AndroidHealthClinic

Hechtingen zelf eruit halen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:thumbs: ja man... in First Blood!! Je gaat me toch niet vertellen dat je zelf niet zo'n mes hebt met een first aid kitje erin!

Let's kick some ass!! :shoot:

:roflol:
In #3 demonteert rambo een granaat, haalt het kruit eruit, stopt het in zijn wond en steekt het aan. Hierdoor schroeit de wond dicht :o

Misschien iets voor jou? :p
 
Toen ik geopereerd was aan m'n oor heb ik ook zelf de hechtingen eruit geknipt, dat waren hechtingen die eigenlijk vanzelf op moesten lossen, maar na een week of 2 waren ze nog niet weg dus toen heb ik dat gedaan. Ik zou je toch adviseren om hiermee naar de dokter te gaan!
 
:roflol:
In #3 demonteert rambo een granaat, haalt het kruit eruit, stopt het in zijn wond en steekt het aan. Hierdoor schroeit de wond dicht :o

Misschien iets voor jou? :p

**** man!! dat heb ik gemist... ik ga meteen naar de videotheek! thanks!
 
:roflol:
In #3 demonteert rambo een granaat, haalt het kruit eruit, stopt het in zijn wond en steekt het aan. Hierdoor schroeit de wond dicht :o

Misschien iets voor jou? :p

Mss voor straks op het podium,om voor een wervelende show te zorgen.:roflol:
 
Die trut van een assistente heeft voor mij een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor iets waarvan ik heb afgezien,heb ik nu een rodekaart en willen ze me (@hospitaal) niet 1,2,3 meer helpen...Liever niet dus!!!

Denk eens ff na, niet helpen bestaat niet.
 
Toen ik geopereerd was aan m'n oor heb ik ook zelf de hechtingen eruit geknipt, dat waren hechtingen die eigenlijk vanzelf op moesten lossen, maar na een week of 2 waren ze nog niet weg dus toen heb ik dat gedaan. Ik zou je toch adviseren om hiermee naar de dokter te gaan!

Hoezo? Watskeburt?
 
Denk eens ff na, niet helpen bestaat niet.

Nee oke dat snap ik wel,maar moest me voor dan eerst melden bij mn huisarts om toestemming te krijgen of zoiets.
Woon nu toch in belgie en hier heb ik dat probleem niet.;)
 
Hoezo? Watskeburt?

Is alweer een halfjaartje geleden ofzo ;) Ik had ooit een oorbel bovenin m'n oor, door het kraakbeen zeg maar. En na 2 jaar ofzo ging dat in een keer helemaal vergroeien, echt vreemd. Dus toen hebben ze dat weggesneden.
 
Zo vandaag eindelijk de hechtingen eruit "laten" halen.
Was echt een trieste ervaring jongens......
Die huisartsassistentes moesten van mij te horen krijgen dat het vantevoren ontsmet moest worden ivm de kans op sleepinfecties.Begonnen meteen met de schaar de draden eruit te knippen!!Ik zei:Moet het niet eerst desinfecteerd worden?Heb op een forum navraag gedaan etc...Zij zei: Oja als je dat wilt doen we dat wel!!!Begon er zon stagaire me te prikken en te doen met die schaar en kreeg geen draad losgeknipt,oei zei ze..zal wel aan dat belgische draad liggen!!!Kwam de hoofdassistente het maar doen.Eenmaal klaar zei ze,zo dat was het dan...ik zei:Ehh moet er geen betadinezalf op en een pleister ofzo!!!Ehhh,ja als je dat wilt!!!!!TERING MAN die huisartsenpost ga ik dus vaarwel zeggen..Die schaar pakte ze ook maar gewoon van een tafeltje af,of deze ontsmet was is ook maar de vraag!!!!

Anyhow...De wond lag nog altijd wat open en was nog niet helemal geheeld,dus volop trainen zit er dus de eerst komende week nog niet in:(al heb ik wel vandaag gebenched,en dat ging gelukkig goed omdat ik de bar altijd op mn handpalmen laat rusten.

Next time haal ik ze dus 100% zelf eruit,dit had een blinde nog voor me kunnen doen!!!
 
Bro, je bent toch geen bitch he?

Stap 1: Neem 1 van je arrows met explosieve punt
Stap 2: Schroef de punt los
Stap 3: Gooi het buskruit over de wond
Stap 4: Neen een lucifer
Stap 5: Strijk die over je stoppelbaard aan
Stap 6: Zet het buskruit in de fik
Stap 7: Schreeuw binnensmonds: WRAAAAAA!!!!!!

Zo helen echte mannen wonden, bro...

ssg-uss-16d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hechtingen laten weghalen is altijd ellende. Je krijgt altijd de minst handige verpleegster, bovendien kan je ze makkelijk zelf weghalen. Het is gewoon een kwestie van trekken en snijden met een vers scalpelmes (geen schaar gebruiken, dat gaat alleen maar moeilijker).
 
Bro, je bent toch geen bitch he?

Stap 1: Neem 1 van je arrows met explosieve punt
Stap 2: Schroef de punt los
Stap 3: Gooi het buskruit over de wond
Stap 4: Neen een lucifer
Stap 5: Strijk die over je stoppelbaard aan
Stap 6: Zet het buskruit in de fik
Stap 7: Schreeuw binnensmonds: WRAAAAAA!!!!!!

Zo helen echte mannen wonden, bro...

Ja man je hebt gelijk,maar nieuwjaar is nog zo ver weg he.:rolleyes:


@BIG-T:Ja T,je hebt gelijk.Heb voor de zekerheid die kwakzalvers het laten doen omdat ik toch wel aan die sleepinfectie dacht.Maar nu,na te zien hoe het in zn verloop gaat zal ik noooit meer voor zoiets kleinzerigs naar de huisarts gaan.
 
Stand van vingerzaken.:rolleyes:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Als ik er betadine en pleisters op vastplak bijft de wond zo week als de.....,laat ik ze eraf dan is het uitkijken geblazen met mn dochtertje,ze is een pappa'skindje dus wil continu mn "handje" vasthouden.:D
 
Ik had pas nog een zooitje hechtingen op m'n onderrug; van die zelfoplosbare onderhuids en een paar aan de oppervlakte die eruit moesten worden gehaald. 2 weken zou de planning zijn maar bleek dus dat het nog niet goed genoeg gehecht was en werd me aan te reden om te wachten. Haasten heeft geen zin. Had ook van die speciale hechtingpleisters die ervoor zorgden dat de wond kon ademen en niet bleef plakken etc. Vraag daar maar naar.
 
Ik had pas nog een zooitje hechtingen op m'n onderrug; van die zelfoplosbare onderhuids en een paar aan de oppervlakte die eruit moesten worden gehaald. 2 weken zou de planning zijn maar bleek dus dat het nog niet goed genoeg gehecht was en werd me aan te reden om te wachten. Haasten heeft geen zin. Had ook van die speciale hechtingpleisters die ervoor zorgden dat de wond kon ademen en niet bleef plakken etc. Vraag daar maar naar.

Thx,chopstix...Dat zal ik zeker gaan doen.:thumb:
 
:roflol: je had het beter zelf gedaan man :D

damn, ziet er wel nog nasty uit
 
:roflol: je had het beter zelf gedaan man :D

damn, ziet er wel nog nasty uit

Volgende keer ga ik dat ook zeer zeker doen sanca,die assistentes verdienen zelf de vingers aan elkaar gehecht te krijgen,stelletje prutsers.:mad:
 
mooi tuintje ouwe!


laat dit btw aan schumacher over, van dat gat kun je een k*tje maken man! :eek:
 
Bro, je bent toch geen bitch he?

Stap 1: Neem 1 van je arrows met explosieve punt
Stap 2: Schroef de punt los
Stap 3: Gooi het buskruit over de wond
Stap 4: Neen een lucifer
Stap 5: Strijk die over je stoppelbaard aan
Stap 6: Zet het buskruit in de fik
Stap 7: Schreeuw binnensmonds: WRAAAAAA!!!!!!

Zo helen echte mannen wonden, bro...

http://www.onlinesports.com/images/ssg-uss-16d.jpg

karma :D
 
Zo vandaag eindelijk de hechtingen eruit "laten" halen.
Was echt een trieste ervaring jongens......
Die huisartsassistentes moesten van mij te horen krijgen dat het vantevoren ontsmet moest worden ivm de kans op sleepinfecties.Begonnen meteen met de schaar de draden eruit te knippen!!Ik zei:Moet het niet eerst desinfecteerd worden?Heb op een forum navraag gedaan etc...Zij zei: Oja als je dat wilt doen we dat wel!!!Begon er zon stagaire me te prikken en te doen met die schaar en kreeg geen draad losgeknipt,oei zei ze..zal wel aan dat belgische draad liggen!!!Kwam de hoofdassistente het maar doen.Eenmaal klaar zei ze,zo dat was het dan...ik zei:Ehh moet er geen betadinezalf op en een pleister ofzo!!!Ehhh,ja als je dat wilt!!!!!TERING MAN die huisartsenpost ga ik dus vaarwel zeggen..Die schaar pakte ze ook maar gewoon van een tafeltje af,of deze ontsmet was is ook maar de vraag!!!!

Anyhow...De wond lag nog altijd wat open en was nog niet helemal geheeld,dus volop trainen zit er dus de eerst komende week nog niet in:(al heb ik wel vandaag gebenched,en dat ging gelukkig goed omdat ik de bar altijd op mn handpalmen laat rusten.

Next time haal ik ze dus 100% zelf eruit,dit had een blinde nog voor me kunnen doen!!!

Damn, net balen dat je van die halve zolen krijgt die je hechtingen eruit halen. Het kan nogal eens verschillen wat voor dokter/verpleegkundige/whatever krijgt.

Je wond ziet er nog pijnlijk uit... Hopelijk heelt het een beetje snel, dan kan je daarna weer lekker knallen! :D :lifter:
Keep us posted!
 
Back
Naar boven