AndroidHealthClinic

heeft er iemand al ervaring met myostatin blokkers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
2.155
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
hallo,

ik was benieuwd of er iemand al ervaring had met myostatin blokkers, deze "shit" vind ik echt interresant maar kan nog niemand vinden die uit ervaring kan spreken.

nou als iemand iets uit ervaring kan vertellen hoor ik het graag, ben er echt benieuwd naar.


mvg. sjapendoedel
 
Je bent 19 jaar en vraagt je af wat myostatinblokkers doet...
 
je bent 19 jaar en vraagt je af wat myostatinblokkers doet

je bent ouder en kunt geen fatsoenlijke zin maken....kusje


ik weet wat ze doen, ben alleen erg benieuwd of iemand dit vrij ongebruikelijke "supplement" al eens heeft geprobeerd.
 
Ik weet niet hoe het met de huidige blokkers staat, maar tot nu toe is alles wat op de markt gebracht is BS gebleken.
 
Aangezien je dit in de supplementen afdeling post, waar koop je dit supplement dan? Heb je misschien een linkje?

Een werkende myostatinblocker is zowat de heilige graal van de bodybuildingwereld. Je moet niet denken dat het spul dat je gaat aanschaffen gaat werken. Anders waren we hier allemaal animals.
 
inderdaad, de blokkers die momenteel te verkrijgen zijn, zijn bullshit.

de blokker JA-16 zou zichzelf bewezen moeten hebben, nou is die natuurlijk niet zo te verkrijgen. maar mischien dat iemand er wel in geslaagd is om hem te kunnen proberen.

dit is natuurlijk geen poedertje of pilletje maar een echt "medicijn."


dus eigenlijk was mijn vraag of iemand de echte blokkers al heeft kunnen bemachtigen en uitgeprobeerd(te weinig info, i'm sorry).
 
de blokker JA-16 zou zichzelf bewezen moeten hebben, nou is die natuurlijk niet zo te verkrijgen. maar mischien dat iemand er wel in geslaagd is om hem te kunnen proberen.

dit is natuurlijk geen poedertje of pilletje maar een echt "medicijn."

Idd. en daarom verplaats ik deze post even

JA16 is trouwens al gedateerd, alle ogen zijn nu op MYO-029, lees dit eens door Wyeth Initiates Clinical Trial with Investigational Muscular Dystrophy Therapy MYO-029 en ook op het forum is het al eens langsgeweest
 
Laatst bewerkt:
Het is gen doping, en kunnen ze al een hele hoop processen opwekken, alleen kunnen ze de processen helaas niet meer stoppen dan :)
Je moet een hare knik in je kop hebben dus om het te doen, lijkt me..
 
Is het niet zo dat ook spieren zoals je hart mee gaan groeien?

Met andere woorden, zodra je begint ben je voorgoed ****ed up?
 
Is het niet dat je aan een infuus moet, omdat het een continue dosering behoeft? Lijkt me geen pretje en al helemaal niet omdat het je genen aanpast... blijvend? En wat zijn de gevolgen over lange tijd?

Dan kan je beter nog kiezen voor 'normale' anabolen, maar pas vanaf je 21e he!!
 
nee het hart groeit niet mee, alleen de snelle spieren worden aangesproken door de blokkers.

mij leek dit dus een middeltje om veilig "huge" te worden. het enige dat mij het probleem leek was, waar ligt de grens waar je stopt met groeien.

maja volgens mij is er nog te weinig info over de blokkers, heb het meeste zo wel gehad wat met google te vinden is denk ik.


van mij mag er een slotje op en dan open ik over een jaar nog wel een topic hier over.
 
alle supplementen die claimen dat ze het myostatine gen blokkeren zijn scams, if it sounds too good to be true, it is.. tenzij je vriendjes hebt in een geheim laboratorium waar ze proeven op mensen uitvoeren mbt het blokkeren van dit gen zou ik het houden op geitenwhey met karnemelk.. dat is hét supplement van 2008.. karneitenmelk hydrolisaat-ethyl ester met ecdysterone peptides
 
Back
Naar boven