MuscleMeat

heeel schoon cutdieet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
vroeg ik me laatst af. misschien een domme vraag maar ik stel em toch :D

Als ik wil cutten moet ik erg laag in me KH zitten.

Wat als ik nou 7 keer per dag een bak magere kwark (55gr) + banaan (30gr) naar binnen duw en 1 keer een goed avondmaal. Tevens 2 a 3 keer per dag lijnzaad olie slikken voor de vetjes.

hiermee kom ik op zo'n 3500 Kcal.

of heb je hiermee te weinig energie/kracht met trainen en/of krijg je een dikke huid door die vele zuivel?

of is dit helemaal nix? :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by KaLe
vroeg ik me laatst af. misschien een domme vraag maar ik stel em toch :D

Als ik wil cutten moet ik erg laag in me KH zitten.

Wat als ik nou 7 keer per dag een bak magere kwark (55gr) + banaan (30gr) naar binnen duw en 1 keer een goed avondmaal. Tevens 2 a 3 keer per dag lijnzaad olie slikken voor de vetjes.

hiermee kom ik op zo'n 3500 Kcal.

of heb je hiermee te weinig energie/kracht met trainen en/of krijg je een dikke huid door die vele zuivel?

of is dit helemaal nix? :D

Misschien een beetje vitamine te kort???
Eenzijdig eten zo, komt nooit aan alle voedingsstoffen.
Alle koolhydraten en eiwitten zijn van hetzelfde soort.

Je hoeft niet eens zo heel laag in je koolhydraten te gaan, je moet je koolhydraatinname verlagen.
 
veel fructose wat leidt tot vetopslag.

Verder is veel zuivel niet echt beevorderlijk als je laag in je vet% wilt komen.
 
Vanwege de lactose?? Dat verhaal van die dikke huid daar heb ik nog nooit enig bewijs van kunnen vinden, zijn zat pro's die zuivel pas een paar weken voor de wedstrijd eruit gooien vanwege de lactose..
 
ok das duidelijk... kwa vit. geen probs.. veel multi's
 
Originally posted by KaLe
ok das duidelijk... kwa vit. geen probs.. veel multi's

Ben van mening dat vitaminen uit je voeding halen beter is als een beetje uit ene potje te lopen snoepen:D .
 
3,5 kilo kwark?? :eek:
no tnx!
 
Lijkt me behoorlijk ranzig en bovenal onhandig.

Ik weet niet of je ook intensieve cardio doet maar zonder cardio vind ik 3500 calorieen te veel voor een cut''stage''.
 
ik cut (nog) niet. maar ik vroeg het mij gewoon af. ik vind kwark gewoon relax weg te happen en vind et nog lekker ook.
 
Je kan cutten met 3500 cal. als jij lichamelijk werk doet en er meer als 3500 op een dag verbruikt, dan val je af.. zolang je maar onder je verbruik zit val je af..
 
Lijken me ook wat weinig vezels en (bijna) geen complexe kh..

Ik geloof niet dat dat ooit zou werken.

Ook geef ik er zelf de voorkeur aan om toch een groot deel van de eiwitten uit vlees en kip etc te halen. Kwark is een goede eiwitbron, maar omdat nou alleen te gebruiken?
???
 
Originally posted by soulreaver
Je kan cutten met 3500 cal. als jij lichamelijk werk doet en er meer als 3500 op een dag verbruikt, dan val je af.. zolang je maar onder je verbruik zit val je af..




3500 Cals is behoorlijk veel,zonder cardio kom je daar niet onder.
 
Wat een onzin, als jij 4000 cal. op een dag vebruikt, ik denk aan mensen die lichamelijk werk doen, bouw bv. dan kan je met 3500 cal. cutten.. het is afhankelijk van wat je verbruikt op een dag, maar zeggen het kan niet slaat nergens op, daarvoor weten we veel te weinig van hem..
 
Originally posted by soulreaver
Wat een onzin, als jij 4000 cal. op een dag vebruikt, ik denk aan mensen die lichamelijk werk doen, bouw bv. dan kan je met 3500 cal. cutten.. het is afhankelijk van wat je verbruikt op een dag, maar zeggen het kan niet slaat nergens op, daarvoor weten we veel te weinig van hem..




Ehm right,jij gokt erop dat hij in de bouw zit,zeg nou niet dat ik fout zit want er zit maar een klein percentage van de groepsbevolking in de bouw.

Ik zeg alleen maar zonder cardio kom je daar niet onder..als je nou eens normaal zou lezen zou je zien dat cardio ook zwaar physieke verhandelingen inhoudt,en daar heb ik het dus niet over.

Met alleen 2 of 3 x per week krachttraining ZONDER CARDIO kom je daar niet onder.
 
"Lijkt me behoorlijk ranzig en bovenal onhandig.

Ik weet niet of je ook intensieve cardio doet maar zonder cardio vind ik 3500 calorieen te veel voor een cut''stage''


waar staat dat jij in de bouw werken als cardio ziet?? nergens. Voordat je me aanvalt mag je eerst omschrijven wat JIJ allemaal als cardio ziet.. En de bouw, je hebt nog mensen die in magazijnen dozen tillen, enz. er is een boel lichamelijk werk, die mensen verbruiken veel meer cal op een dag als een kantoorzitter.. Zoals ik al eerder zei, zolang die 3500 onder zijn verbruik zit kan hij daarmee cutten.. De cruciale factor is het verbruik op een dag.. /me out


Originally posted by CQ_Demolisher





Ehm right,jij gokt erop dat hij in de bouw zit,zeg nou niet dat ik fout zit want er zit maar een klein percentage van de groepsbevolking in de bouw.

Ik zeg alleen maar zonder cardio kom je daar niet onder..als je nou eens normaal zou lezen zou je zien dat cardio ook zwaar physieke verhandelingen inhoudt,en daar heb ik het dus niet over.

Met alleen 2 of 3 x per week krachttraining ZONDER CARDIO kom je daar niet onder.
 
ik zal ff zeggen dat als ik ga cutten zekers 3x per week ga cardio'en. wat betreft werk.... ben student maar als een van de bijbaantjes vul ik groenten bij de appie.. das kisten tillen met zakken aardappels e.d. dus das redelijk lichamelijk karwei.
 
Originally posted by soulreaver
Vanwege de lactose?? Dat verhaal van die dikke huid daar heb ik nog nooit enig bewijs van kunnen vinden, zijn zat pro's die zuivel pas een paar weken voor de wedstrijd eruit gooien vanwege de lactose..

yep. Kheb in ieder geval bij mezelf gemerkt dat zodra ik de zuivel eruit gooide ik weer lager ging in mn vet%, huid werd ook strakker.
 
Een in melk aanwezig co-enzym (ik dacht R, maar weet het ff niet zeker ) zorgt voor een soepele dikkere huid.

Wat je dus op een wedstrijd niet wilt :D
 
Originally posted by patrick


yep. Kheb in ieder geval bij mezelf gemerkt dat zodra ik de zuivel eruit gooide ik weer lager ging in mn vet%, huid werd ook strakker.

Zal het tegen het einde van me winny/clen cycle ook een proberen, laatste 2 weken geen zuivel, eens kijken of ik dat ook kan merken dan.. eet nu alleen al 1,5 kg kwark per dag en liter melk..

Maar een maat van mij zit hele jaar op 6% en die eet 2 kilo kwark, 2 liter yoghurt per dag standaard, die kan overal strepen trekken, niet bepaald dikke huid.. en hij is clean..
 
Originally posted by soulreaver


Zal het tegen het einde van me winny/clen cycle ook een proberen, laatste 2 weken geen zuivel, eens kijken of ik dat ook kan merken dan.. eet nu alleen al 1,5 kg kwark per dag en liter melk..

Maar een maat van mij zit hele jaar op 6% en die eet 2 kilo kwark, 2 liter yoghurt per dag standaard, die kan overal strepen trekken, niet bepaald dikke huid.. en hij is clean..


Is dan een uitzondering op de regel. Miss heeft ie een superhoge verbranding??? of iets anders.

Maar ik bij mezelf merkte ik wel degelijk het verschil.
Gooi dan alle zuivel eruit, en laag in je carbs. Gewoon max 2 weken en je zal het verschil echt zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven