XXL Nutrition

heb jij contact met de mensen in je sportschool?

zie titel

• Totaal stemmers
    138

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

HitteGolf

Huge Freak
Lid geworden
22 jul 2010
Waardering
1.086
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
jongens ik ga voor het eerst trainen iemand nog tips om nieuwe vrienden te maken??

Ano_1976

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 feb 2006
Waardering
11
jongens ik ga voor het eerst trainen iemand nog tips om nieuwe vrienden te maken??
-Vraag aan elke buffe gast of hij ook voor het eerst traint
-lak je teennagels en train op slippers
-bied geld om samen met iemand te trainen
-ga op bench zitten bellen met je mobiel (lijkt alsof je belangrijk bent
- neem 10 handdoeken mee en leg die op elk toestel, als ze vragen of die van jou zijn zeg ja ik ben ermee bezig
-vraag aan buffe gasten dat hij moet afvallen
-trek een maillot aan met trainen
-zeg tegen elke lekkere chick dat je gaat spuiten en dan echt groot wordt en er spijt van krijgen als ze je niet kennen

Rijstwafel

Huge Freak
Lid geworden
24 feb 2011
Waardering
1.477
-Vraag aan elke buffe gast of hij ook voor het eerst traint
-lak je teennagels en train op slippers
-bied geld om samen met iemand te trainen
-ga op bench zitten bellen met je mobiel (lijkt alsof je belangrijk bent
- neem 10 handdoeken mee en leg die op elk toestel, als ze vragen of die van jou zijn zeg ja ik ben ermee bezig
-vraag aan buffe gasten dat hij moet afvallen
-trek een maillot aan met trainen
-zeg tegen elke lekkere chick dat je gaat spuiten en dan echt groot wordt en er spijt van krijgen als ze je niet kennen
:roflol:

JackRipper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2009
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
Ik haat handdoek boys. Als je opstaat, ben je ook klaar met de oefening. Tenzij je met 2 mensen traint en naar de wc moet bijvoorbeeld. Als ik ecto's met zo'n handdoek zie pleur ik het gewoon eraf.

katsjoee

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 okt 2008
Waardering
83
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Ik haat handdoek boys. Als je opstaat, ben je ook klaar met de oefening. Tenzij je met 2 mensen traint en naar de wc moet bijvoorbeeld. Als ik ecto's met zo'n handdoek zie pleur ik het gewoon eraf.
Als je beetje deftig traint in de zomer kan je maar beter een handdoek op je bankje leggen voor de volgende. Godver smerig jong :D !

Rijstwafel

Huge Freak
Lid geworden
24 feb 2011
Waardering
1.477
Handoek is idd wel nodig ja, als ik lekker bezig ben en ik ga zitten staan er 2 halve manen op me zitje hehe.

Mahatma

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 jul 2011
Waardering
265
Lengte
1m83
Massa
68kg
Vetpercentage
23%
Wat een onzin, als ik opsta om even te rekken en te strekken tussen de sets door, dan zou jij het handdoek eraf gooien? Hoop dat iemand dat een keer bij mij doet, dan schijt ik in ze bakkes.

Sofiane

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2010
Waardering
180
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
11%

JackRipper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2009
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
Wat een onzin, als ik opsta om even te rekken en te strekken tussen de sets door, dan zou jij het handdoek eraf gooien? Hoop dat iemand dat een keer bij mij doet, dan schijt ik in ze bakkes.
Nee, maar als jij 10 minuten staat te lullen tegen iemand WEL.
Als jij staat te stretchen vraag ik netjes of ik om-en -om kan. :)

JackRipper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2009
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
Als je beetje deftig traint in de zomer kan je maar beter een handdoek op je bankje leggen voor de volgende. Godver smerig jong :D !
Haha, ik zweet niet echt veel bij m'n rug, meer me gezicht waar het van afdruppelt/oksels. En het zweet komt niet me broek uit, plus wij hebben en goed gekoelde airco. Niks aan de hand dus.
Soms zie ik gasten en die t-shirts zijn kletsnat van de zweet, dat is gelukkig niet bij mij zo . haha!

Bovenaan