AndroidHealthClinic

Heeft iemand een goed schema voor me

Bezoekers in dit topic

Gregory1337

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2008
Berichten
22
Waardering
0
Hallo , ik vroeg me af of iemand van jullie een goed schema voor me zou kunnen samenstellen.

ik trainde reeds 4 jaar (van 15 tot 19) en lig nu stil door een werkongeval.(1 jaar geleden)
nu 1 jaar later is mijn buikje wat bijgekomen en ben ik een 5tal kilo omhoog in gewicht, ik wil dit nu echter terug op pijl brengen en vroeg me af of jullie me zouden kunnen helpen?

ik richt me vooral op de buik , borst en biceps, en train liefst van al met losse gewichten .
natuurlijk als jullie een idee hebben van oefeningen en er zitten daar essentiele efeningen bij die je nu eenmaal met een apparaat moet uitoefenen , dan is dat zo .

Dank bij voorbaat.

PS : Ik zag enkele dagen geleden ''Pumping Iron'' op TV en dat was mijn motivatie om de gewichten weer op te nemen.
 
hoevaak train je, je hebt zoveel verschillende schema's..
zit je niet op een sportschool?
 
ik zit niet op een sportschool nee, en heb nie echt veel ervaring met bodybuilding dus al die engelse benamingen van soorten training zeggen me niet veel ..

ik kan wel een 4 tal keer per week trainen .

en m'n meeste focus zou wel naar biceps borst en buik gaan
 
Train je benen of je gaat eruit zien als Rambi.
 
geen benen? geen rug? geen deadlift? geen squat? geen schouders? geen kuiten? geen traps?

ow dear
 
geen benen? geen rug? geen deadlift? geen squat? geen schouders? geen kuiten? geen traps?

ow dear
het is niet dat zijn focus naar buik borst en armen uitgaat dat hij de rest van zijn lichaam niet zou trainen.
gregory: lees is de links die de ripper gaf, zeer nuttige informatie
gaat je zeker helpen ;)
succes
 
Back
Naar boven