MuscleMeat

heb mijn homegym besteld!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lijkt mij poging tot moord! :D

Whaha :roflol: Zou maar zo kunnen:P Maar dan heb je ook een goed motief als Frank Mcgrath zijnde bijvoorbeeld: "Jah sorry, ik kon die 50kg niet meer houden:(" Denk je dat de rechtbank je geloofd?:P
 
Whaha :roflol: Zou maar zo kunnen:P Maar dan heb je ook een goed motief als Frank Mcgrath zijnde bijvoorbeeld: "Jah sorry, ik kon die 50kg niet meer houden:(" Denk je dat de rechtbank je geloofd?:P

50 kilo overleef ik wel ,weet niet hoe het met jou is ! :p
 
Nette homegym!! Goed dat je niet voor bucht heb gekozen, dan kan je er nog jaren plezier van hebben:thumbs:
 
Ja idd, in de randstad is het heel gewoon om 50 euro elke maand te moeten betalen om een beetje te mogen sporten.
dacht dat ik duur was met mn 39 euro....maarja heb wel focked op openingstijden..moet nu een gym zoeken die op zondag open is en dat is lastig.


Echt netjes die homegym...als ik later groot ben ik wil dat ook in mn eigen huis :D
 
dacht dat ik duur was met mn 39 euro....maarja heb wel focked op openingstijden..moet nu een gym zoeken die op zondag open is en dat is lastig.


Echt netjes die homegym...als ik later groot ben ik wil dat ook in mn eigen huis :D

ik betaalde in mijn vorige 72 eurie's..was dan ook wel zo'n lifestyle-homo-saunapark sportschool....
 
Ik vertrouw de steunen in een squat cage meer dan een menselijke spotter die gemakkelijk te laat of afgeleid kan zijn. Geen problemen om zonder spotter te trainen dus.
 
Cool man!
Bodycraft is mooi spul voor thuis!!
 
Back
Naar boven