AndroidHealthClinic

Heb jij scherpe hoektanden?

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Ik namelijk wel, mijn onderste hoektanden hebben zelfs een scherpe punt die wat naar binnen gekromd staat. Hebben jullie dit ook? Laat het dan even weten zodat ik me niet alleen voel. Verder heb ik ook geen wijsheidstanden en heb ik 4 tanden moeten laten trekken en ga ik 1 keer per jaar naar de tandarts voor een onderhoudsbeurt. Hoe zit het met jullie tandleven?
 
afgesleten toppen :(
 
Heb me verstandskiezen nog, heb ook hoektanden...

BEN IK EEN VAMPIER??????????????????????????????
 
r9ftb6.jpg
 
Nee, heb geen echte hoektanden meer, m'n bovenste zijn bijna vlak en van m'n onderste zijn de punten er afgebrokkeld.
 
Yep, iets té scherp, maar mijn tanden zijn gelukkig in orde.
 
Mijn wijsheidstanden moeten er nog uitgehaald worden maar dat gaat momenteel niet wegens andere ingrepen en behandelingen...m'n hoektanden staan echter meteen tegen m'n "konijnetanden" so to speak erg raar en zijn ook nog heel scherp dus das wel top zekers ?
 
Ja ik heb ook scherpe hoektanden, vooral de bovenste 2, onder valt mee.
Ik vidn het niet storend, dus laat er niks aan doen. Mocht je het wel storend vinden is het te "slijpen" hoor. Op mijn werk (orthodontie praktijk) doen we tegenwoordig veel randjes van de tanden slijpen, geen karteltjes eraan, geen puntige hoektanden. Iedereen voor het standaard ortho-gebitje zeg maar ;)

Mijn 4 verstandskiezen zijn er wel uit gehaald, te weinig ruimte ervoor en was al iets te laat met verwijderen ervan, daardoor staat er bij mij 1 tandje onder iets te ver naar achter toe. Die is weggedrukt door die rot verstandskiezen.. :rolleyes:
 
Ik heb een perfect gebit
 
wtf is dit nou weer voor een topic...:D
 
Yep, heel erg zelfs.
 
gast ga weer eens trainen, je opent alleen maar poeptopics
 
Goede tanden moet je gebruiken Smurfo en dan ook eten als een man .
 
ik had ze wel maar toen ik vroeg aan de tandarts wat daaraan gedaan kon worden zei die ´oh, ga maar even zitten dat regel ik wel´. Hij ´plakte´ er iets op (soort kauwgom achtig iets), eventjes drogen en klaar. Nu lijkt het alsof ik nooit anders heb gehad.
 
Damn waarom lees ik dit topic
 
Ja en ik mis 2 voortanden dus het ziet er nog zo uit ook
31QZ3XN6O9L._SL500_AA280_.jpg
 
Back
Naar boven