Zo vandaag eindelijk de hechtingen eruit "laten" halen.
Was echt een trieste ervaring jongens......
Die huisartsassistentes moesten van mij te horen krijgen dat het vantevoren ontsmet moest worden ivm de kans op sleepinfecties.Begonnen meteen met de schaar de draden eruit te knippen!!Ik zei:Moet het niet eerst desinfecteerd worden?Heb op een forum navraag gedaan etc...Zij zei: Oja als je dat wilt doen we dat wel!!!Begon er zon stagaire me te prikken en te doen met die schaar en kreeg geen draad losgeknipt,oei zei ze..zal wel aan dat belgische draad liggen!!!Kwam de hoofdassistente het maar doen.Eenmaal klaar zei ze,zo dat was het dan...ik zei:Ehh moet er geen betadinezalf op en een pleister ofzo!!!Ehhh,ja als je dat wilt!!!!!TERING MAN die huisartsenpost ga ik dus vaarwel zeggen..Die schaar pakte ze ook maar gewoon van een tafeltje af,of deze ontsmet was is ook maar de vraag!!!!
Anyhow...De wond lag nog altijd wat open en was nog niet helemal geheeld,dus volop trainen zit er dus de eerst komende week nog niet in

al heb ik wel vandaag gebenched,en dat ging gelukkig goed omdat ik de bar altijd op mn handpalmen laat rusten.
Next time haal ik ze dus 100% zelf eruit,dit had een blinde nog voor me kunnen doen!!!