AndroidHealthClinic

Heb jij ook een IQ van 160?

Bezoekers in dit topic

Mijn nichtje is ook hoogbegaafd, is nu 16 en gaat Economie studeren aan de universiteit. Zij is nog wel redelijk "normaal", je kan er ook een normaal gesprek mee voeren enzo en heeft ook een normaal sociaal leven. Haar broertje, mijn neefje dus, is nog iets meer hoogbegaafd en gaat ook al 2 jaar niet meer naar school, simpelweg omdat hij heel de dag uit het raam zit te staren (op het gymnasium). Hij leert daar gewoon niets, heeft daarom geen enkele motivatie meer om naar school te gaan, met als gevolg dat hij dus nu een doelloos leven heeft. Hij kan niet normaal met iemand praten, dingen die voor hem zo klaar als een klontje zijn, maar waar andere mensen onwijse moeite mee hebben, dat ziet hij niet in. Is dus eigenlijk iets té slim.

Inmiddels zijn we een tijdje verder, hoe gaat het met ze?
 
okee laten we allemaal IQ test EU. Wij testen IQ EU. eens doen en paste je resultaat :D ik begin nu ;)

IK HEB EEN IQ VAN 122 :)

Waarom is hij dan geen prof geworden aan de Uni? Nee gaat ie in een bar werken. Volgens mij is intelligentie toch maar relatief hoor, hij mag dan intelligent zijn over het nadenken van de realiteit, maar sociaal en economisch gezien is zijn intelligentie dus niet zo hoog.

Mohammed Ali had een iq van 88, maar heeft wel meer bereikt dan de meeste slimmerikken :)

ik vraag me echt af wat zijn EQ dan was, die zou vrij hoog moeten zijn, we zullen het nooit weten.
 
kan een IQ ook in de min gaan ? bijvoorbeeld -160 :o

mijn vrouw heeft mij sowieso alleen voor de coïtus, dus ik hoef niet slim te zijn :p
 
2 jaar oud deze post hmmm
heeft het jochie inmiddels al coke en alcohol ontdekt? :lol:
 
Mein iq licht niet hoger dan 50, ben dan ook een belch. Maar ik ben chelukkig, en dat is hetgeen dat teld.
 
Want mensen die klassen over slaan plegen allemaal zelfmoord zeggen jullie :roflol:
 
Want mensen die klassen over slaan plegen allemaal zelfmoord zeggen jullie :roflol:


Is inderdaad zo'n stereotiep beeld dat nergens op gebaseerd is. Veel mensen denken dat zeer hoog begaafden allemaal ongelukkig en onbegrepen zitten te zijn. Dit beeld baseren ze op het feit dat enkel die mensen gedetecteerd worden (depressies, zelfmoord). Iedere keer dat je zo iets hoort bevestigd dit het beeld dat die lui het allemaal moeten doen met een gebrekkig sociaal leven etc, want het een zou het ander compenseren en dat soort kreten.

Wat dan over het hoofd wordt gezien is dat dit niets zegt over al die hoog begaafden die wel gewoon hun draai weten te vinden in de maatschappij. Het is dan ook een vooroordeel dat hoog begaafden veelal laag sociaal begaafd zijn, de hoog begaafden met goed ontwikkelde sociale vaardigheden zullen door het gros van de mensen namelijk nooit als hoogbegaafd gezien worden.
 
simpelweg omdat hij heel de dag uit het raam zit te staren (op het gymnasium). Hij leert daar gewoon niets, heeft daarom geen enkele motivatie meer om naar school te gaan, met als gevolg dat hij dus nu een doelloos leven heeft.
Ik had pcies hetzelfde,
op de basisschool deed ik geen moer en hoefde ik nergens voor te leren. Alle rekentoetsen inclusief cito zonder fouten gemaakt, had overal een zeer goed voor(behalve taal en schrijven..).
Kwam op de middelbare school verveelde dood, begon met smoken.
En toen heb ik tot een jaar geleden elke dag lopen smoken. Maar ondanks dat de lesstof me doodverveelde relde ik altijd op school :P
 
Ik had pcies hetzelfde,
op de basisschool deed ik geen moer en hoefde ik nergens voor te leren. Alle rekentoetsen inclusief cito zonder fouten gemaakt, had overal een zeer goed voor(behalve taal en schrijven..).
Kwam op de middelbare school verveelde dood, begon met smoken.
En toen heb ik tot een jaar geleden elke dag lopen smoken. Maar ondanks dat de lesstof me doodverveelde relde ik altijd op school :P

Verkapte ik-ben-hoogbegaafd-post.:rolleyes:
 
IQ test uitslagen zijn dan ook voornamelijk voor figuren die anderen duidelijk willen maken dat ze intelligent zijn omdat het op andere manieren nooit zo op viel.
 
Vaak zijn deze mensen zeer beperkt op het sociale vlak, daarin scoren ze heel laag qua intelligentie.

Ben blij zat met mijn 130. :D
 
heb net www.nationale-iq-test.nl gedaan moest je ook sms sturen, die smscode klopt helemaal niet wat ik kreeg maar kost wel 4x1,5euro skooierssssssssss:eek:
 
Verkapte ik-ben-hoogbegaafd-post.:rolleyes:
Ach ja, zo zie je maar wie laagbegaafd is en een post niet kan begrijpen en dus maar diegenen zijn woorden verdraaid.
 
Ik had pcies hetzelfde,
op de basisschool deed ik geen moer en hoefde ik nergens voor te leren. Alle rekentoetsen inclusief cito zonder fouten gemaakt, had overal een zeer goed voor(behalve taal en schrijven..).
Kwam op de middelbare school verveelde dood, begon met smoken.
En toen heb ik tot een jaar geleden elke dag lopen smoken. Maar ondanks dat de lesstof me doodverveelde relde ik altijd op school :P
ik kan niet uit je posts opmaken dat je zo slim bent, volgens mij lieg je
 
Ach ja, zo zie je maar wie laagbegaafd is en een post niet kan begrijpen en dus maar diegenen zijn woorden verdraaid.


Ja, dit is echt de deductie van een hoogbegaafde.


Get over yourself dude. Je bent geen uniek sneeuwvlokje.

Zodra je constant anderen moet wijzen op je intelligentie dan is het waarschijnlijk zo dat het anders nooit zo was opgevallen dat je zo extreem intelligent bent, en daar is een voor de hand liggende reden voor. Ook al maak je jezelf wijs dat al die anderen te dom zijn om je genialiteit te herkennen. Zelfreflectie is een bitch.
 
Back
Naar boven