XXL Nutrition

Heeft iemand anders dit ook ?

Bezoekers in dit topic

gtrox

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
68
Waardering
0
Lengte
1m80
Hey allemaal soms na de training (enkele uren) dan begint de spier(en) die ik getrained heb uit zich zelf te bewegen soort van schokjes.
Dit gaat wel over na een tijd.

Hebben jullie dit ook wel eens ?
And what does it mean ?
 
zijn al meerdere thread over geweest maar niemand weet wat het precies is...ik heb het nou al tijdje niet meer gehad maar ik had het niet na de training maar gewoon op de raarste momenten :)
 
Ja, ik heb er eens iets over gelezen een tijd terug. Je spieren zijn veel arbeid gewend vanwege je training. Die plotselinge samentrekkingen zijn t gevolg hiervan, je spieren die verwachten arbeid en dat uit zich zo. Soort van ontladingsmechanisme :)
 
Ik heb het bij benen wel eens
 
dacht toch dat 3xl er een naam had opgeplakt...

is iig niks om je zorgen over te maken
 
yep... als ik ga skaten heb ik het vooral.. lijkt wel of er beestjes in mijn kuiten rondkruipen zo beweegt het dan.... cool :) Zal wel een reactie zijn op de (over- ?)belasting van spier of zenuwstelsel zijn, is in ieder geval normaal.
 
Ja heb ik ook wel eens vooral als ik de benen een beetje te heftig getraind heb.
 
Toen ik het topic begon te lezen kreeg ik het in m'n benen ;)

Volgens mij heeft iedereen dat wel eens, ik zou je me er geen zorgen om maken.

Laatst had ik het tijdens een tentamen 3 uur lang , dat was wel heel irritant.
 
Kan overal in je lichaam gebeuren en is niet altijd gelinkt met boydbuidling of fitness kan zelf in je oog of wang... en ik denk niet echt dat je die zo hard traint :p en een naam kan ik er ook niet op plakken... maar ik denk dat iedereen het al wel eens heeft gehad en dat je er dus helemaal geen zorgen over moeten maken ;)
 
hee

dat heb ik ook wel eens gehad bij armen en benen
me benen meestal als ik bed lig
maar het komt over het algemeen heel weinig voor
 
dat trillen bij je oog is wel zwaar irritant ja, zon spastisch ooglid
 
Man-Mountain zei:
dat trillen bij je oog is wel zwaar irritant ja, zon spastisch ooglid

idd zéér vervelend als je met iemand een gesprek aan het voeren bent ofzo, denken ze meteen dat je aan het flippen bent... :twitch:

:D
 
Spier fasciculaties (onwillekeurige, plaatselijke samentrekkingen van kleine bundels spiervezels)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven