AndroidHealthClinic

Heb jij ook een IQ van 160? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Veel van die waardes van bekendheden zijn gebaseerd op vergelijkingen, niet op echte tests. En zeker die waardes van "leonardo da vinci" et al, pure speculatie, alsof die ooit een IQ test gezien hebben?

Dan heb je ook nog die zogenaamde wonderkinderen die een zeer vroeg ontwikkeld brein hebben, heel leuk voor je IQ als kind, omdat het zeer envoudig bepaald wordt (zo kan je bijvoorbeeld als kind een IQ van 215 zoals die vrouw die voorbij kwam). Vaak zie je echter dat hun IQ normaliseert op hogere leeftijd simpelweg omdat hun brein eerder was ontwikkeld, 20 jaar daarna blijken het "gewoon" zeer intelligente mensen, geen biologische supercomputers.

Om IQs te meten wordt geen gebruik gemaakt van die flauwe, simpele, algemene kennis huisvrouw "BNN de nationale IQ test". Simpele voorbeelden zijn bijvoorbeeld de spreekwoorden die er in voor kwamen, absoluut irrelevant voor IQ.

Als je een echte uitdaging wilt stel ik voor dat je een van deze tests doet
http://www.gigasociety.com/qualification.html :D
Deze IQ tests zijn zo verschrikkelijk ingewikkeld dat als je bij een toets 90% fout hebt je nog steeds een geschat IQ van 120 hebt, maximale score geeft een IQ van 196.
 
Veel van die waardes van bekendheden zijn gebaseerd op vergelijkingen, niet op echte tests. En zeker die waardes van "leonardo da vinci" et al, pure speculatie, alsof die ooit een IQ test gezien hebben?

Dan heb je ook nog die zogenaamde wonderkinderen die een zeer vroeg ontwikkeld brein hebben, heel leuk voor je IQ als kind, omdat het zeer envoudig bepaald wordt (zo kan je bijvoorbeeld als kind een IQ van 215 zoals die vrouw die voorbij kwam). Vaak zie je echter dat hun IQ normaliseert op hogere leeftijd simpelweg omdat hun brein eerder was ontwikkeld, 20 jaar daarna blijken het "gewoon" zeer intelligente mensen, geen biologische supercomputers.

Om IQs te meten wordt geen gebruik gemaakt van die flauwe, simpele, algemene kennis huisvrouw "BNN de nationale IQ test". Simpele voorbeelden zijn bijvoorbeeld de spreekwoorden die er in voor kwamen, absoluut irrelevant voor IQ.

Als je een echte uitdaging wilt stel ik voor dat je een van deze tests doet
http://www.gigasociety.com/qualification.html :D
Deze IQ tests zijn zo verschrikkelijk ingewikkeld dat als je bij een toets 90% fout hebt je nog steeds een geschat IQ van 120 hebt, maximale score geeft een IQ van 196.

In de tijd van Leonardo Da Vinci testten ze IQ nog door je hersenpan te wegen, dus het IQ van de mensen toendertijd klopt sowieso niet.
 

Madonna ziet er imo niet zo begaafd uit.. En bush een iq van 125???, heb altijd gehoord dat hij maar een iq had van 93 ofzo..


Schijnt dat mozart maar een iq had van 135, valt een beetje tegen eig, weet er toevallig niemand het iq van Nietzsche? :D
 
dom van me :(



Jammer... Ik was de nieuwe Einstein geweest.

Hehe indd, die theorie verliep namelijk ook toen bleek dat domme bijna achterlijke criminelen zwaardere hersens hadden als wetenschappers ;)
 
Madonna ziet er imo niet zo begaafd uit.. En bush een iq van 125???, heb altijd gehoord dat hij maar een iq had van 93 ofzo..


Schijnt dat mozart maar een iq had van 135, valt een beetje tegen eig, weet er toevallig niemand het iq van Nietzsche? :D

Lol, Madonna heeft meer geld dan jij of welke wetenschapper ook ooit zal krijgen, dus zo dom is ze denk ik niet ;)
 
Madonna ziet er imo niet zo begaafd uit.. En bush een iq van 125???, heb altijd gehoord dat hij maar een iq had van 93 ofzo..


Schijnt dat mozart maar een iq had van 135, valt een beetje tegen eig, weet er toevallig niemand het iq van Nietzsche? :D

Jij hebt echt een fetish met die Nietzsche he? :rolleyes:

Een gemiddelde (hoger) universitair haalt ook 130-140, dus ik zie niet in waarom het zo gek is dat er tussen die sterren toevallig ook nog wat slimme mensen zitten. ???

Hehe indd, die theorie verliep namelijk ook toen bleek dat domme bijna achterlijke criminelen zwaardere hersens hadden als wetenschappers ;)

Hehe. Christopher Langan beweert nog altijd dat er wel een aannemelijke kans is dat het zo is. :o:rolleyes:

Je hebt een waterhoofd?

:o

Nee hoor, is zo'n fixatie van mij. Al valt het bovengemiddeld uit (smal van voor, langer vanuit profiel). Volgens bb'ing-standaarden moet alles zo compact mogelijk zijn, dan oogt de rest groter, vandaar de fixatie erop wellicht. :roflol:
 
Ik zou niet met hem willen ruilen. Niemand snapt je, en jij snapt de rest niet.
 
Ik zou niet met hem willen ruilen. Niemand snapt je, en jij snapt de rest niet.

kijk dat heben we met jou dus nu ook maar no way dat jij 160 hebt :cool::rolleyes:
 
Waarom is hij dan geen prof geworden aan de Uni? Nee gaat ie in een bar werken. Volgens mij is intelligentie toch maar relatief hoor, hij mag dan intelligent zijn over het nadenken van de realiteit, maar sociaal en economisch gezien is zijn intelligentie dus niet zo hoog.

Waarom wel? Als men een hoog IQ heeft, hoeft het toch niet te betekenen dat je interesse voor een "hoge" baan moet hebben? Sommigen mensen zijn gewoon niet materialistisch en/of hoeven niet perse een hoge sociale status te hebben.
 
Mijn IQ is 134 en ik heb problemen met mij te concentreren, geen goede combo lol.
Zelfde liedje.. Ben ooit getest op 134 (bij een psycholoog) maar kan me NIET concentreren.

Met als resultaat dat ik met de hakken over de sloot vwo heb gehaald en nog steeds niet ben begonnen met studeren :o

Slim zijn is één ding. Maar voor succes in het leven zijn eq en focus/gedrevenheid even belangrijk!
 
honderdenzestig:eek:
van mij ist vast onderdezestig:D:D
 
Waarom wel? Als men een hoog IQ heeft, hoeft het toch niet te betekenen dat je interesse voor een "hoge" baan moet hebben? Sommigen mensen zijn gewoon niet materialistisch en/of hoeven niet perse een hoge sociale status te hebben.

pffft het is gewoon een dwaas figuur, ooit eens een filmpje waarop hij claimde eventjes op zijn eigen een theory of everything te hebben ontwikkeld, daarnaast nog een voorstander van intelligent design. 'nuff said. wiskundige raadseltjes kunnen lossen zegt nog iets over iemands common sense gevoel.
 
Je mag wel een IQ hebben van 160, maar als je EQ laag is ben je als nog zielig
 
Eq is pseudowetenschap. En gay.
 
Ocharm dat kind . Fail at life .
 
Iedereen kan een iq van 160 hebben en klassen overslaan als de ouders hem/haar autist maken en nooit buiten laten spelen...

niets boeiends aan.
 
Back
Naar boven