MuscleMeat

Heb je in NL ook krachtsport experts zoals louie simmons of tudor bompa?

Bezoekers in dit topic

daan1976

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 jan 2003
Berichten
222
Waardering
0
Heb je in NL ook krachtsport experts zoals louie simmons of tudor bompa?
 
Er zijn wel mensen die zowel in theorie als praktijk goed zijn. Tom Bruijnen van (vroeger) Hercules A'dam & Sportquest is een voorbeeld. En Harold Durink. Maar beide zijn meer gewichtheffers dan PLers en Harold is zeker weten al 8-10 jaar gestopt met trainen. :(

Dat zijn er twee waarmee ik zelf bekend ben. Ik zou vandaag-de-dag eigenlijk zo snel niet iemand kunnen verzinnen.
 
in belgië heb je wel een paar mensen die zeer bekend zijn in belgië op gebied van pl en ol :D

je hebt Hugo De Grauwe (mijn trainer) en Wim Elyn die veel hebben gepresteerd en goeie trainers zijn, en in OL heb je voornamelijk de trainer van Olav, Tom die ik langs deze weg de groeten wil doen :D
 
Hier in Nederland heb je mij :D
 
ok je bent best sterk.....(ik weet niet of je slikt en spuit).Maar wat voor speciale technieken pas je toe op je training.... Hoe ziet je schema eruit en waar heb je je technieken geleerd!!!
 
Oooh oke.. de technieken heb ik geleerd op de opleiding fitness trainer A. als je iets zelf doet kan je niet alles zien dus heb ik het aangepast door te luisteren naar andere powerlifters!

Schema's geef ik niet op een eerste date :P slikken en spuiten doen alle mensen die aan de top willen komen!! :p ;)

Train bij S.S.S. en bij Spartacus ( wel bekent bij jou ;) )
ga dit jaar voor de 850kg totaal bij een lichaamsgewicht van 115kg
 
Uitspraken zoals,
Slikken en spuiten doet iedereen die aan de top willen komen is een persoonlijke mening. Dit is geen feit maar een vermoeden.
Domme uitspraak,
 
Nee het is een domme uitspraak om te zeggen dat het niet zo is!! Ik weet niet waar jou top eindigt? jullie top is de belgische top?? daarom komen belgen en nederlanders niet ver!!! omdat ze niet ver genoeg nadenken! de wereld eindigt niet in julllie land :p

Ik ken gasten die aan de top staan en alleen kuren met een winstrolletje.. is bijna nix maar genoeg om te zeggen dat je gebruikt heb.
Jij staat niet aan de top dus jij kan er nix over zeggen!! ik spreek de top regelmatig
 
is niet altijd waar hé. Je moet geen zwaargewicht zijn om aan de top te komen. Iemand die in de -67.5 Wereldkampioen word is evenveel waard als iemand in de +140. En Die licht gewichten zijn (meestal!!!) naturel!

just my opinion
 
Nou moet ik toch wel zeggen dat Wim wel aan de hoogste top heeft gestaan, ook al was dat wat jaartjes geleden.
 
Idd, Wim is een voorbeeld voor ons allen, we kunnen nog heel wat van hem leren.
 
1996 IPF WK: 667,5 @ 59,5... oftewel 11,2x lichaamsgewicht!
 
Jep, daar kunnen de meesten alleen maar van dromen
 
En dat doe ik dus ook. Mijn doel is ook rond de 650-700. Maar dan in de 110. :) Wel raw, dat scheelt. Maar toch duidelijk minder imposant dan 11x...
 
wie heeft het over zwaar gewichten? dat is misschien met alle respect je beperkte kennis van AAS..

van 250mg testosteron propionaat kom je bijna geen kilo aan als je dat 6 weken gebruikt zonder extra toevoeging van voedingstoffen.. maar het stimuleerd wel je centraal zenuwstelsel zodanig dat je hoger kan presteren, 2 weken voor de wedstrijd stoppen en ze vinden nix!!

Maar voordat dit uit de hand loopt zal ik ff rechtzetten dat idd niet iedereen gebruikt!
Als jij de enige mongool bent die toevallig 52kg weegt heb je geen tegenstanders en hoef je niet te gebruiken :P

ik heb het over wereld nivo niet over nationaal nivo.. in de BeNeLux zijn meestal idd de dikzakken die wat doen of hebben gedaan :P
 
Voordat ze wilkspunten hadden verzonnen hadden ze een andere telling.. toen bleek dat die telling helemaal niet overeen kwam hebben ze maar een andere verzonnen!

Je kan niet zeggen hij weegt 60kg en tilt een totaal van 600x dus dat is beter dan iemand van 100kg die 800 tilt.. want dat betekend niet dat die van 100kg 40kg meer spiermassa heeft.. en dus 1000kg moet tillen om net zo goed gevonden te worden!!

als iemand van 60kg 160cm is en iemand van 100kg 200cm is dat zijn hun lichamen redelijk te vergelijken.. alleen miniatuur..
Als ik de discussie was begonnen dat spiermassa niet de bepaalde factor is voor kracht zouden jullie me allemaal gelijk geven.. dus te vergelijken over de lengte en dus de verspreiding van de spiermassa zou je kunnen zeggen bij een gelijk vet% dat ze elkaars gelijken zijn! Waarom zou dan de een minder hoeven tillen dan de ander voordat jullie geilen op hun gewichten!

Terwijl ik dit zeg bedenk ik me net dat jullie je wel erg veel focussen op andere.. als je al die energie in jezelf zou steken dan zouden jullie PR's ineens een stuk hoger zijn :p
 
dj_phreak zei:
En dat doe ik dus ook. Mijn doel is ook rond de 650-700. Maar dan in de 110. :) Wel raw, dat scheelt. Maar toch duidelijk minder imposant dan 11x...
ik had het ook over die 11x, niet over de gewichten :D
 
Champ zei:
wie heeft het over zwaar gewichten? dat is misschien met alle respect je beperkte kennis van AAS..

van 250mg testosteron propionaat kom je bijna geen kilo aan als je dat 6 weken gebruikt zonder extra toevoeging van voedingstoffen.. maar het stimuleerd wel je centraal zenuwstelsel zodanig dat je hoger kan presteren, 2 weken voor de wedstrijd stoppen en ze vinden nix!!

Maar voordat dit uit de hand loopt zal ik ff rechtzetten dat idd niet iedereen gebruikt!
Als jij de enige mongool bent die toevallig 52kg weegt heb je geen tegenstanders en hoef je niet te gebruiken :P

ik heb het over wereld nivo niet over nationaal nivo.. in de BeNeLux zijn meestal idd de dikzakken die wat doen of hebben gedaan :P
ik heb er wel bijgezet "Waarschijnlijk"!! Ik weet ook wel dat er lichtgewichten zijn die niet naturel zijn, maar in verhouding zijn het toch meestal de zwaargewichten die gebruiken? Je zegt het zelf, als lichtgewicht is het niet nodig iets te gebruiken, als je de enige mongool bent :p :D
 
ik ben er ook vrij zeker van dat 90% van ALLE atleten aan de top wel eens iets gebruikt
 
Back
Naar boven