MuscleMeat

Heb je er wel eens aan gedacht om deel te nemen aan wedstrijden? (1 bezoeker)

Heb Je Er Wel Eens Aan Gedacht Om Deel Te Nemen Aan Wedstrijden?


  • Totaal stemmers
    153

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ooit effe aan gedacht, maar niks voor mij al dat dieten en dan op een podium staan in een veels te klein broekkie en helemaal ingeolied...nee dank je :p
 
Ik weet het nog niet.
Lijkt me wel een leuk idee en wellicht is het over paar jaar mogelijk.
Neem eerst rustig de tijd om aan een gespierder/strakker lichaam te werken.
 
Een Strongman wedstrijd in de laagste klasse wilde ik altijd nog een keer naar toe werken maar mijn stats zijn te laag.
 
Een Strongman wedstrijd in de laagste klasse wilde ik altijd nog een keer naar toe werken maar mijn stats zijn te laag.
Welke stats moet je minimaal hebben dan?
 
Dit jaar moet het gaan gebeuren.
 
wel al gedacht aan deel te nemen aan strongman, powerlift of gewichthef wedstrijden

maar eerst nog een paar jaar die stats flink de hoogte in jagen:o
 
eenmaal deelgenomen aan een wedstrijd DL : ik lifte toen 200kg
zou ooit graag es een BB-wedstrijd meedoen als kroon opt werk van al die jaren in de gym, dan heb je es iets om naar toe te leven en te trainen
 
ik zou zeker mee willen doen.. niet nu meteen, wil eerst nog meer massa opzetten na mn cut van komend voorjaar.. eerst contest van 2010! daarna hoop ik binnen jaar of 1-2 toch wel mn eerste wedstrijd te hebben. lijkt me super!
 
Nee. Ik heb niet de behoefte om kaalgeschoren en gebruind in een stringetje op een podium te verschijnen. Ook heb in niet de behoefte om wedstrijddieeten te gaan volgen. Het moet wel een beetje leuk blijven allemaal.

Powerlift-wedstrijden lijken me leuk, maar aangezien ik niet powerlift-gericht train heb ik daar de stats (lees: kracht) niet voor.
 
Haha, knakker heeft het mooi verwoord, lekker bruin-zonder-zon op je lijf smeren net als Gerard Joling is ook niets voor mij.
 
heb het weleens aangeboden gekregen van de vorige sportschooleigenaar. heeft zelf ook op het podium gestaan en zag wel wat in mij, was toen ook kurkdroog. heb het niet gedaan, voorlopig geen behoefte aan. Als ik wedstrijden ga doen moet ik ook kuren en dat wil ik voorlopig niet. waarom moet ik kuren? omdat ik (persoonlijke mening) wel groot op een podium wil staan ;)
 
Ik zou het later wel eens willen doen. Na mijn studies. Wil eerst leraar lo , engels en bio worden; Daarna ga ik bij de politie en wil ik zo ver mogelijk doorgaan, mijn droom is om het interventie team te halen. Maar stel dat het bij de politie niet lukt dan zou ik er wel eens echt voor gaan. Leraar is imo de ideale job met genoeg vrije tijd om te trainen :D
 
In het verleden wel de ambitie gehad. Maar raakte geblesseerd en daarna nooit meer de vorm kunnen halen die ik toen had. Zolang ik die vorm niet haal hoef ik ook niet na te denken om een wedstrijd te doen.

Wedstrijden (ongeacht waarvoor) doe ik om te winnen. Mee doen voor het mee doen is gewoon onzin. Geen kans om te winnen = geen deelname
 
wel over nagedacht. Of naar Nieuw Zeeland of wedstrijd. Werd naar NZ...
 
ja maar heb er te weinig geld voor als student ...
 
Nooit aan gedacht eerlijk gezegd.. weet niet of het iets is.
 
Bodybuilding niet, nooit overwogen ook. Ik vind het wel leuk om me krachten (of het gebrek daar aan) te meten met anderen.
 
Nee, geen behoefte aan.

Mocht m'n fysiek veelbelovend worden, nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven