XXL Nutrition

Hebben barbell of T-Bar rows carry-over naar de deadlift? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik had ergens op dit forum gelezen dat cutler maar een max. heeft van 250kg ofzo. ik weet niet meer wie he zei.
 
cutler doet ook pullups met straps. nuff said
 
Cutler doet toch ook veel barbell en t-bar rows. Als zijn deadlift laag is dan betekent dat dus dat het geen carry-over heeft.
 
Jij begrijpt er duidelijk weinig van.
 
Nou, leg jij het dan eens uit.
 
Kijk de vorige pagina, post van harpep.
Doei.
 
Cutler doet toch ook veel barbell en t-bar rows. Als zijn deadlift laag is dan betekent dat dus dat het geen carry-over heeft.

Natuurlijk heeft het wel carry over, maar Cutler traint voor een ander doel dan bijvoorbeeld Jim wendler.

Als je wilt weten wat allemaal 'carry over' heeft op de deadlift, verdiep je dan in eens powerliften.

O en maar 250 kilo deadliften voor reps noem ik niet bepaald laag hoor.
 
Doet cutler de deadlift eigenlijk wel? ik heb hem het nog nooit zien doen.
 
Natuurlijk heeft het wel carry over, maar Cutler traint voor een ander doel dan bijvoorbeeld Jim wendler.

Als je wilt weten wat allemaal 'carry over' heeft op de deadlift, verdiep je dan in eens powerliften.

O en maar 250 kilo deadliften voor reps noem ik niet bepaald laag hoor.

bij 140kg off season wel
 
Geen flauw idee wat cutler deadlift en het boeit me ook niet, jij had er over dat hij 'maar 250 kilo' lifte.

Maar waar heb je problemen mee dan op de deadlift..?
 
Geen flauw idee wat cutler deadlift en het boeit me ook niet, jij had er over dat hij 'maar 250 kilo' lifte.

Maar waar heb je problemen mee dan op de deadlift..?

Ik heb iig geen problemen met mijn lats, als het aan m'n lats lag kon ik veel meer deadliften. Mijn probleem zit meer bij het eerste gedeelte vanaf de vloer, en m'n grip is misschien een beetje aan de zwakke kant.
 
TomStaallever moet nog veel leren blijkt wel uit zijn posts in dit topic. I rest my case.
 
Ik heb nog een probleem, en dat is dat mijn onderrug bolt zodra ik een beetje degelijk gewicht op de stang gooi.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 19:02 ----------

TomStaallever moet nog veel leren blijkt wel uit zijn posts in dit topic. I rest my case.

daarom stel ik ook zo veel vragen. Ik probeer een discussie op gang te brengen. Beter dan sommige mensen die zelf overal op reageren terwijl ze zelf de ergste nitwits zijn.
 
Het lijkt me eerder dat een zwakke bovenrug nadelig (beperkend) is voor je DL, dan dat een sterke bovenrug voordelig.
 
Back
Naar boven