AndroidHealthClinic

heeft er iemand fotos van trenbolone enathate

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1985_2

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
15 jaar lid
Waardering
134
heeft er iemand fotos van trenbolone enanthate van k & c?
het is 100mg/ml op en er staaat ook nog op 10 ml lab tested

kennen jullie deze ervaringen foto?

van K&C? of bedoel je van C&K?

Enthenaat wordt alleen maar gemaakt door labs en wordt dus generiek verkocht.
ER zijn geen legale humane labs zoals organon of schering die ze maakt.

Dat houd dus onder andere in dat de vails er op heel veel manieren uit kunnen zien en dat er niet gecontroleerd kan worden..

Trenbolone Enanthate word alleen maar underground gemaakt.

Dus zien ze er allemaal anders uit.

alle Trenbolone Enanthate zijn tot nu toe goed uit tests in de VS uitgekomen en de resultaten liegen er niet om.

Heb hem wel generiek in mijn handen gehad en mijn maat is er lekker sterk en droog van geworden..
En dat was van een nederlands labje

heb vandaag voor eerst gebruikt duzz over paar weekies maar eens zien of het goed of troep is
hoeveel ml kun je trouwens per x injecteren op een plek.

vond de verpakking er nogal vaag uitzien daarom vroeg ik me ook af of het goed was het is echt net of dat diegene waar ik het weg heb het label zelf heeft uitgeprint

Afhankelijk van de spiergroep. de waarde die op scholen worden geleerd zijn.

Glutes max 4ml
Quads max 3ml

heb in glutes gespoten links en rechts allebei 5 ml duzz 500 mg 1000 in totaal dat is mijn frontload.
maakt het veel uit dat ik 1 ml meer heb gedaan?
heb verder nergens last van geen bobel onder de huid of zo iets

Nee normaal wordt er max 4ml gespoten in de ziekenhuizen enzo.. dus dat is verantwoord. 5ml lijkt geen probleem als je vaker gespoten heb.. maar wel ff 3 dagen wachten voordat je het weer doet. anders raakt hij overvol..

Champ zei:
Nee normaal wordt er max 4ml gespoten in de ziekenhuizen enzo.. dus dat is verantwoord. 5ml lijkt geen probleem als je vaker gespoten heb.. maar wel ff 3 dagen wachten voordat je het weer doet. anders raakt hij overvol..

ik heb me hier nog niet in verdiept en er totaal (nog) geen verstand van, kijk af en toe wel hier rond (dus sorry als je een on topic antwoord verwachte:D) maar wat gebeurt er dan als ie overvol is? zowel visueel als wat er lichamelijk gebeurt?

!!BarmaN!! zei:
heb vandaag voor eerst gebruikt duzz over paar weekies maar eens zien of het goed of troep is

vond de verpakking er nogal vaag uitzien daarom vroeg ik me ook af of het goed was het is echt net of dat diegene waar ik het weg heb het label zelf heeft uitgeprint

:eek: Afvragen of het wel goed is maar ondertussen wel in je reet gespoten ??? ??? sorry hoor maar lijkt me niet de juiste volgorde.

Groet Smalluser :thumb:

somiggen zeggen dat het wel kan en somigen zeggen dat het niet kan.

wou het ff zeker weten en neem aan dat jullie het wel weten. geef toe is de verkeerde volgorde

Volgens mij is er GEEN tren enth (het vroegere parabolan) er is alleen tren acetate - de kortwerkende.

!!BarmaN!! zei:

Ja ja logisch..... Eerst je helemaal platspuiten. En dan afvragen of het wel is wat wordt vermeld op het etiket.

@smalluser: Nee hoor, er is nu wel degelijk tren enanthaat op de markt. Maar het is dus, net als acetaat, allemaal generiek en kwaliteitscontrole is dan lastig. Je zult het van een goede supplier moeten kopen.

Maar het is wel goed spul naar wat ik in mijn directe omgeving hoor. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar zal niet lang meer duren denk ik...

Laatst bewerkt:
Staan de teletubbies erop dan heb je goed spul :p

Grote spuit zei:
@smalluser: Nee hoor, er is nu wel degelijk tren enanthaat op de markt. Maar het is dus, net als acetaat, allemaal generiek en kwaliteitscontrole is dan lastig. Je zult het van een goede supplier moeten kopen.

Maar het is wel goed spul naar wat ik in mijn directe omgeving hoor. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar zal niet lang meer duren denk ik...

Joh ... oke dan thx voor de info bro ik had juist van mijn supplier vernomen dat het er nog niet was.

de ester van parabolan was geen enathate voor zo ver ik weet was dat een andere ester.

klopt, Parabolan was Trenbolone Hexahydrobenzyl carbonate. Dat is dus een andere ester.

Deze ester vorm is overigens ook wel weer te krijgen, maar is niet veel vraag naar, meesten willen acetaat of enanthaat.

!!BarmaN!! zei:
.... de ester van parabolan was geen enathate voor zo ver ik weet was dat een andere ester ....

Je hebt helemaal gelijk !!BarmaN!! de ester in parabolan was hexahydrobenzylcarbonate.

Back
Naar boven