XXL Nutrition

Hebben mensen een behoefte aan een Magnificent log? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dukini

nininini..
Elite Member
Lid geworden
18 jun 2012
Berichten
251
Waardering
18
Lengte
1m96
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
ZOals titel zegt, kreeg het gister binnen..

Zal als er veel vraag naar is een logje bijhouden en me focussen op dit supplement.
 
Tuurlijk, ben wel eens benieuwd naar de voor & nadelen ervan op langere termijn. Altijd leuk om de mening te horen van eeen onafhankelijk iemand ipv B&F medewerkers (no offence).
 
nee omdat het minimum gains zal zorgen, is dat geen post workout ding?
 
Leuk ben benieuwt naar je bevindingen wil deze zelf ook gaan proberen
 
Ik zit op het moment in de trial fase , waarin ik allerlei producten probeer en altijd omwissel.

Mijn eerste indruk van Magnificent was eigenlijk gewoon een carb blend met je snelle suikers die je lichaam direct nodig heeft na een training om met het herstel te beginnen.
Of het nou massieve spiergroei gaat stimuleren houd ik jullie van op de hoogte!

Gister rug gedaan waar ik normaal gesproken altijd spierpijn van oploop dat toch wel 2 dagen duurt.
Moet nu toch toegeven dat ik na magnificent minder spierpijn heb gekregen en voel me nu ( bijna 23 uur na de rug training ) fitter dan de vorige day-afters na rug.

Over de smaak is maar 1 ding te zeggen, mierzoet.. wat te verwachten was, aangezien het de enige plek op de dag is waar snelle suikers zijn toegestaan ( in mijn visie ).
Heb de Fruit sensation en het is gewoon erg zoet, wat ik vrij makkelijk achterover gooi.
Deed mij een beetje denken aan die napoleon snoepjes, alleen dan zoet ipv zuur.. hehe

Het vulde mij prima en nam (zoals aanbevolen ) 20 minuten later mijn whey isolaat van B&F (overigens is dat gewoon een prima product ), kreeg na ongeveer 25 minuten na innemen van whey shake honger.
 
heb deze ook besteld,ben benieuwd
 
Eergister schouders getrained, goede training , herstel is perfect, nergens last van.

Gister arms (tricep bicep onderarm).. Vandaag maar even kijken hoe ik me voel, normaal heb ik daar altijd spierpijn!
 
Op korte termijn nog steeds spierpijn, herstel is met banaan hetzelfde.

Nu lange termijn bekijken of ik er gains mee ga maken.
 
Gebruik em zelf al 1.5 maand icm Nr1 alleen op traingsdagen.
Van beter herstel merk ik niet zo veel.
Spieren zijn wel constant ietsje voller. De pomp lijkt niet helemaal te verdwijnen.
Wat wel een leuke bijkomstigheid is. Train een fractie zwaarder, maar niet
beter als met de pre Hard die ik vroeger gebruikte uiteraard..
Qua gains. Een kleine 0.9kg (geen pure spieren helaas :P )

Op niet trainingsdagen gebruik ik vanaf vandaag creapure creatine erbij..
Kijken wat dat nog aanhaalt..
 
Sorry, was eerlijk gezegd vergeten om erover te schrijven, wat eigenlijk al mijn antwoord geeft over het product, not worth it.

Ik ben van mening dat al die postworkout zooi overbodig is voor iemand die een 5 daags splitschema hanteerd, omdat ik mijn spieren toch 1 keer per week aandacht geef.
Mijn lichaam heeft genoeg tijd om te herstellen.

Het enige handige zijn de BCAA's en de creatine imo.

Ook vind ik het niet fijn om 20 ingrediënten waarvan ik geen idee heb wat het voor me gezondheid doet achterover te gooien als ik er geen enorme gains op ga maken.

Kortom : maand geprobeerd, en mijn gains waren niet uitzonderlijk die maand.

Not worth it for me.

---------- Post added 19 September 2012 at 16:00 ----------

Minder belangrijke punten :

het mixte niet perfect, aan het einde van het drinken bleef een groot gedeelte (wellicht alle) suikers in de shakebeker.
Deed er dan klein beetje water bij en kreeg het gevoel alsof ik eetlepel puur suiker naar binnen werkte.

De smaak was voor mij erg zoet, zoals verwacht, had de fruit punch.
Vond het chemisch smaken, alsof je een zak snoep at, maar dan drinkbaar.

Ik hou het bij een simpele whey en creatine.
 
Back
Naar boven