MuscleMeat

Heeft bier een negatieve invloed op je spieropbouw?

Bezoekers in dit topic

Wesleyy94

Cool Novice
Lid geworden
26 jun 2013
Berichten
42
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Heeft bier een negatieve invloed op je spieropbouw????
 
Bier bevat eiwitten :cool:

De alcohol in het bier kan indirect invloed hebben op je prestaties en derhalve je spieropbouw. Maar ik vind een biertje op zijn tijd... Of 20 op Decibel bijvoorbeeld, dat moet kunnen ;) :D
 
Bier bevat eiwitten :cool:

De alcohol in het bier kan indirect invloed hebben op je prestaties en derhalve je spieropbouw. Maar ik vind een biertje op zijn tijd... Of 20 op Decibel bijvoorbeeld, dat moet kunnen ;) :D

Haha ja ik ga sowieso niet helemaal er mee stoppen, maar als het een te negatieve invloed heeft kan ik beter wel gaan minderen..

@andere, waarom comment je als je niks nuttigs te zeggen hebt
 
:roflol: @ Andere... Raaaaaaaaaay, ben jij nou die Andere???
 
Haha ja ik ga sowieso niet helemaal er mee stoppen, maar als het een te negatieve invloed heeft kan ik beter wel gaan minderen..

@andere, waarom comment je als je niks nuttigs te zeggen hebt
andere :roflol::roflol:
goeie...

sorry zal het nooit meer doen...

EDIT LMAO ja dat ben IK Ja......
 
andere :roflol::roflol:
goeie...

sorry zal het nooit meer doen...

EDIT LMAO ja dat ben IK Ja......

Kan je me uitleggen wat er grappig aan is?


En nog andere mensen die er wat vanaf weten?
 
Alcohol is natuurlijk niet goed voor je, maar dat lijkt me wel duidelijk. Het grootste probleem blijft voor de meeste echter het eten, zowel tijdens het drinken als erna.
 
Alcohol is natuurlijk niet goed voor je, maar dat lijkt me wel duidelijk. Het grootste probleem blijft voor de meeste echter het eten, zowel tijdens het drinken als erna.

Ja ik snap dat alcohol niet goed is, maar als je even puur naar de spieropbouw kijkt: kan het daarvoor kwaad?
 
Probeer het uit, een maandje elke avond alcohol drinken ;)
 
ja.
alcohol verlaagt testosteron en droogt je ook uit.
 
ach om de zoveel tijd kun je best een biertje drinken
 
Oke thx, da's klote dan:(

Tja, wat verwacht je dan, dat het geen invloed heeft? Hoe toegewijd ben je aan wat je wilt bereiken. Natuurlijk kun je een keer een biertje drinken en groeien, dat gaat prima. Maar optimaal is het zeker niet, de vraag is wat jij ervoor wilt opgeven.
 
Back
Naar boven