AndroidHealthClinic

Hechtingen zelf eruit halen

Bezoekers in dit topic

mooi tuintje ouwe!


laat dit btw aan schumacher over, van dat gat kun je een k*tje maken man! :eek:

Thx Jonko,maar qua onderhoud zuigt die tuin enorm...Cardio!!!!

:roflol: Die shumacher dude maakt er wel wat "lekkers" van.:D

@Kartoffel:Komt goed bro,ga ook weer terug naar mn oude huisartsenpost,daar heb ik nog nooit problemen gehad toen.;)

I'll keep y'all posted.;)
 
Toen ik 10 was had ik eengroot gat in mijn tandvlees. 2 kiezen waren getrokken, moesten ze met paar hechtingen dicht maken. 2 uur later trok ik de hechting eruit:P

Verder nog nooit iets gebeurd waarvoor ik een hechting zou kunnen krijgen.
 
Toen ik 10 was had ik eengroot gat in mijn tandvlees. 2 kiezen waren getrokken, moesten ze met paar hechtingen dicht maken. 2 uur later trok ik de hechting eruit:P

Verder nog nooit iets gebeurd waarvoor ik een hechting zou kunnen krijgen.

ik heb vorig jaar een flinke hechting in mn hoofd gehad :o
 
Hechtingen in me tepels na gyno operatie :P

Nasty wond btw Own... brute tuin, dat dan weer wel :eek:
 
Hechtingen in me tepels na gyno operatie :P

Nasty wond btw Own... brute tuin, dat dan weer wel :eek:

Soww das helemaal kl**te lijkt me.:eek:

En die tuin.....Tja je ziet dat ie niet echt onderhouden is,beetje moeilijk met die vinger he.:(

Vrijwilligers gezocht.:D
Maaltijd en shake's inbegrepen.:roflol:
 
heb de draadjes zltijd zelf verwijderd en ben der nog nooit an dood gegaan, inderdaad niet de moeite om de dokter voor te betalen.
Next time haal ik ze dus 100% zelf eruit,dit had een blinde nog voor me kunnen doen!!!
I don't want to be the guy that says "told you so..." :p

Ach ja ze zijn er uit, nu nog even mooi door laten helen en dan kan je weer volop gaan knallen hè ;)
Vage toestand bij die dokter van jou daar trouwens.. Ontsmetten word bij iets simpel als draadjes verwijderen inderdaad bijna nooit gedaan, een ontsteking hierdoor is héél zeldzaam, tenzij je immuunsysteem zwaar naar de zak is, maar dan had je daarvoor toch al n ontsteking, vandaar. Maar dat ze een nylondraadje in eerste instantie niet doorgeknipt krijgen is wel bizar :rolleyes:
Ach ja, ik duim dat je snel weer de oude bent, en pas dan wel op met scherven hè
 
I don't want to be the guy that says "told you so..." :p

Ach ja ze zijn er uit, nu nog even mooi door laten helen en dan kan je weer volop gaan knallen hè ;)
Vage toestand bij die dokter van jou daar trouwens.. Ontsmetten word bij iets simpel als draadjes verwijderen inderdaad bijna nooit gedaan, een ontsteking hierdoor is héél zeldzaam, tenzij je immuunsysteem zwaar naar de zak is, maar dan had je daarvoor toch al n ontsteking, vandaar. Maar dat ze een nylondraadje in eerste instantie niet doorgeknipt krijgen is wel bizar :rolleyes:
Ach ja, ik duim dat je snel weer de oude bent, en pas dan wel op met scherven hè

Hehe thx,scherven brengen geluk toch.;)
Het was geen nylondraadje maar van dat belgische "blauwe" visdraad!!!Hadden ze blijkbaar geen ervaring mee in NL.:(Pijnlijke ervaring!!!
 
Hehe thx,scherven brengen geluk toch.;)
Het was geen nylondraadje maar van dat belgische "blauwe" visdraad!!!

:rolleyes: Ik moet me al heel erg vergissen als dat blauwe visdraad geen nylondraad ìs :cool:
Beetje lastig door te knippen, maar met een schaartje moet dat lukken he.. Mag er in nederland nog catgut gebruikt worden dan? of grijpen ze meteen naar de dure zgn 'oplosbare' hechtmaterialen??
 
:rolleyes: Ik moet me al heel erg vergissen als dat blauwe visdraad geen nylondraad ìs :cool:
Beetje lastig door te knippen, maar met een schaartje moet dat lukken he.. Mag er in nederland nog catgut gebruikt worden dan? of grijpen ze meteen naar de dure zgn 'oplosbare' hechtmaterialen??

:dunno: in NL hadden ze iig geen ervaring met dat soort draad,en heb vantevoren nog nooit een hechting gehad (of in NL laten zetten) dus zou het echt niet weten.???
 
Fijn voor jou ;)
maar neem het dan maar van mij aan, visdraad=nylondraad en daar heb je geen betonschaar voor nodig
 
Niet zelf doen....:)
 
ik heb vorig jaar een flinke hechting in mn hoofd gehad :o

hmmz vroeger als klein jochie wel eens met mn fiest hard op mn bek gegaan. toen ook een flink gat in mn hoofd. toen heeft de dokter het gelijmd.
 
Zo is de stand van zaken nu,kan iig weer alles ermee doen:Dal zal ik de zware deadz en rows nog ff gaan uitstellen.;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hmmz vroeger als klein jochie wel eens met mn fiest hard op mn bek gegaan. toen ook een flink gat in mn hoofd. toen heeft de dokter het gelijmd.

ik ben van de stelling gedonderd, 1 verdieping hoog :D

was ook met een soort visdraad genaaid

Zo is de stand van zaken nu,kan iig weer alles ermee doen:Dal zal ik de zware deadz en rows nog ff gaan uitstellen.;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]


ziet er al veel beter uit!!!
 
ik ben van de stelling gedonderd, 1 verdieping hoog :D

was ook met een soort visdraad genaaid




ziet er al veel beter uit!!!

Werd je eerst genaaid en viel je toen van de stelling af.:roflol: :jk:

On topic:Thx sanca,kan eindelijk weer mn ding doen.:Den waar zaten die hechtingen dan bij jou:scratch:
 
Zo vandaag eindelijk de hechtingen eruit "laten" halen.
Was echt een trieste ervaring jongens......
Die huisartsassistentes moesten van mij te horen krijgen dat het vantevoren ontsmet moest worden ivm de kans op sleepinfecties.Begonnen meteen met de schaar de draden eruit te knippen!!Ik zei:Moet het niet eerst desinfecteerd worden?Heb op een forum navraag gedaan etc...Zij zei: Oja als je dat wilt doen we dat wel!!!Begon er zon stagaire me te prikken en te doen met die schaar en kreeg geen draad losgeknipt,oei zei ze..zal wel aan dat belgische draad liggen!!!Kwam de hoofdassistente het maar doen.Eenmaal klaar zei ze,zo dat was het dan...ik zei:Ehh moet er geen betadinezalf op en een pleister ofzo!!!Ehhh,ja als je dat wilt!!!!!TERING MAN die huisartsenpost ga ik dus vaarwel zeggen..Die schaar pakte ze ook maar gewoon van een tafeltje af,of deze ontsmet was is ook maar de vraag!!!!

Anyhow...De wond lag nog altijd wat open en was nog niet helemal geheeld,dus volop trainen zit er dus de eerst komende week nog niet in:(al heb ik wel vandaag gebenched,en dat ging gelukkig goed omdat ik de bar altijd op mn handpalmen laat rusten.

Next time haal ik ze dus 100% zelf eruit,dit had een blinde nog voor me kunnen doen!!!

Had ik je toch gezegd! Luister dan!!!!
 
Tuurlijk moet je hechtingen door een h.a er uit laten halen............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of wilde je graag ook nog een ontsteking er bij hebben?????????!!!!

belachelijk dat die assistente haar matriaal niet eerst ontsmet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sterkte er mee en kijk een beetje uit met trainen.:)

Het lijkt me trouwens wanneer je gaat trainen en je zweet dat dat ook aardig prikt in je wond.
 
Tuurlijk moet je hechtingen door een h.a er uit laten halen............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of wilde je graag ook nog een ontsteking er bij hebben?????????!!!!

belachelijk dat die assistente haar matriaal niet eerst ontsmet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sterkte er mee en kijk een beetje uit met trainen.:)

Het lijkt me trouwens wanneer je gaat trainen en je zweet dat dat ook aardig prikt in je wond.

Thx J.;)En ja,dat prikken had ik wel toen ik LB only deed,nu plak ik er voor de zekerheid van die pleistertape overheen om infecties te voorkomen.Dat gaat gelukkig prima.:)

Maar volgende keer doe ik het , zolang het er een paar zijn en op een makkelijk behandelbare plek zik echt wel zelf,dit kan een blinde nog doen!!!Erg voorzichtig trokken ze het draad er ook niet uit en gingen heel amateuristisch te werk.

@Ariane1991::o:oToch eerst eens gechecked hoe ze het deden en wat de moeilijkheidsgraad was,nu weet ik het wel.;)
 
Back
Naar boven