XXL Nutrition

heb jij een plons wc of wc met een verhoging?? (1 bezoeker)

wat voor een wc heb jij


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

erwin280

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
8.271
Waardering
819
Zoals de titel zegt: Heb jij een plons wc of een wc met een verhoging.

plons wc : De afstand tussen het water en drol is zodanig groot dat als de drol naar beneden valt hij een kleine tsunami veroorzaakt waarbij je reed nat wordt, Dit kan je voorkomen door eerst wat velletjes papier in de plee te gooien waardoor de schok van de vallende drol gedempt wordt.

wc met verhoging : Hierbij is er een verhogingkje in de wc geplaats waardoor de drol niet kan plonsen en je reed dus niet nat wordt, Het nadeel hiervan is dat je bij lengte drollen moet opstaan, wat soms erg lastig is na een goede benentraining.

Dus wat voorn wc heb jij!!
 
Lekkere plonser. WC-papiertje voor je gaat schijten works miracles.
 
Verhoging, alleen spoelt de wc boven niet meer goed door (waterbak defect) en moet ik 'm een zetje geven met de schrobber anders blijft 'ie liggen.
 
volgens mij is het reet. Maar goed, ik heb een WC met verhoging.

Om de opbrengst fatsoenlijk te kunnen bekijken. (Volgens mij is Nederland de enige afnemer van WC's met een plateau erin, eens gehoord in een docu over plee's :D)
 
Typisch Nederlands, zo'n wc met verhoging, een plons wc stinkt veel minder omdat je drol gelijk onder water ligt. Ik heb liever een plons dan die stank. :)
 
k*t, gare hanenhok materiaal,
 
wij hebben alleen maar diepspoel!
 
Kheb een plonswc... vervelend als je zwaar nodig moet kakken en je geen tijd heb om een velletje er in te leggen.
 
Typisch Nederlands, zo'n wc met verhoging, een plons wc stinkt veel minder omdat je drol gelijk onder water ligt. Ik heb liever een plons dan die stank. :)

idd, 1 velletje papier voor het lozen doet ook wonderen.
 
een plonser gelukkig :D
en eerst een papiertje erin idd want ik torpedeer ze soms overdwars in de pot :P
 
beide ?
beneden plons
boven verhoging
 
ik woon in een krot dus doe ik mijn behoefte's in de konijnenhok van mijn buurvrouw.
 
Back
Naar boven