Fitness Seller

Heb jij ook een IQ van 160? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoofdbegaafdheid mag dan toch voornamelijk genetisch gedetermineerd zijn, toch geloof ik gerust dat het trainen van bijpaalde skills al dan niet tijdens de kindertijd ook wel zijn invloed heeft.
Aan de andere kant kan kennis altijd opgedaan worden of je nu van nature een jackass of een genie bent, als de interesse er maar is.
 
Ik heb in de Britse Men's Health eens een artikel gelezen.
De autheur teste eerst zijn iq. Hij scoorde denk ik 115 a 120.
Daarna is hij beginnen trainen. Allerlei oefening ivm die tests... + hij nam supplementen die je versand/geheugen zouden bevorderen.... (het was geen ginko maar ng iets anders denk ik....)
H speelde zelfs Brain Training op de Nintendo DS.....

Resultaat bij MEnsa na slechts één week trainen =>136


IQ tests zeggen maar één ding en dat is dat je goed bent in het afleggen van IQ tests... :p
 
quizen verhoogt je IQ ook
 
IQ kan je toch niet zo precies meten vind ik, absoluut niet significant! en het is een moment opname ja

Ja joh een momentopname - alsof een of andere randmongool met een IQ van 70 zomaar op een dag z'n nest uitrolt en spontaan even 176 op een test scoort :rolleyes:



Wel indrukwekkend hoor van dat pikkie - intelligent zijn en kunnen/willen leren zit toch een verschil in, maar kan hij ook 160 squatten he ;)
 
Ja joh een momentopname - alsof een of andere randmongool met een IQ van 70 zomaar op een dag z'n nest uitrolt en spontaan even 176 op een test scoort :rolleyes:



Wel indrukwekkend hoor van dat pikkie - intelligent zijn en kunnen/willen leren zit toch een verschil in, maar kan hij ook 160 squatten he ;)

nee tuurlijk niet 70 en 176, maar het kan best dat iemand op 10 jarige leeftijd het verstand van een 11 jarige heeft (gemiddeld) en dus 110 scoort. en als hij 15 is kan hij best een paar jaar in de knoop hebben gezeten met zichzelf of elke avond de superdude op t winkelcentrum hebben uitgehangen waardoor hij ook daadwerkelijk als een 15 jarige denkt wat dus een 100 score is.
 
nee tuurlijk niet 70 en 176, maar het kan best dat iemand op 10 jarige leeftijd het verstand van een 11 jarige heeft (gemiddeld) en dus 110 scoort. en als hij 15 is kan hij best een paar jaar in de knoop hebben gezeten met zichzelf of elke avond de superdude op t winkelcentrum hebben uitgehangen waardoor hij ook daadwerkelijk als een 15 jarige denkt wat dus een 100 score is.

110 voor een 11-jarige is al behoorlijk aan de hogere hand hoor; en 100-110 is behoorlijk normaal doorsnee, maar ik snap wat je bedoelt.
 
The 40 year old virgin over een X aantal jaar.
 
Ik heb een Iq rond de 130. Ik heb al verschillende proeven gedaan, die vertelden allemaal hetzelfde.

Maar ik heb problemen met me te concentreren dus mijn schoolresultaten zijn dan ook niet denderend
 
110 voor een 11-jarige is al behoorlijk aan de hogere hand hoor; en 100-110 is behoorlijk normaal doorsnee, maar ik snap wat je bedoelt.

vroeger werd het IQ zo bepaald: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

tegenwoordig is dit nog 'hetzelfde' alleen dan veel precieser door allerlei aspecten van de leeftijdsgroepen met elkaar te vergelijken... het slaat dus nergens op dat een IQ van 110 voor een 11-jarige hoog zal zijn
 
bu-bu-bu-bu-bump
 
Meestal worden dit soort mensen óf een gevaarlijke crimineel, of ze plegen zelfmoord ;)
 
Back
Naar boven