MuscleMeat

Heeft iedereen wel eens gehoord van Respect?

Bezoekers in dit topic

eigenlijk zouden ze een paar homo gasten tegen moeten komen die het motto "beter schuin d'erin dat recht ernaast" hanteren (sorry jongens, kon het niet laten, grappig bedoeld, laat maar zitten, excuses, daaaag)
 
Dit soort dingen zijn idd sneu, maar it kom je overal tegen.

Bij 1 op de zoveel mensen is dit waarschijnlijk menselijk ofzo! :p
 
Waar kan ik die foto vinden van die gozer met wc-papier om zijn hoofd?!
 
Originally posted by boogie
Begin me alweer helemaal thuis te voelen op het forum :)
maareh, eigenlijk wel raar dat een paar van die macho's het zo makkelijk voor de rest kunnen bederven....

Ze hebben het geprobeerd te bederven, het is ze niet geluk :) we gaan gewoon lekker met ze allen verder op de oude voet. wat betekend dat IEDEREEN hier ze foto kan plaatsen zonder de grond in geboord te worden, afgezeken te worden, enz. !!

Owjah, over week of 2 komen er foto's van mij op het forum.. als ik een digi cam heb zal ik me vriendin eens aan het werk zetten :D
 
Originally posted by soulreaver


Ze hebben het geprobeerd te bederven, het is ze niet geluk :) we gaan gewoon lekker met ze allen verder op de oude voet. wat betekend dat IEDEREEN hier ze foto kan plaatsen zonder de grond in geboord te worden, afgezeken te worden, enz. !!

Owjah, over week of 2 komen er foto's van mij op het forum.. als ik een digi cam heb zal ik me vriendin eens aan het werk zetten :D

ok hose! Mooi zo!

Ennuh, ben benieuwd naar je picca's!!!
 
Back
Naar boven