XXL Nutrition

Hebben we dit onderzocht? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Hebben we dit onderzocht?


Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen (niet echt de moeite dus).

Als je 6 jaar en 9 maanden scheten zou laten, heb je genoeg gas geproduceerd om de energie van een atoombom te evenaren (dat begint er al meer op te lijken).

Het orgasme van een varken duurt 30 minuten (in mijn volgende leven wil ik een varken worden). (Hoe zijn ze hier achter gekomen? En waarom? Ik wil 't eigenlijk ook niet weten).

Als je met je hoofd tegen de muur slaat, verbruik je 150 calorieën per uur (kan nog steeds niet uit over die varkens). (Trouwens niet thuis uitproberen, misschien op het werk?)

Mensen en dolfijnen zijn de enige soorten die coïtus voor het plezier hebben (dus daarom glimlachte Flipper altijd!) (Maar varkens krijgen 30 minuten orgasmen? Lijkt me niet eerlijk.)

De sterkste spier van het menselijk lichaam is de tong (hmmmmmmm...)

Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen (als je tweehandig bent, mag je het verschil dan delen?)

Een mier kan 50 maal zijn eigen gewicht tillen, 30 maal zijn eigen gewicht slepen en valt altijd op zijn rechterzijde als hij vergiftigd is (je moet toch wat te onderzoeken hebben).

IJsberen zijn linkshandig (who knew? who cares!?)

Een meerval heeft ruim 27000 smaakpapillen (wat zal er te proeven zijn op een rivierbodem?)

Een vlo kan 350 maal zijn lichaamslengte springen. Vgl. bij een mens: ik zou dan over 7 voetbalvelden springen! (30 minuten. Dat is toch niet te geloven? En waarom een varken?)

Een kakkerlak kan 9 dagen in leven blijven zonder zijn hoofd; dan sterft hij door verhongering (jakkiebah).

De mannetjes-bidsprinkhaan kan niet ketsen als z'n kop nog op z'n romp zit. De vrouwtjes geven dus aan coïtus te willen door de kop van z'n romp te trekken. (Schat, ik ben thuis. Oh oh!) (Maar ja, de varkens hebben gelukkig mazzel.)

Sommige leeuwen ketsen meer dan 50 maal per dag (in mijn volgende leven wil ik nog steeds een varken zijn. Kwaliteit boven kwantiteit).

Vlinders proeven met hun poten (da's bijna net zo erg als die meervallen).

Het oog van een struisvogel is groter dan zijn hersens (ik ken enkele mensen bij wie dat zo is).

Een zeester heeft geen hersens (ik ken enkele mensen bij wie dat ook zo is).

Na dit alles gelezen te hebben is alles wat ik te zeggen heb: geluksvogels die varkens.


Steve :D
 
ahhh...daarom zeggen al die vouwen tegen mij dat ik een varken ben... :D :D :D
 
allemaal leuk en aardig omtrent die varkens, maarre als die tijdens die 30 minuten oo alleen maar pielepap spuit...?

no, thnx I'll pass.:D

maar idd, wat ze allemaal niet onderzoeken...
 
nah, 30 min is toch wel te lang, dan weet je niet meer hoe je moet zitten op een gegeven moment :)
 
Originally posted by Pump
ahhh...daarom zeggen al die vouwen tegen mij dat ik een varken ben... :D :D :D

dan ben ik de mier:lifter:

val namlijk ook altijd op mn rechterzijde;)
 
Als je 6 jaar en 9 maanden scheten zou laten, heb je genoeg gas geproduceerd om de energie van een atoombom te evenaren (dat begint er al meer op te lijken).

He he.. Ons pa, die kan er ook wat van.. Al een geluk dat ons huis nog recht staat.. Als je al zijn scheten zou optellen, dan kom je op 6 decennia uit.. Bovenal, kwaliteit gaat boven kwantiteit.. Volgens mij is 1 dag van mn pa's gescheet al genoeg om een 2de hiroshima te simuleren..

:fart:
 
Originally posted by Bracke


He he.. Ons pa, die kan er ook wat van.. Al een geluk dat ons huis nog recht staat.. Als je al zijn scheten zou optellen, dan kom je op 6 decennia uit.. Bovenal, kwaliteit gaat boven kwantiteit.. Volgens mij is 1 dag van mn pa's gescheet al genoeg om een 2de hiroshima te simuleren..

:fart:

high quality farts :D
 
Originally posted by nilsjei1234


high quality farts :D

Je hebt ze of je hebt ze niet.. :)

Laatst zat mijn vader nog op mn bed, hij zat mee te kijken naar de computer, en hij trok een canon... Recht op mn dekens.. Walgelijk vond ik het gewoon.
Enkele dagen erna, kwam hij me ophalen van de bus, ik kwam van mn werk. Ik deed de deur open en zette me vooraan in de stoel naast mn pa dus. Ik kon me niet inhouden en liet enkele bommen los recht op mn stoel..

Ik kon bijna te voet naar huis. Hij is heel de avond kwaad op me geweest..

No Fair, No Fair... :sad:
 
Gekopieerd van iemand anders, maar wel leuk.
 
Originally posted by Bracke


Je hebt ze of je hebt ze niet.. :)

Laatst zat mijn vader nog op mn bed, hij zat mee te kijken naar de computer, en hij trok een canon... Recht op mn dekens.. Walgelijk vond ik het gewoon.
Enkele dagen erna, kwam hij me ophalen van de bus, ik kwam van mn werk. Ik deed de deur open en zette me vooraan in de stoel naast mn pa dus. Ik kon me niet inhouden en liet enkele bommen los recht op mn stoel..

Ik kon bijna te voet naar huis. Hij is heel de avond kwaad op me geweest..

No Fair, No Fair... :sad:

hoezo kwaad?

als je moet dan moet je.
Bij ons thuis is dat de normaalste zaak van de werld.
t is ook vaak een kwestie van terugschieten. en in mn vriendengroep gaan we nog een stap verder: daar is t echt oppassen gebalzen of je hebt er weer een in je gezicht hangen. Daarentegen heb ik de echte sluipschutters. je hoort ze niet, maar zodra ik weer begin te glimlachen is t voor hun al te laat.:fart:
 
Originally posted by Bracke


Je hebt ze of je hebt ze niet.. :)

Laatst zat mijn vader nog op mn bed, hij zat mee te kijken naar de computer, en hij trok een canon... Recht op mn dekens.. Walgelijk vond ik het gewoon.
Enkele dagen erna, kwam hij me ophalen van de bus, ik kwam van mn werk. Ik deed de deur open en zette me vooraan in de stoel naast mn pa dus. Ik kon me niet inhouden en liet enkele bommen los recht op mn stoel..

Ik kon bijna te voet naar huis. Hij is heel de avond kwaad op me geweest..

No Fair, No Fair... :sad:

hoezo kwaad?

als je moet dan moet je.
Bij ons thuis is dat de normaalste zaak van de werld.
t is ook vaak een kwestie van terugschieten. en in mn vriendengroep gaan we nog een stap verder: daar is t echt oppassen gebalzen of je hebt er weer een in je gezicht hangen. Daarentegen beschik ik over de echte sluipschutters.
je hoort ze niet, maar zodra ik weer begin te glimlachen is t voor hun al te laat.:fart:
 
'k Lach me dood hier!
Maar ff serieus.. ik merkte toen ik nog een CKD en later TKD dieet deed, dat ik na het KH-laden serieus veel last van gasvorming had.
En niet alleen maar met bonen eten. Zodra ik weer weinig KH ging eten was het weer over.

Kortom, zou je je vader niet eens aan een hoog eiwit-dieet en laag-KH dieet kunnen zetten ?

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
'k Lach me dood hier!
Maar ff serieus.. ik merkte toen ik nog een CKD en later TKD dieet deed, dat ik na het KH-laden serieus veel last van gasvorming had.
En niet alleen maar met bonen eten. Zodra ik weer weinig KH ging eten was het weer over.

Kortom, zou je je vader niet eens aan een hoog eiwit-dieet en laag-KH dieet kunnen zetten ?

Espi

Weet niet hoor.. :dunno:
Die man moet zelfs scheten van een glas water..
 
Jaja...

Zo kom je nog eens wat te weten.
 
Back
Naar boven