AndroidHealthClinic

hebben jullie dit ook?

Bezoekers in dit topic

hompie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
34
Waardering
0
Vroeger kon ik overal tegen.
Tegenwoordig lijkt het wel of ik overal wat van krijg!
Check dit:

Dianabol= slapeloze nachten
Oxy= idem
Deca= hartritmestoornissen
Strombaject= bloeddruk gaat skyhigh
Strombatabletten= maagzuur

Het enige wat ik nog lekker kan verdragen is Primo en Test.
Er blijft dus niet veel over ;-))

Iemand met dezelfde ervaring?
Mind you, ik kuur al 20 jaar , zou het iets met leeftijd te maken kunnen hebben? (word bijna 40)

Greetz..............
 
Wat betreft dboll en stromba, daar krijg ik het ook erg zuur van. De rest heb ik geen ervaring mee
 
neen nergen last van behalve van clen dan maar dat is algemeen bekend,moch je nou blijvend last van maagzuur hebben moet je de doc vragen omomeprazol 40mg caps werk supper! ik krijg al het zuur van een glas water...ik heb mijn maag verziekt met te veel speed bommetjes vroeger bij het stappen.

20 jaar kuren:eek: ik vind het nu na 3 jaar eigenlijk wel welletjes
wat zijn je stats als ik vragen mag en heb je,je eigen wel eens laten door meten bij een doc hoe het gesteld is met je lever en dergelijk?

ben je het eigenlijk nog niet zat dan dat kuren? ik heb nu al dat ik vergeet of eigenlijk gewoon geen zin heb om te zetten.

nou suc6 dan maar met die primo en test dan;)
 
Originally posted by hompie
Vroeger kon ik overal tegen.
Tegenwoordig lijkt het wel of ik overal wat van krijg!
Check dit:

Dianabol= slapeloze nachten
Oxy= idem
Deca= hartritmestoornissen
Strombaject= bloeddruk gaat skyhigh
Strombatabletten= maagzuur

Het enige wat ik nog lekker kan verdragen is Primo en Test.
Er blijft dus niet veel over ;-))

Iemand met dezelfde ervaring?
Mind you, ik kuur al 20 jaar , zou het iets met leeftijd te maken kunnen hebben? (word bijna 40)

Greetz..............
20 jaar non-stop? Ik zou iig zoals je zelf al laat doorschijnen de 17AA's en deca's laten staan.

Test/eq/primo stacks lijken me een betere keuze in jouw geval
 
haha

Nee natuurlijk niet non-stop!
Gewoon op en af.
Elk half jaar laat ik me checken vandaar ook m'n andre thread
"wat is androstanediol glucuronide" waar trouwens nog niemand op heeft gereageerd.
Willen jullie daar ook even naar kijken?

Ik ben geen natuurtalent en weeg op het moment 108 kg met een vet % van tussen de 10-11.
Het zetten vind ik niet altijd leuk meer maar zal het toch moeten blijven doen want wat ik in al die jaren wel naar de klote heb geholpen is m'n eigen T-spiegel.
Krijg dus van de doc elke 10 dagen 250 mg testo.
Voor de rest steek ik lichamelijk goed in elkaar, lever en prostaat nooit wat mee aan de hand.

Maar ja primo en test it is want ik heb geen zin meer om het een voor het ander in te nemen............
Thanks.......
 
No offence bro maar 20 jaar (op en af) AAS gebruik en dan nog maar 108kg bij 10% dan ben je idd geen natuurtalent.

Vanwaar ben je gekomen ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Als deca vervanger zou je boldenone dus kunnen nemen. Lees ook eens Big Cat's artikel over 'The Sane cycle'
 
Originally posted by smalluser
No offence bro maar 20 jaar (op en af) AAS gebruik en dan nog maar 108kg bij 10% dan ben je idd geen natuurtalent.

Vanwaar ben je gekomen ?

Groet Smalluser :thumb:
Als hij 1m 60 is dan wel ...

Hoe groot ben je eigenlijk hompie
 
1.60m 108kg 10% ... ja das prof niveau :D

Groet Smalluser :thumb:
 
nou.........

Ik ben 1.85m en kom van 67kg.
Sorry dat ik jullie teleur stel met mijn stats maar ik vind mezelf nou ook niet echt een kleine jongen.

Ik heb van huis uit niet echt genetische aanleg maar wat doe ik daaraan? Helemaal niks dus.....

Ik weet dat ik als vervanger van Deca , Boldone kan nemen maar ken er niet aan komen............
 
Nou..toch zeer mooie prestatie hoor die 41 kg! Je lijkt me van nature wel een ecto te zijn dus dan is he ergens logisch dat je niet 140kg op 185 wordt.

Wat die boldenone betrefd..nog ff doorposten hier en je vindt wel een bron via een mod ;)
 
Vind het eigenlijk wel cool deze thread..ik zit al tijden te roepen dat beginners beter beginnen met test /eq ed en liever geen 17AAS en deca nemen vanwege de nare neveneffecten..welnu, het levende bewijs is hier. :thumbs:
 
Originally posted by admin
.... Vind het eigenlijk wel cool deze thread..ik zit al tijden te roepen dat beginners beter beginnen met test /eq ed en liever geen 17AAS en deca nemen vanwege de nare neveneffecten..welnu, het levende bewijs is hier ....

???

Originally posted by hompie
.... Voor de rest steek ik lichamelijk goed in elkaar, lever en prostaat nooit wat mee aan de hand ....

Maw geen neveneffect op die organen door 17AAS.
De endogene testspiegel is foetsie en dat kan natuurlijk net zo goed komen door exogeen test gebruik.

Groet Smalluser :thumb:
 
17aas

Nam ik nagenoeg nooit en als ik het deed nooit langer dan 4 weken achter elkaar.
Ik ben geen grootgebruiker als ik sommige kuurschema's zie ben ik een heilige ;-)

Ik kuur 2x per jaar 12-16 weken en op de top zit ik op 1000 mg test met wat eiwitsparends.
M'n T-spiegel is niet goed meer vanzelf maar aan de andre kant zijn er genoeg mannen van mijn leeftijd met een lage spiegel die nog nooit van As gehoord hebben maar over dit probleem liever niet praten.
In mijn ogen is het helemaal niet verkeerd als je als man zijnde op latere leeftijd je testo level wat hoger houd al is dat op chemische wijze. Want er zijn ook veel voordelen mee te halen.
 
Originally posted by smalluser


???



Maw geen neveneffect op die organen door 17AAS.
De endogene testspiegel is foetsie en dat kan natuurlijk net zo goed komen door exogeen test gebruik.

Groet Smalluser :thumb:
Klopt, ik doelde op de andere neveneffecten:
Dianabol= slapeloze nachten =17AA
Oxy= idem =17AA
Deca= hartritmestoornissen = ook zeer onderdrukkend op nat. test
Strombaject= bloeddruk gaat skyhigh =17AA
Strombatabletten= maagzuur =17AA (oraal probleem)

Het enige wat ik nog lekker kan verdragen is Primo en Test.
 
Re: 17aas

Originally posted by hompie
In mijn ogen is het helemaal niet verkeerd als je als man zijnde op latere leeftijd je testo level wat hoger houd al is dat op chemische wijze. Want er zijn ook veel voordelen mee te halen.
100% mee eens bro!
 
Re: 17aas

Originally posted by hompie
Ik kuur 2x per jaar 12-16 weken en op de top zit ik op 1000 mg test met wat eiwitsparends.
Die 16 weken vind ik persoonlijk te lang.

Verder : time on = time off voor een goed endocrien herstel.
 
maar weet je admin:

Vroeger voor mij 30ste herstelde ik binnen 4-6 weken mijn testoniveau. Het is eigenlijk van de laatste paar jaren dat dit moeilijker werd tot vervelends toe de laatste 2 jaar.
Het is volgens mij echt de leeftijd en is niet abnormaal als ik praat met bodybuilders van dezelfde leeftijd.
Natuurlijk neemt je spiegel af naar mate je ouder word maar het gaat natuurlijk sneller als je anabolica gebruikt hebt.

Mijn dokter zegt dat het verstandiger is het level constant te houden dan de heel erge dieptepunten in de spiegel (die dus steeds langer aan hielden) met deze aanvulling.
Mede omdat als je testo ergens in je tenen zit het herstel en de veroudering van je lichaam vliegensvlug gaat.
Wie ben ik om hem tegen te spreken ;-)))
 
Als je eigen endocrien gestel niet optimaal meer kan herstellen dan is dat idd de beste oplossing.
 
Dbol: Vroeger geen last van, de laatste keer hoge bloeddruk, misselijkheid, verschrikkelijk dus nooit meer.
EQ: vroeger 'alleen' veel acné, de laatste keer ook hoge bloeddruk.
Ik ga uitstekend op Winnies, Primo en test, van Sust krijg ik binnen der kortste keren mijn gynootje terug...
 
Back
Naar boven