Fitness Seller

heb jij contact met de mensen in je sportschool? (1 bezoeker)

zie titel


  • Totaal stemmers
    138

Bezoekers in dit topic

Ouwehoer veels te veel....

Zo'n gast bij ons traint in zo'n shirtje " im not here to talk!" werkt wel bij hem! :D
 
Kom er sowieso altijd wel bekenden tegen.
 
Maak altijd wel een praatje met aardig wat mensen. Soms word er wel een iets te veel gepraat tussen de sets door, maar ken dan ook wel aardig wat mensen.
 
vrouw vn rond de 50 die altijd naar men lul kijkt als ik flat dumbbell press doe(zie ik via de spiegel), en flys etc eigenlijk alle oefeningen waar men lul naar boven komt :) ze staat ook veelste dichtbij
 
Ik zeg alleen Hallo, maar niet tegen iedereen haha!

Zelf vind ik het HEEL VERVELEND als iemand naar mijn set aan het gluren is en opeens begint te lulllen. Ik wil 100% focus en drive, anders train ik k*t.

Na de gym sta ik open voor een praatje. ;)
 
Ik zeg alleen Hallo, maar niet tegen iedereen haha!

Zelf vind ik het HEEL VERVELEND als iemand naar mijn set aan het gluren is en opeens begint te lulllen. Ik wil 100% focus en drive, anders train ik k*t.

Na de gym sta ik open voor een praatje. ;)

Waar heb je nou focus voor nodig, gewoon kracht zetten en je oefening doen.
 
Ouwehoer veels te veel....

Zo'n gast bij ons traint in zo'n shirtje " im not here to talk!" werkt wel bij hem! :D
zo een loopt hier ook rond ,is dat toevallig een powerlifter met tattoo,s :P?
 
Laatst bewerkt:
vrouw vn rond de 50 die altijd naar men lul kijkt als ik flat dumbbell press doe(zie ik via de spiegel), en flys etc eigenlijk alle oefeningen waar men lul naar boven komt :) ze staat ook veelste dichtbij
oude fysio zeg
 
Ik train altijd met die jongen hierboven, hij zal het echter nooit erkennen.
 
Jup, iets te veel soms in de sportschool zelf dan..
 
alleen de haters
 
Probeer kontakt te vermijden, het maakt mijn trainingen veel te lang en ik vind het dat niet waard. Ik ga naar de gym om te trainen,en zo goed mogelijk.
Verder dan een goeiedag en een 'hoe ist?' ga ik meestal niet.
 
Probeer kontakt te vermijden, het maakt mijn trainingen veel te lang en ik vind het dat niet waard. Ik ga naar de gym om te trainen,en zo goed mogelijk.
Verder dan een goeiedag en een 'hoe ist?' ga ik meestal niet.

Contactgestoorde :mad:
 
ik train niet. Ik ga alleen om te praten :)
 
vrouw vn rond de 50 die altijd naar men lul kijkt als ik flat dumbbell press doe(zie ik via de spiegel), en flys etc eigenlijk alle oefeningen waar men lul naar boven komt :) ze staat ook veelste dichtbij
Exhibisionist.
 
moet wel toegeven dat toen ik voor de 1e keer in mijn gym kwam, dattik heel verlegen was en met niemand durfde te praten
 
Back
Naar boven