MuscleMeat

Heeft iemand een tip (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Heeft iemand een tip welke multi pil ik moet nemen die echt bijna alles erin heeft
 
Mdouble you multi max 90 t/r, met daarbij vitamine c van american sport (1500mg)
 
Wat belangrijk is, is om ten eerste te zien of je ergens echt extreme tekorten hebt. Die moet je dan naast een multi ook nog eens extra bijvoegen.
J-Tech's multivitaminen zijn super. De formule is gebaseerd op een die tijdens kankerbestrijding woert gebruikt. ingredieten zijn natuurlijk. En ze meuren goed :p
Als vitamine C kan je het best die van nova vitea gebruiken. Iets van 25 euro voor 1kg ascorbine zuur. Of tewel een kilo vitamine C poeder voor 25 euro.
 
Een gewone multi-vitaminenpil van Kruidvat ofzo voldoet ook aan alle eisen. Kijk gewoon of alles erin zit
 
ik neem multivitaminen van kruidvat voor sporters, zitten mineralen, kruiden en alle benodigde vitaminen in :)
 
en daar staat gewoon op voor sporters?
 
Waar je ook voor kiest, open het potje. Zijn de relatief donker van kleur, en stinken ze goed (niet chemisch natuurlijk!) dan zit je goed. Het enige wat dan nog van belang is, is de inhoudelijke waarde.
 
Juist Robin, scheur het plastic open in de winkel, douw je neus in het potje haal er 1 uit. Bevalt het niet, probeer alle potjes totdat de manager je eruit gooit. :)
 
Je kunt natuurlijk ook gewoon in de winkel vragen welke stinken. Leuke antwoorden krijg je wel, stinkende pillen hebben ze dan niet :p . En let op: De duurste, meest chemische blijven volgens de meeste verkopers altijd het beste.
 
Originally posted by bestoldschool
Juist Robin, scheur het plastic open in de winkel, douw je neus in het potje haal er 1 uit. Bevalt het niet, probeer alle potjes totdat de manager je eruit gooit. :)

:flipoff:

:D precies...maar dan heb je wel de goeie.

Tuurlijk niet, maar je weet na het een keer gekocht te hebben wel of het de juiste was of niet. Het is een goeie maatstaaf... Alleen dat openscheuren van de potjes is jou idee...oke? :p
 
Originally posted by Cowgirl Herb
En let op: De duurste, meest chemische blijven volgens de meeste verkopers altijd het beste.

Inderdaad, bvb davitamon... Hoe chemisch wil je het hebben?
 
ik wil in iedergeval geen chemische
 
Beste mensen,

onzin verhaal als ze donker zijn en stinken zijn ze goed???
ook die van de kruitvat zijn erg laag gedoseerd, heb je niets aan!

Kijk ff op www.vitamins.nl naar de Heart Beat van American Sports.

Heartbeat is tevens een supersterke antioxidant en bevat 13 anti-oxidanten in optimale doseringen. Er is rekening mee gehouden dat niet alle vrije radicalen door dezelfde anti-oxidant onschadelijk gemaakt kunnen worden en dat een combinatie van anti-oxidanten elkaars werking versterkt.

KIJK NAAR http://www.vitamins.nl/nl/ingr_heartbeat.htm

divingjohan
 
Originally posted by divingjohan
Beste mensen,

onzin verhaal als ze donker zijn en stinken zijn ze goed???
ook die van de kruitvat zijn erg laag gedoseerd, heb je niets aan!

Kijk ff op www.vitamins.nl naar de Heart Beat van American Sports.

Heartbeat is tevens een supersterke antioxidant en bevat 13 anti-oxidanten in optimale doseringen. Er is rekening mee gehouden dat niet alle vrije radicalen door dezelfde anti-oxidant onschadelijk gemaakt kunnen worden en dat een combinatie van anti-oxidanten elkaars werking versterkt.

KIJK NAAR http://www.vitamins.nl/nl/ingr_heartbeat.htm

divingjohan

Zeker geen onzin verhaal!! Ik weet niet wie of wat je bent, maar de dosering heeft weinig met de kwaliteit van de ingredieten te maken. Zowel de lucht als de kleur zeggen wel degelijk iets over de afkomst van de tabletten of capsules.
 
Originally posted by Robin
Wat belangrijk is, is om ten eerste te zien of je ergens echt extreme tekorten hebt. Die moet je dan naast een multi ook nog eens extra bijvoegen.
J-Tech's multivitaminen zijn super. De formule is gebaseerd op een die tijdens kankerbestrijding woert gebruikt. ingredieten zijn natuurlijk. En ze meuren goed :p
Als vitamine C kan je het best die van nova vitea gebruiken. Iets van 25 euro voor 1kg ascorbine zuur. Of tewel een kilo vitamine C poeder voor 25 euro.

waar kan ik die multivitaminen van J-Tech's voor een mooi prijsje kopen?? (staat dat over dat kankerbestrijding er ook op??)
zijn die biologisch?

en die kilo ascorbine zuur is toch niet time realesed?
 
Ik had eerst altijd vitaminen van Rozemarijn & Thijm, ze meurde lekker en waren natuurlijk. Toen heb ik een tijdje van die gevallen van de Lidl gegeten. Deze meuren echter helemaal niet. Nu heb ik een paar potjes J-Tech Vita Force en die meuren wonderbaarlijk goed (lees slecht :)). Alleen vind ik die wel een beetje aan de dure kant, bovendien koopt mijn moeder die van rozenmarijn & thijm en die Vita force betaal ik zelf.

Aangezien ik een armoeizaaiende student ben bespaar ik graag wat geld. Ik heb ergens gelezen dat iemand (ik meen admin) het stom vond dure vitaminen te kopen omdat toch alle vitaminen hetzelfde zijn, alleen de concentraties en verhoudingen zijn anders. Kan ik dan dus eigenlijk net zo goed die van Rozemarijn & Thijm eten, of zijn die van J-Tech het geld wel zeker waard?
 
hoe duur zijn die van J-Tech's en die van Rozemarijn?
 
De beste multi die ik heb kunnen vinden qua samenstelling(en die nog te betalen is) = de Solgar Formula VM-75 multi-vitamine.

Deze multi bevat alles in hoge dossering en in juiste vormen voor een optimale opname.

De voordeligste prijs die ik tegenkwam is:

hier: http://www.vitadvice.nl/ (trouwens meer voordelige supplementen van bijv. aov ed.)


(Die J-tech Multi klinkt ook leuk maar wederom de bekende klaagzang => Athletes Nutrition: ik kan er niet over oordelen omdat ik geen label info. heb.
Ik vind het van J-Tech echt amateuristisch dat ze die site niet is onder handen nemen en er label info. bij geven.)
 
zijn die natuurlijk?
zijn ze donker en stinken ze?
 
Back
Naar boven