XXL Nutrition

Heeft iedereen wel eens gehoord van Respect? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Het begint hier oorlog te worden onderhand. Wido en champ gaan binnenkort in de combat outfit. Waarom kraken we elkaar hier af? ??? We zijn toch allemaal BB ers dus allemaal beoefenen we de zelfde sport, de een wat groter als de ander, maar ja. Ik vind best dat we allemaal wat meer Respect voor elkaar kunnen tonen hier.

Ik weet niet wie er zondag in de arena waren? Maar voor de gene die de sport een beetje volgen neem eens een voorbeeld aan Bob. Bob die verliest van igor afgelopen zondag en dan toch de microfoon pakt om de mensen met zijn alleen even een liedje te laten zingen omdat igor jarig is. Dit is nu respect, missch kunnen wij die ook wat meer voor elkaar op brengen.

Groetjes juriaan
 
Hell yeah!! Je krijgt van mij een dikke karma :thumb: :D (ps zet je karma dan ff aan dan :p) laat maar hoeft niet :D
 
Ben met je eens Jur
 
ik word er onderhand ook erg ziek van! :(
 
ben et er zeker mee eens... maar ik denk dat dat soort dingen een beetje moeilijk tegen te gaan zijn naarmate een forum steeds groter wordt.
 
inderdaad. vandaar dat ik vind dat er hard moet opgetreden worden wanneer het gepast is, om zo'n situaties te vermijden.

kijk, wat gaan flamen is een ding, maar it kan soms ontaarden, en dan wordt het niet meer grappig :)
 
hmm, als iedereen zich nou ergert aan dat opschepperige gedrag en geflame, is er een goede oplosssing voor, als iemand echt een grote bek heeft/anderen af loopt te kraken/opscheppen/geen nuttige info plaatst dan hebben we weinig aan dat lid, dus als iedereen deze dan afstraft met negatief karma, dan hebben ze een dik negatief karma, waarop er een nieuwe regel moet komen dat als je te lang een negatief karma hebt, dan wordt je geband omdat de community dit zo besloten heeft...
 
vechten op een forum vind ik zoiezo redelijk kansloos :)
 
Originally posted by Man-Mountain
vechten op een forum vind ik zoiezo redelijk kansloos :)

vechten op msn ook :D ..... maar ik heb zelf ook meegedaan met dat ge eikel maar wordt nu wel erg kinderachtig

- respect -
 
Dit is idd erg belachelijk.

Dat er op fora wel eens meningsverschillen/onenigheden en ruzies zijn, is niet te voorkomen en nog tot daar aan toe. Uiteindelijk kan dat vaak allemaal wel uitgepraat worden als 'volwassenen'.

Maar dat er hier een stel mafkezen iemand met de dood gaan bedreigen (:rolleyes: ), is echt f*cking absurd.

Ik mag hopen dat de admins/moderators hier op ingrijpen, want anders kan zo'n forum echt 'ten onder' gaan. En dat lijkt me iets wat niemand echt wilt.
 
ROFLOL :D

Nee, maar ik vind het hier ook soms behoorlijk puberaal aan toe gaan hoor...
 
Iemand al opgevallen dat de problemen pas begonnen nadat er een zeker iemand binneviel???

Sorry maar voor zulke lui heb ik geen respect, dan mogen ze nog evengroot zijn als coleman.

Met zon rotkarakter verdien je geen respect punt andere lijn.
 
Die mensen hebben gewoon teveel testo gespoten..
 
Originally posted by StillStrong
Iemand al opgevallen dat de problemen pas begonnen nadat er een zeker iemand binneviel???

Sorry maar voor zulke lui heb ik geen respect, dan mogen ze nog evengroot zijn als coleman.

Met zon rotkarakter verdien je geen respect punt andere lijn.
 
Goed goed ik ga wel weg.. Zo groot als Coleman moeten jullie wel over mij hebben.. :D
 
Originally posted by Jack
hmm, als iedereen zich nou ergert aan dat opschepperige gedrag en geflame, is er een goede oplosssing voor, als iemand echt een grote bek heeft/anderen af loopt te kraken/opscheppen/geen nuttige info plaatst dan hebben we weinig aan dat lid, dus als iedereen deze dan afstraft met negatief karma, dan hebben ze een dik negatief karma, waarop er een nieuwe regel moet komen dat als je te lang een negatief karma hebt, dan wordt je geband omdat de community dit zo besloten heeft...

Ben het hier redelijk mee eens maar aangezien dat de karma door velen nog niet als serieus worden genomen vind ik het nu onmogelijk om toe te passen
 
Agreed, wido gedraagt zich als een klein kind..

Ik msn nu met hem, en hij gaat maar door over champ vermoorden...

Tsja wat het is..

Die jongen heeft de potentie..

maar alstie zo arrogant, word ie helemaal niks.
 
Back
Naar boven