Fitness Seller

Hechtingen zelf eruit halen

Users who are viewing this thread

Kartoffel

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 mei 2007
:thumbs: ja man... in First Blood!! Je gaat me toch niet vertellen dat je zelf niet zo'n mes hebt met een first aid kitje erin!

Let's kick some ass!! :shoot:

:roflol:
In #3 demonteert rambo een granaat, haalt het kruit eruit, stopt het in zijn wond en steekt het aan. Hierdoor schroeit de wond dicht :o

Misschien iets voor jou? :p

ddf

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 jul 2007
Lengte
1m66
Massa
63kg
Toen ik geopereerd was aan m'n oor heb ik ook zelf de hechtingen eruit geknipt, dat waren hechtingen die eigenlijk vanzelf op moesten lossen, maar na een week of 2 waren ze nog niet weg dus toen heb ik dat gedaan. Ik zou je toch adviseren om hiermee naar de dokter te gaan!

Yeehaa

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
5 aug 2007
In #3 demonteert rambo een granaat, haalt het kruit eruit, stopt het in zijn wond en steekt het aan. Hierdoor schroeit de wond dicht :o

**** man!! dat heb ik gemist... ik ga meteen naar de videotheek! thanks!

OP
Own Sculpturer

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 okt 2006

Mss voor straks op het podium,om voor een wervelende show te zorgen.:roflol:

Rawplayer

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 jun 2005
Die trut van een assistente heeft voor mij een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor iets waarvan ik heb afgezien,heb ik nu een rodekaart en willen ze me (@hospitaal) niet 1,2,3 meer helpen...Liever niet dus!!!

Denk eens ff na, niet helpen bestaat niet.

Masallah

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 jun 2005
Toen ik geopereerd was aan m'n oor heb ik ook zelf de hechtingen eruit geknipt, dat waren hechtingen die eigenlijk vanzelf op moesten lossen, maar na een week of 2 waren ze nog niet weg dus toen heb ik dat gedaan. Ik zou je toch adviseren om hiermee naar de dokter te gaan!

Hoezo? Watskeburt?

OP
Own Sculpturer

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 okt 2006
Denk eens ff na, niet helpen bestaat niet.

Nee oke dat snap ik wel,maar moest me voor dan eerst melden bij mn huisarts om toestemming te krijgen of zoiets.
Woon nu toch in belgie en hier heb ik dat probleem niet.;)

ddf

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 jul 2007
Lengte
1m66
Massa
63kg
Hoezo? Watskeburt?

Is alweer een halfjaartje geleden ofzo ;) Ik had ooit een oorbel bovenin m'n oor, door het kraakbeen zeg maar. En na 2 jaar ofzo ging dat in een keer helemaal vergroeien, echt vreemd. Dus toen hebben ze dat weggesneden.

OP
Own Sculpturer

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 okt 2006
Zo vandaag eindelijk de hechtingen eruit "laten" halen.
Was echt een trieste ervaring jongens......
Die huisartsassistentes moesten van mij te horen krijgen dat het vantevoren ontsmet moest worden ivm de kans op sleepinfecties.Begonnen meteen met de schaar de draden eruit te knippen!!Ik zei:Moet het niet eerst desinfecteerd worden?Heb op een forum navraag gedaan etc...Zij zei: Oja als je dat wilt doen we dat wel!!!Begon er zon stagaire me te prikken en te doen met die schaar en kreeg geen draad losgeknipt,oei zei ze..zal wel aan dat belgische draad liggen!!!Kwam de hoofdassistente het maar doen.Eenmaal klaar zei ze,zo dat was het dan...ik zei:Ehh moet er geen betadinezalf op en een pleister ofzo!!!Ehhh,ja als je dat wilt!!!!!TERING MAN die huisartsenpost ga ik dus vaarwel zeggen..Die schaar pakte ze ook maar gewoon van een tafeltje af,of deze ontsmet was is ook maar de vraag!!!!

Anyhow...De wond lag nog altijd wat open en was nog niet helemal geheeld,dus volop trainen zit er dus de eerst komende week nog niet in:(al heb ik wel vandaag gebenched,en dat ging gelukkig goed omdat ik de bar altijd op mn handpalmen laat rusten.

Next time haal ik ze dus 100% zelf eruit,dit had een blinde nog voor me kunnen doen!!!

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Bro, je bent toch geen bitch he?

Stap 1: Neem 1 van je arrows met explosieve punt
Stap 2: Schroef de punt los
Stap 3: Gooi het buskruit over de wond
Stap 4: Neen een lucifer
Stap 5: Strijk die over je stoppelbaard aan
Stap 6: Zet het buskruit in de fik
Stap 7: Schreeuw binnensmonds: WRAAAAAA!!!!!!

Zo helen echte mannen wonden, bro...

ssg-uss-16d.jpg

Laatst bewerkt:

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Hechtingen laten weghalen is altijd ellende. Je krijgt altijd de minst handige verpleegster, bovendien kan je ze makkelijk zelf weghalen. Het is gewoon een kwestie van trekken en snijden met een vers scalpelmes (geen schaar gebruiken, dat gaat alleen maar moeilijker).

OP
Own Sculpturer

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 okt 2006

Ja man je hebt gelijk,maar nieuwjaar is nog zo ver weg he.:rolleyes:

@BIG-T:Ja T,je hebt gelijk.Heb voor de zekerheid die kwakzalvers het laten doen omdat ik toch wel aan die sleepinfectie dacht.Maar nu,na te zien hoe het in zn verloop gaat zal ik noooit meer voor zoiets kleinzerigs naar de huisarts gaan.

OP
Own Sculpturer

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 okt 2006
Stand van vingerzaken.:rolleyes:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Als ik er betadine en pleisters op vastplak bijft de wond zo week als de.....,laat ik ze eraf dan is het uitkijken geblazen met mn dochtertje,ze is een pappa'skindje dus wil continu mn "handje" vasthouden.:D

ChopstiX

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2007
Ik had pas nog een zooitje hechtingen op m'n onderrug; van die zelfoplosbare onderhuids en een paar aan de oppervlakte die eruit moesten worden gehaald. 2 weken zou de planning zijn maar bleek dus dat het nog niet goed genoeg gehecht was en werd me aan te reden om te wachten. Haasten heeft geen zin. Had ook van die speciale hechtingpleisters die ervoor zorgden dat de wond kon ademen en niet bleef plakken etc. Vraag daar maar naar.

OP
Own Sculpturer

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 okt 2006
Ik had pas nog een zooitje hechtingen op m'n onderrug; van die zelfoplosbare onderhuids en een paar aan de oppervlakte die eruit moesten worden gehaald. 2 weken zou de planning zijn maar bleek dus dat het nog niet goed genoeg gehecht was en werd me aan te reden om te wachten. Haasten heeft geen zin. Had ook van die speciale hechtingpleisters die ervoor zorgden dat de wond kon ademen en niet bleef plakken etc. Vraag daar maar naar.

Thx,chopstix...Dat zal ik zeker gaan doen.:thumb:

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
:roflol: je had het beter zelf gedaan man :D

damn, ziet er wel nog nasty uit

OP
Own Sculpturer

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 okt 2006
:roflol: je had het beter zelf gedaan man :D

damn, ziet er wel nog nasty uit

Volgende keer ga ik dat ook zeer zeker doen sanca,die assistentes verdienen zelf de vingers aan elkaar gehecht te krijgen,stelletje prutsers.:mad:

Jonko

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006
mooi tuintje ouwe!

laat dit btw aan schumacher over, van dat gat kun je een k*tje maken man! :eek:

basler010

Cool Novice
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 jul 2006

http://www.onlinesports.com/images/ssg-uss-16d.jpg

Kartoffel

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 mei 2007
Zo vandaag eindelijk de hechtingen eruit "laten" halen.
Was echt een trieste ervaring jongens......
Die huisartsassistentes moesten van mij te horen krijgen dat het vantevoren ontsmet moest worden ivm de kans op sleepinfecties.Begonnen meteen met de schaar de draden eruit te knippen!!Ik zei:Moet het niet eerst desinfecteerd worden?Heb op een forum navraag gedaan etc...Zij zei: Oja als je dat wilt doen we dat wel!!!Begon er zon stagaire me te prikken en te doen met die schaar en kreeg geen draad losgeknipt,oei zei ze..zal wel aan dat belgische draad liggen!!!Kwam de hoofdassistente het maar doen.Eenmaal klaar zei ze,zo dat was het dan...ik zei:Ehh moet er geen betadinezalf op en een pleister ofzo!!!Ehhh,ja als je dat wilt!!!!!TERING MAN die huisartsenpost ga ik dus vaarwel zeggen..Die schaar pakte ze ook maar gewoon van een tafeltje af,of deze ontsmet was is ook maar de vraag!!!!

Anyhow...De wond lag nog altijd wat open en was nog niet helemal geheeld,dus volop trainen zit er dus de eerst komende week nog niet in:(al heb ik wel vandaag gebenched,en dat ging gelukkig goed omdat ik de bar altijd op mn handpalmen laat rusten.

Next time haal ik ze dus 100% zelf eruit,dit had een blinde nog voor me kunnen doen!!!

Damn, net balen dat je van die halve zolen krijgt die je hechtingen eruit halen. Het kan nogal eens verschillen wat voor dokter/verpleegkundige/whatever krijgt.

Je wond ziet er nog pijnlijk uit... Hopelijk heelt het een beetje snel, dan kan je daarna weer lekker knallen! :D :lifter:
Keep us posted!

Naar boven