MuscleMeat

Heeft bodybuilding je algemene gezondheid verbeterd? (1 bezoeker)

Heeft Bodybuilding Je Algemene Gezondheid Verbeterd?


  • Totaal stemmers
    249

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
At altijd al redelijkg gezond en deed veel aan sport/beweging..kan nu alleen alles beter onderbouwen.
Ook ervaar ik dat ik maar vooruit blijf gaan qua prestaties / fysiek.
 
Nee mijn BMI is nu veel te hoog :D
36.09
 
Bodybuilding heeft me van het roken af geholpen, maarja, nu ben ik verslaafd aan supplementen :o
 
heb veel soorte drugs / harddrugs gebruikt voor het bb .
over mee gestopt richt me op het bb , komt ook omdat ik een vriendin kreeg was ook wel beter ook het werd steeds heftiger met de drugs .
het enigste wa ik merk is dat minder vaak ziek ben
 
blessures,verminderde weerstand
 
ik voel me veel beter en fitter
 
Sinds ik aan bodybuilden doe geen een keer meer ziek geweest dus het heeft me gezondheid zeker verbeterd.
Heb meer discipline gekregen, vaste eettijden, genoeg water etc blablabla dus:D Het heeft me zeker goed gedaan
 
Duidelijk ja.
 
in principe moet je er 'nee, het heeft het slechter gemaakt' ook bij zetten...

maarja:D bij mij iig beter!

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Nee mijn BMI is nu veel te hoog :D
36.09

dat heb ik ook :D
dan kom je bij een dokter, zegt die van wtf, je bent veel te dik, afvallen jij! een dieët van 1500 kcal zegt ie dan, met 2 maaltijden per dag:p
 
Zonder te willen bluffen denk ikzelf dat ik er nog best goed voorkom en over een sterke conditie beschik voor een man van 53, als ik anderen van mijn leeftijd soms zie die al lang gestopt zijn met sport dan ben ik blij dat ik steeds ben blijven trainen. Dus ja, de krachtsport heeft van mij een beter en gezonder mens gemaakt.
 
ja toch wel, je let gewoon meer op wat je drinkt en eet. het is een andere levensstijl ;)
 
Heeft me indirect geholpen te stoppen met roken, alle frustraties die uit het stoppen met roken naar voren kwamen heb ik weggetraind in de gym....and proud of it! :D
 
ja veel vooral cardio..
 
Verbetering: Minder last van de onderrug
Verslechtering: af en toe last van pols en ellebooggewrichten

But: No pain, no gain
 
Dr zijn hier 17 mensen die het niet goed aanpakken :P
 
Ja. bb geeft me een doel, disipline en regelmaat.
Dit uit zich in goede voeding, rust en lichamelijke beweging.

Ik merk ook dat, als ik om wat voor reden een tijd niet train, ik gelijk slechter ga eten en te weinig slaap.
 
Ja heel erg.

Gestopt met roken, eet bijna alleen nog maar gezond, veel sporten.
En een beter slaap ritme natuurlijk :D
 
Jazeker, minder alcohol en ook snacks en andere troep! Eet nu mooi schoon voedsel, train veel en hard en heb een constant gevoel van verliefdheid door het ijzer :rolleyes:
 
eerder verslechterd door die k*t blessures.

M'n conditie is er ook eerder op achteruit gegaan; vroeger deed ik veel meer hardlopen, mountainbiken, kickboksen. Maar bodybuilding is een fulltime job en moeilijk te combineren met sporten die je cardiovasculaire gesteldheid verbeteren.

Ik heb ook m'n twijfels over een eiwitrijk dieet; we eten veel meer vis (welke toch vrij regelmatig in het nieuws staat de laatste tijd ivm hoge concentraties gifstoffen), en veel meer (rood) vlees.

Daarintegen nuttig ik heel veel minder alcohol en andere (voedings)middelen die slecht voor je zijn, en zorg ik dat ik veel vitamines, mineralen en onverzadigde vetzuren binnen krijg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven