XXL Nutrition

Heb jij een levensplan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had mijn levens plan al aardig verwezenlijkt.
Was getrouwd, heb een kind, huisdieren, een eigen koophuis, vaste baan.
Dus echt huisje boompje beestje.

Maar nu ben ik inmiddels gescheiden, werkeloos, huis is verkocht en woon ik weer bij me ma thuis met een rest hypotheekschuld.

Dus ach je kan nog zo veel plannen van te voren en miss zelfs uitvoeren.
Maar dat geeft totaal nog geen zekerheid.

Dus nu zie ik wel wat er allemaal komen gaat en leef gewoon van dag tot dag.
En maak geen planning meer, want er komt toch niets van terecht.
 
Wanneer ik ga ga ik met een knal.


je bent een zelfmoord terrorist ??? , zeg laat het me even weten als het zo ver is , dan maak ik me uit de voeten
 
Ik ben vrij pragmatisch. Tot nu toe gaat alles volgens plan, hoewel het wat langzamer gaat dan de bedoeling was. Ben gvd nog student. :D Maar goed, heb wel een auto, een huis, een leuke vriendin, zie wel hoe het verder gaat, maar hou wel de regie in handen.
 
Ik had mijn levens plan al aardig verwezenlijkt.
Was getrouwd, heb een kind, huisdieren, een eigen koophuis, vaste baan.
Dus echt huisje boompje beestje.

Maar nu ben ik inmiddels gescheiden, werkeloos, huis is verkocht en woon ik weer bij me ma thuis met een rest hypotheekschuld.

Dus ach je kan nog zo veel plannen van te voren en miss zelfs uitvoeren.
Maar dat geeft totaal nog geen zekerheid.

Dus nu zie ik wel wat er allemaal komen gaat en leef gewoon van dag tot dag.
En maak geen planning meer, want er komt toch niets van terecht.

Echt k*t voor je, wat is er gebeurt?Ik hoef geen details, maar gewoon.Baan verloren of ruzie met je vrouw?
 
Echt k*t voor je, wat is er gebeurt?Ik hoef geen details, maar gewoon.Baan verloren of ruzie met je vrouw?

Het zal vast niet meer goed zijn gegaan met z'n vrouw, anders was ie niet uit elkaar gegaan. En het komt wel vaker voor dat mensen hun huis moeten verkopen wanneer ze gaan scheiden. ;)
 
Echt k*t voor je, wat is er gebeurt?Ik hoef geen details, maar gewoon.Baan verloren of ruzie met je vrouw?


Het is een samenloop van allerlei dingen.
Dingen van vroeger die ik niet verwekt heb, met het bedrijf waar ik werkte ging het niet goed.
Thuis liep het ook niet helemaal lekker en dat propte ik allemaal op en ben toen op een gegeven moment helemaal in gestort.
en dat was toen voor mijn baas een reden om mij te proberen te dumpen is rechtszaak geworden, maar wel ontslagen.
en door die dingen zag zei het niet meer zitten dus ging ze weg en dat is dus in het hel kort wat er gebeurt is want er is nog veel meer.


Maar gelukkig was dit ventje er anders had ik er net als Lauw niet meer geweest.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Cliché maarja, huisje, tuintje, kids
 
Het is een samenloop van allerlei dingen.
Dingen van vroeger die ik niet verwekt heb, met het bedrijf waar ik werkte ging het niet goed.
Thuis liep het ook niet helemaal lekker en dat propte ik allemaal op en ben toen op een gegeven moment helemaal in gestort.
en dat was toen voor mijn baas een reden om mij te proberen te dumpen is rechtszaak geworden, maar wel ontslagen.
en door die dingen zag zei het niet meer zitten dus ging ze weg en dat is dus in het hel kort wat er gebeurt is want er is nog veel meer.


Maar gelukkig was dit ventje er anders had ik er net als Lauw niet meer geweest.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een schatje!
 
Zolang ik gelukkig mag zijn met m'n vrouwke en een huisje heb + mooie wagen is het voor mij goed. Zoals het leven nu is zoals het nu is moet je niet veel meer gaan verwachten imo, met al die prijzen pffff.
 
Me opleiding afmaken, dan andere richting in (waarschijnlijk beveiliging) ... en uit eindelijk vrouw en kinderen uiteraard. Maar vooral proberen gezond te blijven leven.

Maar ik lees liever van dag tot dag.
 
geen plan..ik haat stress..wil een gelukkig leven..mijn leven is nu ook vrij compleet. hoop ooit ook te emigreren en hopelijk wat anders te leven als dat gestress hier
 
Nog een kindje, voor de rest heb ik alles.
 
Maar gelukkig was dit ventje er anders had ik er net als Lauw niet meer geweest.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo zien Cirkel en arnoldfan ze het liefst. :D

Leuk kindje verder. Hoe oud is ie ?
 
Mijn levensplan,

nog 2 jaar hier in nerderland werken als fitness trainer, dan naar spanje om daar als personal trainer te beginnen, en dan later eigen fitness te openen,

en natuurlijk een leuke meid+ later kindjes
 
Eerst WO afmaken en dan een leuke baan vinden. Verder een beetje standaard huisje boompje beestje (ik wordt het beestje).
 
Vriendin: check
huis: check
boom: check
English bulldog: to do
kids: to do

I'ts great to be me
 
180kg snatch + het meisje dat van me houdt.. Rest komt allemaal vanzelf wel.
 
Back
Naar boven