XXL Nutrition

Heeft iedereen wel eens gehoord van Respect? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by nilsjei1234
Agreed, wido gedraagt zich als een klein kind..

Ik msn nu met hem, en hij gaat maar door over champ vermoorden...

Tsja wat het is..

Die jongen heeft de potentie..

maar alstie zo arrogant, word ie helemaal niks.

bwa...

op een keer komt ie wel eens een echte "foute" kerel tegen, en als ie zich dan nog zo gedraagd loopt het niet zo goed met 'm af

"you may think you're the thoughest, but in fact you never realy are!"

:D


valt me eigenlijk wel tegen van wido maarja...
 
Heel simpel, respect moet je verdienen.

Je kunt wel lang over dit soort dingen gaan discusieren, is een beetje zinloos. Arrogantie stelt niemand op prijs.
 
Laatst bewerkt:
Hmmz... zijn nu al ascended asian's vrienden en hijzelf gebanned of is er nog wat over? :D ik moet zeggen: Die BReeZaH SLeT STyLe Ga Je WeL MiSSeN :rolleyes: VaaRWeL... ReSPeCT.

Mja, dit board heeft meer aan mensen die anderen helpen of hulp nodig hebben dan aan mensen die hier komen om hun ego op te krikken.
 
Mja, dit board heeft meer aan mensen die anderen helpen of hulp nodig hebben dan aan mensen die hier komen om hun ego op te krikken.
BIG BUMP!!
 
Originally posted by nilsjei1234
Agreed, wido gedraagt zich als een klein kind..

Ik msn nu met hem, en hij gaat maar door over champ vermoorden...

Tsja wat het is..

Die jongen heeft de potentie..

maar alstie zo arrogant, word ie helemaal niks.

Hij kan nog zo wijs doen met ze vermoorden en andere onzin. Alleen zichzelf maakt die belachelijk ermee. Maar geloof me, er loopt altijd nog een grotere gek rond en dan eindig je veel te vroeg tussen 6 planken..

Owjah, respect verdien je en bescheidenheid siert een topsporter..
 
Luister mensen, gezonde rivaliteit is leuk. Maar een dr Pepper, die hier 6x post en dan doet alsof hij een goddelijk lichaam heeft....tjah. Eff btw trouwens, hij is zgn onderhanden genomen door Wido 'dr. Mengele' Chinese, maar voor een natural iemand heeft hij toch wel een gigantisch dikke kop. Hoop waterretentie, tjah, van het eten zeker.....

Ik stoor me niet aan die binkenpraat, maar als anderen dat wel doen, en je krijgt een rotsfeer, tjah dan is het heel gemakkelijk in mijn ogen. Hoewel ik wel zin heb in die wedstrijd, ik gebruik het als extra motivatie.


Ciao.....
 
Laatst bewerkt:
Respect verdien je, bescheidenheid siert je.. Arrogantie, we hebben nu allemaal gezien wat dat uitlokt. Het mooie is dat die zich vanzelf tegen komt :)
 
Laatst bewerkt:
ff offtopic, wat betekend BUMP nou?!?!?!

ff ontopic: RESPECT!!! :)
 
Originally posted by Rob G
ff offtopic, wat betekend BUMP nou?!?!?!

ff ontopic: RESPECT!!! :)

dacht dat het gebruikt word om een post terug bovenaan te plaatsen zodoende dat hij meer gelezen word
 
Originally posted by admin

BIG BUMP!!

? ben je het r nu wel of niet mee eens (ik neem aan wel)?
 
Wel mee eens... :)
 
Originally posted by Rob G


? ben je het r nu wel of niet mee eens (ik neem aan wel)?
LOL uiteraard 100% mee eens


bump back up to top of page...

Als je iets terug bovenaan de lijst wil dus...
 
ik moet hier ook op reageren denk ik.. wil alleen zeggen dat iedereen is zogenaamd tegen zinloos geweld! terwijl hier gewoon mensen met de dood worden bedreigt..
En dan zelfs nog me familie!! dat zegt denk meer over hun als over mij!
 
Ze hebben niet te veel verstand die gasten, en ze zullen u wel niets doen, gewoon blablabla.....

Moet daar mee lachen.................................:tomato:
 
Originally posted by Champ
ik moet hier ook op reageren denk ik.. wil alleen zeggen dat iedereen is zogenaamd tegen zinloos geweld! terwijl hier gewoon mensen met de dood worden bedreigt..
En dan zelfs nog me familie!! dat zegt denk meer over hun als over mij!

ik weet ut ik heb ook ff met die gast geluld (nog voor het gezeik met spike en champ), en ik heb ongeveer dezelfde chatlog als die van spike (maar ik stop die kolder dus ik ga em niet verder sturen, die lui zijn gebanned dus wat mij betreft einde oefening ook het laatste wat ik ervan zeg), ze dreigen met vermoorden, verminken, en weet ik wat...

Maar hoe sterk die lui ook zijn, een kogel kijkt niet naar spieren ;) en ik weet niet of die lui ook zo in het dagelijkse leven ook zijn, maar mocht dat zo zijn dan zullen ze niet lang zo zijn... de verkeerde komen ze echt nog wel tegen, en dan is het ook einde oefening ;) ik zal er niet om malen, want die lui zijn zo fake...

En dan beetje foto`s maken in de tuin met een handdoek om de hoofd gewikkelt, en een gardena tuinset in de hand... helemaal te triest voor woorden...

En voor champ/spikes info, wido heeft voorwaardelijk voor openbare geweldpleging, dus die zal zichzelf echt wel rustig houden, die dude wil ook de bajes niet in (mag ik hopen voor em, en anders krijgen ze em daar wel stil).

Het zal wel overwaaien, waarschijnlijk alleen maar 'stoer' gepraat.

PEACE van Jimmy ennum RESPECT!!!!!
 
zeker eens op dit punt, maar die hele hype rond die wido... kom op zeg..... ik ga daar verder niet eens op in. als iedereen dat zou doen dan zou er weinig aan de hand zijn.
 
lol, voorwaardelijk dan nog... explains his attitude.
 
Allemaal overdreven, we hebben het over een aantal mannetjes van begin 20, 1 meter 70 groot. Er zijn genoeg mensen die lachen om (in hun ogen) van deze pisventjes... Als ze zo stoer zijn, kunnen ze misschien eens vragen of een aantal beruchte hooligans interesse heeft tegen hun te vechten?

Kortom: geef ze geen aandacht en het probleem lost zich vanzelf op
 
Back
Naar boven