XXL Nutrition

Heb jij ook een IQ van 160?

Users who are viewing this thread

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
hopelijk krijgt ie goede begeleiding. dan krijgen we er wellicht een belangrijke wetenschapper bij :)

Enjee

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
De citotoets betrouwbaar :roflol:

ja dat is ook een moment opnamen, ik nam alleen het voorbeeld van die toets het is namelijk een stuk ingewikkelder. Alleen voor deurklinken is dat dus te lastig

SpprSi

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2004
IQ-testen zijn niet echt betrouwbaar, er zijn er zoveel en er is geen echte maatstaf, het geeft wel een indicatie maar is zeker niet betrouwbaar.

OT:Ik heb eens ergens gehoord of gelezen dat zulke jonge gastjes die zogenaamd slim zijn, een enorm geheugen hebben, alles wat ze horen/zien/lezen slaan ze onmiddellijk op. Ze hebben dan ook een enorm reproductievermogen, maar ze weten eigenlijk niet goed wat ze zeggen/schrijven. Ze kunnen het wel vertellen/schrijven maar in praktijk kunnen ze het dan niet altijd toepassen.

Theoretisch zijn ze sterk, maar zo'n gastjes gaan echt geen bruggen bouwen zoals sommige burgerlijke ingenieurs. Ze hebben natuurlijk wel een idee van wat ze doen, maar ze kunnen moeilijk functioneren in een maatschappij zoals de onze, vandaar dat ze vaak gek worden of zelfmoord plegen.

Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen die dan als genieën blijken uit te draaien.

OP
H

houston

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jun 2005
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll

Laatst bewerkt:

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
24 sep 2004
ik hoop voor hem dat ie gelukkig word maar ik betwijfel het ten zeerste :P

OP
H

houston

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jun 2005
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll

Laatst bewerkt:

Marky

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
27 jun 2003
Hoog IQ is een genetische tegenhanger van sociale gevoelsbeheersing en controle over psyche.

Overigens is er niets beter, enkel een andere fundering voor levensinvulling. Maar als het om communicatie op contact vlak gaat qua motoriek en aansluiting vinden, zie je vaak een staat van zoekend zijn en de mond vol tanden. Aan de andere kant kun je door een goed betaalde baan veel dingen bijkopen.

Enjee

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
potverdikkie net klaar je moet dus sms 'en kost het geld!

Klaaswitz

Monstrous Giant
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
18 nov 2005

Heel interessant maar als er geclaimed dat de mate van intelligentie voor 80% beinvloed wordt door je voorouders/genen en 20% door omgeving wil ik daar wel graag een onderbouwing of een referentie naar een onderzoek bij zien, als je het mij vraagt is het nogal natte vingerwerk. Ikzelf heb altijd begrepen dat je leefomgeving (stimulans etc) een veel belangrijker deel is al heb ik daar dan ook niet even snel een bron van maar was destijds tijdens m'n nooit voltooide studie psychologie wel de algemene overtuiging van verschillende docenten.

Enjee

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
ok ik heb dan maar gedokt, kan je gelijk zien waarom ik IQ test niet geloof :D

4kxriu0.jpg

ArnieProportio

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 feb 2007
Niks Einstein. Groningen? Laat me niet lachen. Lekker dicht bij huis zeker. In Nederland zijn er veel betere technische universiteiten. Maar....Iemand met een hoog IQ die al op zulke leeftijd technische natuurkunde wil studeren moet zijn kansen BENUTTEN. Dus inschrijven bij Princeton of MIT.

bascross

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Niks Einstein. Groningen? Laat me niet lachen. Lekker dicht bij huis zeker. In Nederland zijn er veel betere technische universiteiten. Maar....Iemand met een hoog IQ die al op zulke leeftijd technische natuurkunde wil studeren moet zijn kansen BENUTTEN. Dus inschrijven bij Princeton of MIT.

Misschien heeft ie daar wel helemaal geen zin in?

Maar omdat hij een hoog iq heeft, moet ie dat maar gewoon gaan doen?:o

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Deze vent heeft een IQ van 195:eek::eek::eek::eek:
Waarom is hij dan geen prof geworden aan de Uni? Nee gaat ie in een bar werken. Volgens mij is intelligentie toch maar relatief hoor, hij mag dan intelligent zijn over het nadenken van de realiteit, maar sociaal en economisch gezien is zijn intelligentie dus niet zo hoog.

Naar boven