AndroidHealthClinic

Heb jij een levensplan?

  • Topic starter MacB
  • Startdatum
  • Reacties 97
  • Weergaven 3K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
ik wel...HBO afmaken, misschien MBA doen, dan bedrijf starten, en huis in het buitenland kopen en uiteindelijk daar ook gaan wonen (weet nog niet pcies waar, maar de VS lijkt me wel wat)
 
Nee, ik had ooit een plan maar heb dat al dusdanig in de war getrapt dat t nooit meer goed komt. Ik leef voorlopig dag bij dag.
 
voor mn 35ste financieel onafhankelijk -
rond die tijd ook wel 1 of 2 kids misschien :D
 
yah na men electronica opleiding cursus marketing volgen en verkoper van zonnepanelen worden . En hopelijk goed aan de bak komen.
 
Ja, was ooit voor mezelf beginnen. Nu is het voor mijn veertigste rustiger aan kunnen doen mbt eerste kostwinning!

d
 
Eerst een paar jaartjes overleven in het leger :D Daar m'n HBO halen en daarna voor een paar jaar verhuizen naar Azië om met 2 zwaarden te leren vechten, yup dat laatste is mijn levensdoel :p
 
Laatst bewerkt:
men diploma marketing management halen, bedrijfsleider worden, wereldreis maken, op elk continent een chick bangen en dan vredig sterven in ANTWERPEN...
 
Ik zei als kind als ik 30 ben moet ik binnen zijn zodat ik nog van mijn geld kan genieten. Is me helaas niet gelukt;)
Nu heb ik meer rust en ben minder gedreven om op die manier te gaan doen.
Plan nu niet meer echt dingen vooruit.
Gewoon leuke dingen doen die ik leuk vind en verder geloof ik het allemaal wel:D
 
onrealistisch plan:

vrijdag euromillions winnen. Direct stoppen met werken, rijbewijs zo snel mogelijk doen, enkele reizen maken en iedereen wijsmaken dat ik even in het buitenland ga werken, nog meer reizen maken, huisje ontwerpen samen met een architect en laten bouwen, ondertussen zo snel mogelijk een klein appartementje huren en een kleine maar sportieve zwarte auto, later upgraden naar de audi A4 om toch niet TEveel op te vallen en terug naar school gaan om handelswetenschappen te volgen. Na mijn eerste jaar is mijn villa eindelijk af en ga ik er in wonen, ik heb net 3 maand vakantie (wat is student zijn toch leuk) en ga ik dus vlug even gans mijn villa inrichten en is mijn buitenzwembad uiteraard al zwemklaar voor de nodige verfrissing te pakken in de zomer met bijhorende poolparties. Ik maak dan ook bekend bij mijn onmiddelijke vrienden dat ik wel een "leuk" bedragje gewonnen heb maar maak het effectieve bedrag niet bekend alhoewel ze er misschien toch achterkomen. Ondertussen heb ik nauwlettend in de gaten gehouden op wie ik kan rekenen en wie plots bevriend met mij wil zijn omdat ik geld heb. Zulke vrienden zijn altijd leuk meegenomen maar ze moeten niet verwachten dat ik hen dure cadeaus ga kopen ofzo hah :p
ondertussen gaan er enkele jaren voorbij en geniet ik volop van mijn vrijheid maar toch zelfbewustheid dat ik mijn diploma wil halen en daarvoor zeker de nodige leertijd inplan. Na mijn studies merk ik dat ik nog altijd vele miljoenen euro's over heb en gerust de rest van mijn leven kan rentenieren, en nog niet een beetje.. een voltijdse job zie ik dan ook niet zitten of toch niet voor de rest van mijn leven. Ik doe me wat kennis op van fitnessclubs en uiteindleijk start ik de grootste meest adembenemende fitnessclub van gans belgie. Met mijn geld is het geheel adembenemend, is er airco in de zomer, verwarming in de winter, mooie sauna, verzorgde zonnebanken laat ik vrijdagavond en zaterdagavond een dj komen die de breezersletjes en boys alvast in de juiste stemming laat komen als ze later die avond nog uitgaan met hun stevige pomp in de armen na talloze bicep curls en veeeeel meer. Ondertussen ben ik ongeveer 26 jaar, heb een eigen fitnesszaak waarvan ik het geld maar vel jaren later zal terugverdienen but who cares, mooi diploma, veel geld en ik zie er op dat moment ook niet zo lelijk uit + heb ondertussen een prachtig afgetraind lichaam.. na enkele tussendoorse flirts en one night stands wil ik wel eens op zoek naar een meisje die niet op mijn geld valt, mijn superieure slimheid en mooi diploma of het feit dat ik plots enorm populair ben (mede dankzij mijn geld en fitnesszaak) dus ga ik uit met enkele vrienden als doodgewone kerel en hoop ik zo een leuk meisje te ontmoeten waar ik lange tijd tegen lieg en zeg dat ik in de fitness werk en een klein appartementje huur, wat ook wel waar is want als je een fitnessclub hebt, dan werk je er in principe ook :D
en over de rest moet ik nog nadenken

realistisch levensdoel: rijbewijs halen, overleven, alleen gaan wonen en overleven
 
naturel 100 wegen, en dan mezelf platspuiten tot ik 140 weeg, en dan kan ik blij sterven.
 
Stinkend rijk worden. Dan een paar gyms/restaurants/discotheken openen plus rentenieren!







Was het maar zo'n feest :D.
 
nee, leef van dag tot dag

de meeste dingen die ik vroeger voor ogen had zijn toch allemaal anders uitgedraaid

het enige plan dat ik nu nog in m'n kop heb is een lichaam dat kost wat kost moet uitzetten
 
Binnen 3 jaar aan een huisje beginnen, voor de rest zo groot mogelijk worden.
 
get rich or die trying
 
Back
Naar boven