AndroidHealthClinic

Heb jij em weleens in het verkeerde gaatje gestoken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Eerlijk antwoorden he
 
jawel, maar in de meeste gevallen is een droger wel te onderscheiden van de wasmachine. :)
 
Originally posted by Man-Mountain
jawel, maar in de meeste gevallen is een droger wel te onderscheiden van de wasmachine. :)


In de meeste gevallen ja :P :shake:
 
Dan moet je niet een histerische vriendin hebben die al schrikt als je alleen al naar dat andere gaatje kijkt.

Ze wilt liever zelf de was doen ;)
 
wie niet kan je beter vrage denk ik:p
 
oja is per ongeluk wel eens gebeurt... in het heetst van de strijd.. maar tis niet men voorkeur :D
 
Hahaha het moet toch spannend blijven en het vereist training voordat ze het lekker vinden :cool:
 
Ik snap het niet hoor ik had eens een meid gepakt en ik had gehoord dat anaal ook wel aan te bevelen was en ik ramde em er gewoon in hoor was wel erggggg strak maar het ging gewoon hoor. Misschiebn heb ik gewoon een hele dunne pik of zij een uitgerekte rectum :D
 
Originally posted by Bodyman
Ik snap het niet hoor ik had eens een meid gepakt en ik had gehoord dat anaal ook wel aan te bevelen was en ik ramde em er gewoon in hoor was wel erggggg strak maar het ging gewoon hoor. Misschiebn heb ik gewoon een hele dunne pik of zij een uitgerekte rectum :D

was het wel een meid? :p
 
er is niks meer een afknapper dan dat als je probeert anaal te gaan en ze draaien zich gelijk om en schreeuwen doe ff normaal man, ben je homo ofZo, nog 1x en we kappen.

Eigenlijk moet je ze dan gewoon verrot slaan en alsnog anaal palen en al je vrienden ook gelijk even langs laten komen, voor 10 Euro de man dan wel he, verdien je er ook nog wat aan :D
 
hmm body man......subtiliteit is zekerrrr niet je sterste kant! hehehe
 
Originally posted by jimmy101


was het wel een meid? :p

ja, ze heeft een volledige check-up gehad

@jack

Count me in :D
 
ik zet je in mijn mobiel onder het groepje "gangbang collega's" nog meer liefhebbers???
 
Hahaha waarschijnlijk overviel je haar gewoon zo erg en was ze zo geil dat het gewoon ging :D En het is inderdaad irritant als ze zeggen waar ben je mee bezig LOL :D
 
Originally posted by Jack
ik zet je in mijn mobiel onder het groepje "gangbang collega's" nog meer liefhebbers???

ik geloof dat big steve en dandyman ook altijd wel in zijn voor een gangbang? :rocker: :rocker: :rocker:
 
Originally posted by jimbo
Hahaha waarschijnlijk overviel je haar gewoon zo erg en was ze zo geil dat het gewoon ging :D En het is inderdaad irritant als ze zeggen waar ben je mee bezig LOL :D

mits ze kunnen praten uiteraard :D ;)
 
na een druk leven en veel gestress zie ik in dat ik meer lol in het leven moet maken, dus vanaf vandaag zal ik proberen een gare haan te worden, en mede gare hanen moet je respecteren en helpen, dus ik bel iedereen die mee wil doen :D

Ik heb ook nog 2 leuke zusjes, die nog nooit anaal genomen zijn ,interesse anyone? beginnen met bieden bij 5 Euro..
 
Ghehe gewoon subtiel aanpakken eerst de vinger in het bovenste gat zodat je vinger vochtig is en daarna gewoon met een andere vinger overnemen en met die andere vinger heel rustig over het andere gat strelen waardoor die een beetje meer opengaat :D

Als je het goed doet wilt ze het trouwens vanzelf.

Lessons in anal ;)
 
Back
Naar boven