MuscleMeat

Hebben jullie dat nu ook? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kareltje27

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
1.118
Waardering
32
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Dan zie je hier ontzettend veel posts van mensen, die al jaren bezig zijn, anderen advies geven om groter te worden en dan kijk je in de gallery en dan blijkt dat het magere mannetjes zijn...

No offence flying fox, maar ik las net je trainingslog en zag de videootjes en ik moet zeggen: ik had er meer van verwacht.

Afijn, wat ik dus heb is dat ik me op dit forum allemaal beesten achter hun computer voorstel, maar dat dat beeld niet houdbaar blijkt te zijn. Wie heeft/had dit ook?
 
ik hoef niet heel groot te zijn, ik heb me karma
 
Is Flying Fox niet die gast die enorm hoge krachtstats heeft?
 
Dan zie je hier ontzettend veel posts van mensen, die al jaren bezig zijn, anderen advies geven om groter te worden en dan kijk je in de gallery en dan blijkt dat het magere mannetjes zijn...

No offence flying fox, maar ik las net je trainingslog en zag de videootjes en ik moet zeggen: ik had er meer van verwacht.

Afijn, wat ik dus heb is dat ik me op dit forum allemaal beesten achter hun computer voorstel, maar dat dat beeld niet houdbaar blijkt te zijn. Wie heeft/had dit ook?

het is niet dat iedereen die veel kennis vergaart, die ook effectief 100% efficient zal gebruiken... moest ik mijn kennis tenvolle benutten zou ik wsl ook wat strakker staan
 
Dan zie je hier ontzettend veel posts van mensen, die al jaren bezig zijn, anderen advies geven om groter te worden en dan kijk je in de gallery en dan blijkt dat het magere mannetjes zijn...

No offence flying fox, maar ik las net je trainingslog en zag de videootjes en ik moet zeggen: ik had er meer van verwacht.

Afijn, wat ik dus heb is dat ik me op dit forum allemaal beesten achter hun computer voorstel, maar dat dat beeld niet houdbaar blijkt te zijn. Wie heeft/had dit ook?


dus jij bent ook zo'n iel mannetje ?
 
Sommige profielen vallen tegen, anderen blazen je beeldscherm omver zonder dat je het verwacht had. Maar met alle e-stats en praatjes zou je inderdaad vrijwel alleen maar zwaar bodybuild geweld verwachten.
 
ik weet meer van eten en trainen dan ik eruit zie
 
ik weet meer van eten en trainen dan ik eruit zie

En zo heb ik het verbazingwekkend genoeg ook al andersom meegemaakt. Gasten in mijn eigen omgeving die echt wel buff/ beestig zijn en dan in een gesprek nauwelijks weten waar ze het over hebben.
 
dus jij bent ook zo'n iel mannetje ?

Ik weet niet waarom hier dus staat. Dat volgt toch helemaal niet uit mijn beginpost? ???

En nee, ik ben geen iel mannetje. Helaas ben ik ook nog geen beest, maar daar wordt aan gewerkt.
 
Is toch ook niet noodzakelijk. Louis van Gaal is ook geen supervoetballer. Ton Boot is ook geen topbasketballer.
 
Ik weet niet waarom hier dus staat. Dat volgt toch helemaal niet uit mijn beginpost? ???

En nee, ik ben geen iel mannetje. Helaas ben ik ook nog geen beest, maar daar wordt aan gewerkt.

ik ben wel een iel mannetje :) altans zo voel ik me :mad:
 
Is toch ook niet noodzakelijk. Louis van Gaal is ook geen supervoetballer. Ton Boot is ook geen topbasketballer.

Achjeh zij hebben zich toch ooit moeten bewijzen in hun voetbal/basketbal carrière. Je neemt nu eenmaal sneller iets van iemand aan die aantoonbaar veel ervan af weet. Je hebt een punt dat zeker. Zo lang iedereen op dit forum de sport maar lief heeft, dat is het belangrijkste.
 
Dan zie je hier ontzettend veel posts van mensen, die al jaren bezig zijn, anderen advies geven om groter te worden en dan kijk je in de gallery en dan blijkt dat het magere mannetjes zijn...

No offence flying fox, maar ik las net je trainingslog en zag de videootjes en ik moet zeggen: ik had er meer van verwacht.

Afijn, wat ik dus heb is dat ik me op dit forum allemaal beesten achter hun computer voorstel, maar dat dat beeld niet houdbaar blijkt te zijn. Wie heeft/had dit ook?

yep ik heb er dan ook altijd een beeld bij dat ze groot zijn, zouden mensen dat nou ook van mij hebben? :D zie me spoiler
 
Dan zie je hier ontzettend veel posts van mensen, die al jaren bezig zijn, anderen advies geven om groter te worden en dan kijk je in de gallery en dan blijkt dat het magere mannetjes zijn...

No offence flying fox, maar ik las net je trainingslog en zag de videootjes en ik moet zeggen: ik had er meer van verwacht.

Afijn, wat ik dus heb is dat ik me op dit forum allemaal beesten achter hun computer voorstel, maar dat dat beeld niet houdbaar blijkt te zijn. Wie heeft/had dit ook?

Ik niet.
Lijkt me nogal logisch dat niet iedereen 'beest' is.
 
yep ik heb er dan ook altijd een beeld bij dat ze groot zijn, zouden mensen dat nou ook van mij hebben? :D zie me spoiler

65 kg bij 22% vet is toch goed man :cool:, gewoon verder bulken tot 70 kg bij 30% vet :thumb:
:cool:
 
Is toch ook niet noodzakelijk. Louis van Gaal is ook geen supervoetballer. Ton Boot is ook geen topbasketballer.

Ik beweer ook nergens dat het noodzakelijk is.

Wel denk ik dat ervaringsdeskundigheid zeer waardevol is.
 
65 kg bij 22% vet is toch goed man :cool:, gewoon verder bulken tot 70 kg bij 30% vet :thumb:
:cool:

heb ik gedaan man, voelde me er niet lekker bij, hardcore gecut naar 55kg, geen sixpack wel zo'n mooi hongerbuikje :cool:
 
Ik ben best blij met mijn e-bodybuilder status.
 
Ik beweer ook nergens dat het noodzakelijk is.

Wel denk ik dat ervaringsdeskundigheid zeer waardevol is.

als de 1 groter is dan de ander wil dat niet gelijk zeggen dat die persoon ook meer zijn best doet, er zijn mensen die gewoon genetisch benadeeld zijn of continu last van blessures hebben wat de vaart eruit haalt. Als dit niet zo was zou het erg druk zijn op de olympia
 
Back
Naar boven