Fitness Seller

heb mijn homegym besteld!!!

Bezoekers in dit topic

Ano_1993

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jan 2008
Lijkt mij poging tot moord! :D

Whaha :roflol: Zou maar zo kunnen:P Maar dan heb je ook een goed motief als Frank Mcgrath zijnde bijvoorbeeld: "Jah sorry, ik kon die 50kg niet meer houden:(" Denk je dat de rechtbank je geloofd?:P

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Whaha :roflol: Zou maar zo kunnen:P Maar dan heb je ook een goed motief als Frank Mcgrath zijnde bijvoorbeeld: "Jah sorry, ik kon die 50kg niet meer houden:(" Denk je dat de rechtbank je geloofd?:P

50 kilo overleef ik wel ,weet niet hoe het met jou is ! :p

DjangoVaal

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 okt 2007
Lengte
1m84
Massa
108kg
Vetpercentage
20%
Nette homegym!! Goed dat je niet voor bucht heb gekozen, dan kan je er nog jaren plezier van hebben:thumbs:

Rooke

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Ja idd, in de randstad is het heel gewoon om 50 euro elke maand te moeten betalen om een beetje te mogen sporten.
dacht dat ik duur was met mn 39 euro....maarja heb wel focked op openingstijden..moet nu een gym zoeken die op zondag open is en dat is lastig.

Echt netjes die homegym...als ik later groot ben ik wil dat ook in mn eigen huis :D

younggod

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
dacht dat ik duur was met mn 39 euro....maarja heb wel focked op openingstijden..moet nu een gym zoeken die op zondag open is en dat is lastig.

Echt netjes die homegym...als ik later groot ben ik wil dat ook in mn eigen huis :D

ik betaalde in mijn vorige 72 eurie's..was dan ook wel zo'n lifestyle-homo-saunapark sportschool....

Woopy

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2006
Lengte
1m65
Massa
82kg
Ik vertrouw de steunen in een squat cage meer dan een menselijke spotter die gemakkelijk te laat of afgeleid kan zijn. Geen problemen om zonder spotter te trainen dus.

KoekieMonster

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m84
Cool man!
Bodycraft is mooi spul voor thuis!!

Naar boven