school gaan dan toen ik werkte.
 
Joyce zei:
nog even afzien dan hahaha.

sommige mensen zeggen weleens, ik wou dat ik nog op school zat, dat heb ik nu echt helemaal niet he. werk nu een jaartje of 5 en geen dag aan school gedacht heerlijk

hangt natuurlijk af van hoe leuk je je baan en collega's vindt...
 
Welke dwaas gaat er IN zijn vakantie nu kijken hoe zijn rooster eruit ziet...
Laatste dagen van je vakantie verprutst.
 
volgende week donderdag pas naar school..
 
Back
Naar boven