Fitness Seller

Heb jij ooit een bushokje gesloopt?

Hoeveel bushokjes heb jij gesloopt?


  • Totaal stemmers
    36

Bezoekers in dit topic

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Berichten
15.687
Waardering
5.011
Lengte
1m83
Massa
64kg
Reed weer naar huis en zag toen nog een gesneuveld bushokje. Nou vraag ik mij af wat voor mensen doen dit nou?

Mijn vraag is dus heb jij dat ooit wel eens gedaan?
 
het is een prachtig ritueel als ik zo'n bushok vierendeel. Het vergt een hele hoop talent, zo'n hok zit diep in het cement:o
 
het is een prachtig ritueel als ik zo'n bushok vierendeel. Het vergt een hele hoop talent, zo'n hok zit diep in het cement:o

Nee man dat kan niet en dat weet jij ook. Altijd word dat glas kapot gemaakt, en blijft er een tyfus zooi achter waar niemand blij van word.
 
maar de vraag is, doe jij dit dan of de koe?
 
Mwaa, toen we 13 waren of zo plakte met oud en nieuw vrienden wel eens een bommetje op zo'n ding. Had er altijd beetje dubbel gevoel bij.
 
ik vroeger een keer, was 16 ofzo, dikke groepsdruk en dan ga je:o
 
Mwaa, toen we 13 waren of zo plakte met oud en nieuw vrienden wel eens een bommetje op zo'n ding. Had er altijd beetje dubbel gevoel bij.
dan gaat het met jou een stuk beter man!

Vreselijke kerel ben je, niet normaal.
 
Tot met grote spijt ben ik wel eens deelnamer geweest aan een bushok sloop.
 
Nee maar ben wel eens aangehouden door de politie omdat ik narcissen aan het plukken was in de berm. Dat is ook vandalisme blijkbaar.
 
Nee maar ben wel eens aangehouden door de politie omdat ik narcissen aan het plukken was in de berm. Dat is ook vandalisme blijkbaar.
Trok je er zachtjes aan of eerder wild en krachtig?

Hoeft Penose het niet te vragen ;)
 
ooit eens een bank binnengebroken door het glas van de deur in te trappen :o achja jeugdig kattenkwaad ...
 
Haha nee penose zou geen stomme vragen meer stellen! Maar ik had een schaar bij me.. dus het was ook nog met voorbedachte rade volgens de agent
 
Vandalisme met voorbedachte rade en intentie om te verkopen
3 jaar cel

En nee ik heb nooit een bushokje gesloopt.
 
Nee maar ben wel eens aangehouden door de politie omdat ik narcissen aan het plukken was in de berm. Dat is ook vandalisme blijkbaar.

:roflol: Zie het gewoon voor me...
 
Ik ben wel eens "getuige" geweest. Een stel opgeschoten jongeren zat naar me te roepen toen ik tegen een raam van een treinhokje stond te wachten op de trein. Toen een van hen een schop tegen het raam gaf en het raam het begaf maakten ze dat ze weg kwamen. Ik geloof dat de politie wel wat had aan mijn beschrijving van het stel de volgende dag.
 
Back
Naar boven