AndroidHealthClinic

heb jij een plons wc of wc met een verhoging??

wat voor een wc heb jij


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Ik heb een plons wc die niet plonst gelukkig,

zo'n plateau is om meerdere redenen k*t:
1) als je een lange drol hebt, dan zit ie op een gegeven moment nog in je hol en hij rust inmiddels op het platje, dan heb je geen zwaartekracht meer die meewerkt om je drol eruit te krijgen en moet je dus een beetje opstaan.
2) als je dan die lange drol eindelijk eruit hebt, pleurt die negen van de tien keer tegen de kant aan. (of tegen zo'n geurding aan de zijkant, dat heb ik ook al eens gehad).
 
Gelukkig een plee met verhoging, dat scheelt me toch weer 5 wcrollen per week.
 
Zoals de titel zegt: Heb jij een plons wc of een wc met een verhoging.

plons wc : De afstand tussen het water en drol is zodanig groot dat als de drol naar beneden valt hij een kleine tsunami veroorzaakt waarbij je reed nat wordt, Dit kan je voorkomen door eerst wat velletjes papier in de plee te gooien waardoor de schok van de vallende drol gedempt wordt.

wc met verhoging : Hierbij is er een verhogingkje in de wc geplaats waardoor de drol niet kan plonsen en je reed dus niet nat wordt, Het nadeel hiervan is dat je bij lengte drollen moet opstaan, wat soms erg lastig is na een goede benentraining.

Dus wat voorn wc heb jij!!


:lol::lol::roflol::roflol::roflol::laugh::laugh::laugh::hahaha::hahaha:

ik moet meestal opstaan (vooral in de bulk :D ) een verhogingkje dus :D
met plateutje is ook wel erg handig om na de boodschap, bruintje beer een beetje beter te kunnen inspekteren en te analyseren of je voedig goed genoeg is.
Ook het figuur van de de bruine ruikende worst speelt hierbij van belang, hij moet stevig en dik zijn net als een aangespannen bizeps... dan weetje dat je voeding goed was de dag.
stinkt ie te veel naar rotte eieeren, kan je je eiwit toename een beetje verlagen. etc etc.
Een zeer belangrijk instrument dus om je bodybuilding karriere te ondersteunen :D

Ps. ik scheit meestal met een 200 KG Barbel op m'n nek, als de drol te groot wordt, begin ik te squatten ;)
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben thuis een franse WC.
 
plons beneden en een verhoging boven.

elke heeft zijn voor en nadelen, voorkeur gaat toch naar de plons met indd een stuk papier erin. :o


(wat een topic weer :roflol:)
 
denk dat die wc's met verhoging amper voorkomen in BE, ik ken ze dan ook alleen van een sporadisch bezoek aan Center Parcs in NL.

plons dus
 
plons wc ...

mag er niet aan denken dat wanneer ik eens stevig doorpoep de stront tot aan mijn kont komt.
 
Wij hebben nog zo'n ouderwets hokkie in de tuin staan, zo'n kist met een plaat er op en een rond gat er in boven de waterput.
De afstand tot het water is dusdanig diep, dat er geen spetters omhoog komen, dus de voordeligste wc van allemaal. natuurlijk van de C1000 :D
 
Plons wc, echt helemaal brandhout is dat.
 
Plons, eerst een halve rol wc papier als je een keertje chinees gegeten hebt ( sodeju wat komt die tjap tjoy er hard uit de volgende dag)
 
met verhoging. ik haat die plons dingen.. telkens mijn aars nat
 
Typisch Nederlands, zo'n wc met verhoging

Idd, ben ze nog nergens tegengekomen in België. Kom wel eens in Nl en dan had ik de eerste keer zo iets van WTF is dit nou een verhoogje in een wc, waar dient dat dan voor? :roflol: Maar zelf dus een plonser, papiertje of gewoon zorgen dat het langs de kant glijd ipv valt :toilet:
 
Ik zweerde altijd bij onze verhoging, maar nu ik dit zo lees heb ik liever een plons, met dan een halve rol wc papier erin.
 
Typisch Nederlands, zo'n wc met verhoging, een plons wc stinkt veel minder omdat je drol gelijk onder water ligt. Ik heb liever een plons dan die stank. :)

Ja en lekker een natte reet krijgen van dat geplons...vooral in horeca gelegenheden vindt ik het erg goor heeft net iemand lopen zeiken en dan plons die mix van riool en water tegen je reet.
Doe mij maar een verhoging. :)
 
Boven hebben wij ook zo'n ding met verhoging, alleen die vermijd ik altijd vanwege de ziekelijk dikke laag resten die blijft liggen terwijl ik doorgespoeld heb.:D Heeft iedereen daar last van? Ik kan me namelijk niet meer herinneren of ik bij mijn oude huis een plons of verhogings ding had.
 
2 plonsers en 1 verhoging. de wc met verhoging zit wel het fijnst, maar ik haat dat ding gewoon. als je slecht mikt heb je altijd een spoor op die verhoging :o
 
Back
Naar boven