MuscleMeat

Heb je er ooit aan gedacht om te stoppen met bodybuilding?

Heb Je Er Ooit Aan Gedacht Om Te Stoppen Met Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    212

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Heb je er ooit aan gedacht om te stoppen met bodybuilding?
 
Ja, maar binnen 2 weken stuurt de worm in mn hoofd me weer terug naar het ijzer :)
 
Nog nooit echt over definitief stoppen nagedacht. Ik heb me wel al vaker afgevraagd waar het nou allemaal goed voor is...
 
Ik ben gestopt en train nu op kracht.
 
Speelt wel eens door je hoofd. Om het goed te doen kost het veel tijd/energie en geld. En bergen aan motivatie..........
 
kan ik eigenlijk nog geen mening over vormen, als het aan mij lag is dit een hobby for life.
 
1x toen ik een paar weken alleen maar kon liggen vanwege rugpijn
 
Had wel een periode dat het door me hoofd spookte, het kost veel tijd energie en de dingen die ik moet laten, maar na 2-3 dagen dan niet gesport te hebben begonnen me handen te jeuken, dus still going strong
 
Nog nooit echt over definitief stoppen nagedacht. Ik heb me wel al vaker afgevraagd waar het nou allemaal goed voor is...

vooral ten tijde van drukte op school:rolleyes: maar ben nog lang niet waar ik wil zijn dus :P
 
Ja zo vaak want het kost me veel energie, tijd, geld enz. Maar ik kan niet zonder.
 
Bedenk soms wel eens hoegoe ik die tijd zal kunne gebruiken voor werken en andere hobby's. maar zover komt het nooit.

Het heeft zelfs al in men kop opgekomen moest ik men werk laten en iets anders zoeke hoe goed dat voor men trainingen zal zijn.
Maar dat zal echt nooit gebeuren.
 
Ik ben er 5 jaar mee gestopt toen ik ging studeren. Heb er in die 5 jaar niet veel spijt van gehad.

Nu ik een jaartje terug bezig ben natuurlijk wel...:(
Maar soms zijn andere zaken nu eenmaal belangrijker.
 
Ik ben gestopt. Ik doen nog wel aan krachttraining. Ik eet ook nog wel gezond maar ik ga niet meer bulken voor extra massa.
 
Ik ben gestopt. Ik doen nog wel aan krachttraining. Ik eet ook nog wel gezond maar ik ga niet meer bulken voor extra massa.

idd ik train gewoon en let een beetje op me eten, niet strikt ofzo. goed zat. dan maar paar kg minder wegen.
 
Wel eens met de gedachte gespeeld (wat zou er dan anders zijn etc..), maar nooit serieus overwogen.
 
denk dat iedereen wel eens een dipje heeft...dat iemand op 10+ jaar nog nooit aan stoppen heeft gedacht zou ik betwijfelen, al is het maar een paar dagen
 
denken, twijfelen, overwegen... allemaal een groot verschil.

gedachte komt volgens mij bij iedereen wel eens op, is alleen bij de meeste snel beantwoord.

Als je een wat druk leven hebt zoek je latijd manieren om tijd te winnen.
Dan komt de gedachte wel eens op maar dan heb je snel vastgesteld dat je het offer niet kunt laten.
 
Geen tijd bestaat niet, tijd kun je altijd maken.
 
Nog nooit, wel korte periodes gestopt, dan had ik even geen zin. Helemaal stoppen nog nooit over nagedacht, want ik ben nog steeds ****ing dun, dus ziet er niet uit.
 
Geen tijd bestaat niet, tijd kun je altijd maken.


Idd, maar hoeveelste voller je agenda staat ga je na een tijd dingen moeten laten vallen om tijd te maken voor andere dingen.
Altijd keuze's maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven