MuscleMeat

heb jij contact met de mensen in je sportschool? (1 bezoeker)

zie titel


  • Totaal stemmers
    138

Bezoekers in dit topic

jongens ik ga voor het eerst trainen iemand nog tips om nieuwe vrienden te maken??
 
jongens ik ga voor het eerst trainen iemand nog tips om nieuwe vrienden te maken??

-Vraag aan elke buffe gast of hij ook voor het eerst traint
-lak je teennagels en train op slippers
-bied geld om samen met iemand te trainen
-ga op bench zitten bellen met je mobiel (lijkt alsof je belangrijk bent
- neem 10 handdoeken mee en leg die op elk toestel, als ze vragen of die van jou zijn zeg ja ik ben ermee bezig
-vraag aan buffe gasten dat hij moet afvallen
-trek een maillot aan met trainen
-zeg tegen elke lekkere chick dat je gaat spuiten en dan echt groot wordt en er spijt van krijgen als ze je niet kennen
 
-Vraag aan elke buffe gast of hij ook voor het eerst traint
-lak je teennagels en train op slippers
-bied geld om samen met iemand te trainen
-ga op bench zitten bellen met je mobiel (lijkt alsof je belangrijk bent
- neem 10 handdoeken mee en leg die op elk toestel, als ze vragen of die van jou zijn zeg ja ik ben ermee bezig
-vraag aan buffe gasten dat hij moet afvallen
-trek een maillot aan met trainen
-zeg tegen elke lekkere chick dat je gaat spuiten en dan echt groot wordt en er spijt van krijgen als ze je niet kennen

:roflol:
 
Ik haat handdoek boys. Als je opstaat, ben je ook klaar met de oefening. Tenzij je met 2 mensen traint en naar de wc moet bijvoorbeeld. Als ik ecto's met zo'n handdoek zie pleur ik het gewoon eraf.
 
Ik haat handdoek boys. Als je opstaat, ben je ook klaar met de oefening. Tenzij je met 2 mensen traint en naar de wc moet bijvoorbeeld. Als ik ecto's met zo'n handdoek zie pleur ik het gewoon eraf.

Als je beetje deftig traint in de zomer kan je maar beter een handdoek op je bankje leggen voor de volgende. Godver smerig jong :D !
 
Handoek is idd wel nodig ja, als ik lekker bezig ben en ik ga zitten staan er 2 halve manen op me zitje hehe.
 
Ik haat handdoek boys. Als je opstaat, ben je ook klaar met de oefening. Tenzij je met 2 mensen traint en naar de wc moet bijvoorbeeld. Als ik ecto's met zo'n handdoek zie pleur ik het gewoon eraf.

Wat een onzin, als ik opsta om even te rekken en te strekken tussen de sets door, dan zou jij het handdoek eraf gooien? Hoop dat iemand dat een keer bij mij doet, dan schijt ik in ze bakkes.
 
Wat een onzin, als ik opsta om even te rekken en te strekken tussen de sets door, dan zou jij het handdoek eraf gooien? Hoop dat iemand dat een keer bij mij doet, dan schijt ik in ze bakkes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 20:15 ----------


Hoi
 
Wat een onzin, als ik opsta om even te rekken en te strekken tussen de sets door, dan zou jij het handdoek eraf gooien? Hoop dat iemand dat een keer bij mij doet, dan schijt ik in ze bakkes.

Nee, maar als jij 10 minuten staat te lullen tegen iemand WEL.
Als jij staat te stretchen vraag ik netjes of ik om-en -om kan. :)
 
Als je beetje deftig traint in de zomer kan je maar beter een handdoek op je bankje leggen voor de volgende. Godver smerig jong :D !

Haha, ik zweet niet echt veel bij m'n rug, meer me gezicht waar het van afdruppelt/oksels. En het zweet komt niet me broek uit, plus wij hebben en goed gekoelde airco. Niks aan de hand dus.
Soms zie ik gasten en die t-shirts zijn kletsnat van de zweet, dat is gelukkig niet bij mij zo . haha!
 
Back
Naar boven