XXL Nutrition

hebben jullie dit ook welles gehad? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
vandaag vet rare dag... ik was gisteren avond al heel snel heel moe.. terwijl ik die avond ervoor goed geslapen had (7 uur).

en vanmorgen werd ik moelijk wakker na 7 uur slapen... at 4 boterhammen met pindakaas en een eitje en glas melk om 8 uur smorgens.. en om 9 uur half 10 viel ik zowat om op t werk van de honger (voelde me duizelig).


ikke flink eten... en voor 10 uur hak 10 boterhammen op, halve pot kwark, 2 eitjes, banaan en een worstebroodje (dis me vrije dag vandaag ;).

en nog STEEDS voelde ik me slap en had honger :S

toen hak gewoon doorgewerkt.. maar ik ben nu al de hele dag door moe/hongerig....
gisteren had ik me benen/triceps/buik getrained.. gewoon even hard als normaal....

zoiets geks hebbik nog nooit gehad eik... nooit zo erg.. iemand ervaring mee met zoiets?

ow kad vanmorgen ook nog een liter of 2 water gedronken..tegen de honger.. maar hielp ok nie echt.
 
Laatst bewerkt:
ken ook iemand die precies hetzelfde had.
die heeft nu een tuintje op zn buik.
 
tuintje op zn buik a.k.a bierpens a.k.a vetpens?
 
Originally posted by dandyman
ken ook iemand die precies hetzelfde had.
die heeft nu een tuintje op zn buik.

Hij bedoelt misschien dat hij nu onder de grond ligt..
 
ow ja k wist neit wa dat betekende..

damn :( wat had hij dan?
 
Originally posted by Frenkpie
ow ja k wist neit wa dat betekende..

damn :( wat had hij dan?

Ach hij is je maar aant plagen.. Kijk morgen of je het nog hebt.. Heb je het dan nog, dan wacht je een week, dan zou er verbetering moeten zijn. Ik sukkel all maanden met een eigenaardige schedelpijn, maar daar maak ik me nu ook niet meer druk over.. Ik dacht ook al dat ik een tumor ofzo had, maar dat blijkt niet te zijn.. Heb geen evenwichtstoornissen, val niet af, voel me niet moe, heb geen barstende hoofdpijn, ik val niet flauw, en moet nooit braken, dus, zo zie je maar.. BTW mijn moeder zegt altijd, als ge honger hebt, das een goed teken..

Don't worry... B HAppy :thumb:
 
Van dat moe zijn heb ik ook de laatste tijd. De laatste week ben ik rond 9 uur al doodmoe. Kben nu voetbal aan het kijken nederland - tsjechie, en val bijna in slaap. damn.
 
Heeft bijna iedereen de laatste tijd. Zal wel aan het weer liggen oid :/
 
Al eens gedacht aan overtraind?? Ik herken deze symptomen. Eens een weekje rusten doet bij mij dan wonderen... Ik weet niet hoe hard je traint , maar als je er stevig tegen in gaat gok erop dat dat de reden is...
 
Originally posted by DJNRG83
Kben nu voetbal aan het kijken nederland - tsjechie, en val bijna in slaap. damn.


Hoe is dat eigenlijk afgelopen? Kroatië-België was 4-0, een pandoering dus, maar goed met het WK zullen we er wel weer zijn. :D
 
het werd een gierige 1-1. Nederland domineerde vooral eerste helft en had het toen al lang af moeten maken. maargoed, we staan nog boven tsjechie op basis van doelsaldo......
 
Inderdaad Frenkpie, ik liep gewoon te ouwehoeren. Wel mooi dat je er serieus over na ging denken. Maar wat ik me afvraag is of je wakker werd met zon hypoglemisch gevoel dat je ontzettende honger hebt. Zou een symptoon van overtraining kunnen zijn maar kan ook inderdaad aan de tijd van het jaar liggen.
je kan je namelijk niet 365 dagen van het jaar elke dag hetzelfde voelen. benieuwd hoe je vandaag wakker bent geworden, met of zonder tuintje....
 
Originally posted by Olimantado
Al eens gedacht aan overtraind?? Ik herken deze symptomen. Eens een weekje rusten doet bij mij dan wonderen... Ik weet niet hoe hard je traint , maar als je er stevig tegen in gaat gok erop dat dat de reden is...


ik ga er altijd stevig tegen aan.. ofja varieert natuurlijk (aan me zin en lichaamlijke toestant)

maar de laatste week ging t niet zo super.. was eik net hersteld van een zware verkoudheid.. heb toen met me stomme kop gewoon doorgetrained :mad: omdat ik geen zin had om thuis te blijfen....

maja kben nu een dag verder.. heb vanmorgen toch gewoon getrained.. lekker geslapen vannacht (zon 7 uurtjes). ik voel me nu lekker fit.. kep na t fitness nog lekker wat gevoetballed en in de zon gelegen...

maar t zal miss denk beetje met me verkoudheid te maken hebben
 
Originally posted by dandyman
Inderdaad Frenkpie, ik liep gewoon te ouwehoeren. Wel mooi dat je er serieus over na ging denken. Maar wat ik me afvraag is of je wakker werd met zon hypoglemisch gevoel dat je ontzettende honger hebt. Zou een symptoon van overtraining kunnen zijn maar kan ook inderdaad aan de tijd van het jaar liggen.
je kan je namelijk niet 365 dagen van het jaar elke dag hetzelfde voelen. benieuwd hoe je vandaag wakker bent geworden, met of zonder tuintje....


LOL

.. ja ik wist niet dat je aan t grappen was... omdat er geen smilie bijstond he :)

maar ik heb eik nooit een week rust.. omdat ik daar geen zin in heb :(
maar vandaag niet echt wakker geworden van.. OHH HONGER.. maar de 4 boterhammen met pindakaas en eitjes gingen er vlot in ;)

maar ik heb dat welles gehad.. worrik smorgens om 7 uur wakker ofzo.. en dan val ik bijna OM van de honger... ik eet wel altijd nog een kleine maaltijd voor t slapen
 
Probeer es goed te eten voor het slapen gaan.. Ikzelf moet ook meestal eten voor kga slapen, anders val ik van mn stokje..
Je groeit toch snachts het meest, dus komt het goed van pas..


:)
 
Gewoon effe enkele dagen rust nemen en goed door blijven eten! Dan moet het snel over zijn!

Suc6
 
Back
Naar boven