Fitness Seller

Heb jij Mein Kampf gelezen?

Heb jij Mein Kampf gelezen?


  • Totaal stemmers
    156

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Wat vond je er van?

Ik ga morgen aan het boek (e-book, pdf file) beginnen. Hier een download link voor geïnteresseerden.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Nooit gelezen, ook niet van plan.
 
Nooit gelezen, maar lijkt me wel heel boeiend om te lezen eigenlijk
 
Ik heb 'm in digitale vorm (Engels) en heb er hier en daar wat van gelezen. Moet er eens een keer goed voor gaan zitten maar op basis van de flarden die ik gelezen heb komt het allemaal nogal gefrustreerd en onsamenhangend over.
 
Ik heb er laatst de dvd van gekocht, die lag voor 5eurie in een boekenzaak. Nog niet gekeken, maar is dat hetzelfde als het boek? Zijn allemaal beelden van toen, zwart-wit en er worden dingen bij verteld.
 
nee
samenvatting?
 
De eerste 100 paginas, nogal droog, stijf, en een groot idee hebbend van zichzelf (onterecht), je merkt ook al gauw dat Hitler het iq heeft van een doperwt.

Maar ik moet het hem toegeven, het was een gevoelig mens. Gestoord, maar wel gevoelig.

Ergens heeft het ook wel iets, als je hem hoort vertellen over z'n jeugd, en hoe graag hij schilder en zo wilde worden..
 
Nee , en ik heb er ook geen behoefte aan om dat boek te lezen.
 
Hitler laag IQ? Het werd geschat tussen de 140-145, wat betekend dat hij een genie was. Een gestoorde genie, dat wel.


Boek nog niet gelezen, lijkt me niet erg boeiend, maar als er eens wat tijd over is op WC ;)
 
waar haal je dat vandaan?
 
Serieus??

Waar is dat dan te vinden?:eek:
O.a. in het boek The Nuremberg Mind: The Psychology of the Nazi Leaders.

Gustave Gilbert (Amerikaans psycholoog) heeft daar tijdens het Proces van Neurenberg onderzoek naar gedaan.
 
O.a. in het boek The Nuremberg Mind: The Psychology of the Nazi Leaders.

Gustave Gilbert (Amerikaans psycholoog) heeft daar tijdens het Proces van Neurenberg onderzoek naar gedaan.

Oke, thanx. Dat ga ik even na kijken dan. Maar eigenlijk heb je geen boekje nodig om je uit te leggen dat hij een genie was. Wat die gast voor mekaar heeft gekregen is al niet normaal....
 
Hitler laag IQ? Het werd geschat tussen de 140-145, wat betekend dat hij een genie was. Een gestoorde genie, dat wel.


Boek nog niet gelezen, lijkt me niet erg boeiend, maar als er eens wat tijd over is op WC ;)

Kan zijn, hoog iq sluit nog altijd niet uit dat iemand er waanideeën op na houdt.

on topic: neen, en ga er ook niet aan beginnen.
 
Ik heb er laatst de dvd van gekocht, die lag voor 5eurie in een boekenzaak. Nog niet gekeken, maar is dat hetzelfde als het boek? Zijn allemaal beelden van toen, zwart-wit en er worden dingen bij verteld.

Nee, ik heb ook die dvd. Is meer de biografie over Hitler. Heeft weinig met het boek te maken
 
Waarom zou ik een boek gaan lezen van een gestoorde haatzaaier ?
 
Een gedeelte maar waarom zou je die zooi willen lezen? Het boek is echt niet om door te komen.
 
Wat een zooi ik wil niet eens een regel lezen.
Gorillor koop eens wat mooie boeken er zijn er voldoende
 
Back
Naar boven