XXL Nutrition

Hebben jullie dit ook?

Bezoekers in dit topic

superman123

Cool Novice
Lid geworden
6 aug 2011
Berichten
31
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Echt irritant zit je thuis je best te doen om een goed voedingsschema te volgen en dan zie je je famillie chocolade en snoep etc. eten en dan kan kan ik de verleiding niet tegen houden om ook wat te nemen als ze vragen of je ook wat wilt en daarna heb ik echt spijt! :mad::mad::mad::mad:


Hebben jullie tips om dit te voorkomen?
 
Discipline!
 
Echt irritant zit je thuis je best te doen om een goed voedingsschema te volgen en dan zie je je famillie chocolade en snoep etc. eten en dan kan kan ik de verleiding niet tegen houden om ook wat te nemen als ze vragen of je ook wat wilt en daarna heb ik echt spijt! :mad::mad::mad::mad:


Hebben jullie tips om dit te voorkomen?

Discipline. Dit zul je niet alleen thuis mee maken, maar overal. Je moet je er gwn op trainen, jij bepaalt wat je doet. Ik heb het thuis ook, maar ik geef veel om BB dus ik kan de verleiding aan.
 
Een simpel woord als "Nee" en je bent klaar. Je gaat het overal merken, uitgaan, bij famillie, als je met vrienden bent etc. Verjaardagen is het helemaal feest, alcohol, taart, chips en weet ik het wat voor rommel allemaal. Discipline is all you need, think of them gains.

Wat voor mij helpt als ik bv naar een verjaardag ga, wat eten voordat je erheen gaat. Dan heb je iig geen honger en dus ook niet de neiging om toch wat chips ofzo te pakken.
 
Wat voor mij helpt is een fles water altijd bij me houden en water drinken met de gedachte: als ik dorst heb ben ik al te laat.
Op die manier heb je nooit trek in dat soort zooi en krijg je genoeg water binnen.
Af en toe een motivatievideo kijken helpt ook :D
 
Een simpel woord als "Nee" en je bent klaar. Je gaat het overal merken, uitgaan, bij famillie, als je met vrienden bent etc. Verjaardagen is het helemaal feest, alcohol, taart, chips en weet ik het wat voor rommel allemaal. Discipline is all you need, think of them gains.

Wat voor mij helpt als ik bv naar een verjaardag ga, wat eten voordat je erheen gaat. Dan heb je iig geen honger en dus ook niet de neiging om toch wat chips ofzo te pakken.
Juisttt, 2-3 maaltijden naar binnen proppen voordat je naar een feest gaat :D
 
Echt irritant zit je thuis je best te doen om een goed voedingsschema te volgen en dan zie je je famillie chocolade en snoep etc. eten en dan kan kan ik de verleiding niet tegen houden om ook wat te nemen als ze vragen of je ook wat wilt en daarna heb ik echt spijt! :mad::mad::mad::mad:


Hebben jullie tips om dit te voorkomen?
Je legt er enkele aan de kant voor je cheatdag en denkt bij jezelf "zal 10 keer lekkerder zijn dan die halve kilo chocola die zij nu naar binnen schrokken" :)
 
Echt irritant zit je thuis je best te doen om een goed voedingsschema te volgen en dan zie je je famillie chocolade en snoep etc. eten en dan kan kan ik de verleiding niet tegen houden om ook wat te nemen als ze vragen of je ook wat wilt en daarna heb ik echt spijt! :mad::mad::mad::mad:


Hebben jullie tips om dit te voorkomen?

Met jouw stats zou het echt geen probleem zijn om af en toe eens een reep chocolade of zak chips binnen te steken.
 
Nee totaal geen moeite mee
Denk dan altijd maar dat ik een dikke papzak wordt van dat spul en dan is het ineens een stuk minder lekker ;)
 
Laat het niet in je huis binnenkomen problem
Solved
 
Laat het niet in je huis binnenkomen problem
Solved

Hoe wou ik dat doen ik ben 16 en doe niet de boodschappen als ik een eigen huis had dan zou ik er een sportschool van maken :) jk
 
kerel, je bent 63kg.. het maakt geen ene drol uit of je wat snoept.
 
Nee geen moeite mee, ik weiger het ook niet altijd, schat de kcal ongeveer en dan op ander moment wat minder carbs eten bijv. Zolang de macro's op het einde van de dag ongeveer gelijk blijven.
 
Nee, ik houd toch niet van die troep.
 
Nee geen moeite mee, ik weiger het ook niet altijd, schat de kcal ongeveer en dan op ander moment wat minder carbs eten bijv. Zolang de macro's op het einde van de dag ongeveer gelijk blijven.
+++

Oftewel, iifym
 
tuurlijk worden er in mijn omgeving ook koekjes en snoep gegeten. Wat meer is, ik ben vaak degene die de koektrommel pakt en uitdeelt.

maar voor mij is het heel duidelijk... ik eet die troep niet.
Vinden mensen vaak heel ongezellig, jammer dan! Eet ik het nog steeds niet.
Niet omdat ik het niet mag, niet omdat ik het niet lekker vind... gewoon omdat ik er voor gekozen heb die troep niet te eten.
 
Ach van 1 koekje zul je niet gelijk een kilo aankomen ;)
Af en toe dus helemaal niks mis mee. Zolang het maar niet gelijk een heel pak koekjes is.
 
Kwestie van discipline, en als je af en toe eens eraan toegeeft ga je echt niet dood. Maar dat is natuurlijk aan jezelf.

Ik heb als 'voordeel' dat ik vanwege de nodige maag-darmproblemen er best wel last van heb als ik bijvoorbeeld drinken met koolzuur drink, of iets eet met veel vetten of suikers. Dan krijg ik sneller last dan wanneer ik echt clean eet. Goede motivatie dus.
 
Werkt ook wel goed als je carb cycling / carb loading doet, een keer per week gewoon wat snoepen. Even de insuline receptors upgraden. Daarna verlies je weer wat vlotter vet en je spieren zijn wat voller.
 
Back
Naar boven